Aihe: Velvet Desperados : Midnight Sun
1
Demostudio
30.03.2004 16:25:12
Bändin nimi: Velvet Desperados
Kappaleen nimi: Midnight Sun

URL: http://www.velvetdesperados.net/MidnightSun.mp3 (Mp3)

Perinnetietoista englanninkielistä rock/pop-musiikkia. Kyseinen kappale on ohjelmiston popimmasta päästä. Tarkemmin en osaa itse kuvata, joten lainaan tässä erästä vieraskirjaamme putkahtanutta arviota: "Tuo Midnight Sun
tuo mieleen,omalla kierolla tavallaan, 1970luvun alun kokaiinihuuruisen, ja monella tapaa epäonnistuneen Diskoillan!"
Nuuskamuikkunen
30.03.2004 17:14:47 (muokattu 30.03.2004 17:23:17)
*kumartaa*

Todella hieno ja ammattimainen veto. Herkkää fiilistelyä ja mahtava tunnelma. Ehdottomasti paras biisi johon täällä olen törmännyt. Helmi.

edit: Täytyy hankkia toi teidän EP. :D
Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta.
Mandariini
30.03.2004 19:59:46
Hyvää matskua!

8.
Melkeen kaikki on pyllystä?
NHR
31.03.2004 23:34:41

On hienoa tunnelmointia tosiaan, monikin asia tuo sitä 70-lukua mieleen tässä, ei vähiten urut. Saxpiipusta bonuspisteitä myös. Ei tämä silti ihan minun tajuntaani pystynyt räjäyttämään, sillä tämä ei tahdo jäädä mieleen. Mutta en toisaalta mitään korjattavaakaan osaa osoittaa.
Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan."
blueslover
01.04.2004 00:24:35
Olihan tuo kappale omassa lajissaan ihan mukavan letkeä rallatus. Ei liian kliseinen ja kohtuullisen ilmava. Joko minun äänentoistolaitteisto vaihtoon tai miksaukseen hienosäätöä. Ihan kiva :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt