locoloco 09.06.2011 15:03:37 (muokattu 09.06.2011 15:04:20) | |
---|
aivokuolio: Miten ois se STEVE VITUN STEVENS sun mielestä...? steve stevens olis loistava!!!. oli mies ainakin jerusalem slimmissä. |
Joees 09.06.2011 15:41:05 | |
---|
Boyakasha: Kun katsoo Makkosen kesän keikkakalenteria, ei kitaristi voi olla muu kuin suomalainen tai ruotsalainen. http://www.michaelmonroe.com/site/tour/ Conny Bloom ja Dregen ovat nousseet aika usein esiin tuollta Gingerin formspringissä. Ginger itse ei kuitenkaan asiasta tiedä mitään. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
kiriminni 09.06.2011 16:46:11 | |
---|
Kelpuuttaisikohan se M.Nettiläistä?Ei täällä ainakaan huonoja soittajia ole. Laittakaa sille demoa menemään,jos ei ole vielä ketään löytänyt. |
Numb 09.06.2011 16:48:40 | |
---|
kiriminni: Ei täällä ainakaan huonoja soittajia ole. No tuota, nyt kun otit puheeksi... :( |
texjazz 09.06.2011 16:52:58 (muokattu 09.06.2011 16:53:32) | |
---|
kiriminni: Kelpuuttaisikohan se M.Nettiläistä?Ei täällä ainakaan huonoja soittajia ole. Laittakaa sille demoa menemään,jos ei ole vielä ketään löytänyt. Täällä on kyllä kieltämättä aivan maailman huippukepittäjiä aina rootsista jytän kautta tilutusheavyyn, joten ei muuta kuin linkkiä Miihkalille. Ehdottaisin myös Heikki Laurilaa, mutta ei vissiin ole eläkkeellä koskenutkaan Stratocasteriinsa. Ja kun sitoutunutta kitaristi etsitään, niin Kiit Rikskarksikin on ollut jo kohtuullisen pitkään saman firman palkkalistoilla, ihan 60-luvun alusta. Ja jos Miihkalilla on ego liian iso, sopisi hänelle kitaristiksi psykiatrin koulutuksen saanut henkilö. Luulen, että psykologin tai ainakaan psykoterapeutin koulutus ei enää riitä tuon laatuisiin ongelmiin. Älleh ellus allo nodhat. -Elprup Peed, 1634 |
kiriminni: Ei täällä ainakaan huonoja soittajia ole. Kultakutrit hulmuamaan niin keikkaa pukkaa ja soitto kulkee. Come with me for fun in my buggy |
itsy 09.06.2011 22:45:20 | |
---|
Harmillista, Ginger oli kuitenkin Monroelle oivallinen säveltäjäkumppani, ainakin levyn perusteella. Onko Nasse säveltänyt paljonkin hyviä biisejä? Cheap and Nastyn ekalla taisi muutama pätevä olla. |
Terry Pantheras 12.06.2011 19:19:35 | |
---|
Slash... Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |
junttikossi 13.06.2011 18:45:49 | |
---|
Terry Pantheras: Slash... Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Tai Eddie Vanha len ;) Miksei joku suomalainen nuori kloppi joka osais jotain... tai eih!!! |
Fading Ways Finland 13.06.2011 19:13:03 | |
---|
Boyakasha: Kun katsoo Makkosen kesän keikkakalenteria, ei kitaristi voi olla muu kuin suomalainen tai ruotsalainen. http://www.michaelmonroe.com/site/tour/ Noo, asuuhan koko muukin bändi Jenkeissä, ja Gingerkin tais ainakin ajoittain asua New Yorkissa. Noi keikat on kuitenkin myyty jo ennen kuin sen lopettamisesta saatiin varmistus, JA se uusi kitaristi tulee siihen toivottavasti vähän pidemmäksi aikaa kuin kesäksi. Mut eiköhän se Nasty tai Dregen ole. Hope not. Enemmänkin toi keikkalista pistää miettimään, että eikö ne tosiaankaan oo saaneet koko kesäksi keikkoja muualta.. |
kiriminni 13.06.2011 19:16:40 | |
---|
Fading Ways Finland: Enemmänkin toi keikkalista pistää miettimään, että eikö ne tosiaankaan oo saaneet koko kesäksi keikkoja muualta.. No eikös sitä managerointia ole kovasti haukuttukin? Ja sen takia Ginger lähti? |
kanisteri 13.06.2011 20:40:04 | |
---|
Fading Ways Finland: Noo, asuuhan koko muukin bändi Jenkeissä, ja Gingerkin tais ainakin ajoittain asua New Yorkissa. Noi keikat on kuitenkin myyty jo ennen kuin sen lopettamisesta saatiin varmistus, JA se uusi kitaristi tulee siihen toivottavasti vähän pidemmäksi aikaa kuin kesäksi. Mut eiköhän se Nasty tai Dregen ole. Hope not. Enemmänkin toi keikkalista pistää miettimään, että eikö ne tosiaankaan oo saaneet koko kesäksi keikkoja muualta.. Asiaa joka sana tässä viestissä. Monroe on ainut Pohjoismaissa asuva bändissä. Sieltä Jenkeistä onkin mukava käydä viikonloppuisin pistokeikoilla Suomen maaseudulla. |
Hargon 14.06.2011 07:36:20 | |
---|
Kyl se on Conny Bloom. Aijaijai aijaijaijaijaijai! Hirveältä näyttää ja voi luoja, voi luoja paratkoon!
- 11.10.1997 |
Flash 14.06.2011 08:46:23 | |
---|
Fading Ways Finland: Enemmänkin toi keikkalista pistää miettimään, että eikö ne tosiaankaan oo saaneet koko kesäksi keikkoja muualta.. Mikke ja management ilmeisesti ottavat ennemmin helpot hillot Suomesta, kuin että lähtisivät ulkomaille takomaan pienemmällä rahalla. Mutta se olisi järkevämpi teko tällä hetkellä, kun levy on kuuma. Liekkö managementin sähläilyllä jotain tekemistä levyn julkaisun siirtymisellä Jenkkilässäkin... Suomi nyt on kuitenkin viimeinen paikka, missä juuri nyt kannattaisi keikkailla (muuta kuin rahan takia). Live Music Is Better! |
Joees 14.06.2011 11:24:53 | |
---|
Hargon: Kyl se on Conny Bloom. Tää ei olis paha mut Electric Boysilta on just tullut levy ja kiertuetta ruotsissa. Lisäksi suunnitelmia on muuallekin rundia värkkäillä. Mut tiedä häntä. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
junttikossi 16.06.2011 18:32:28 | |
---|
Nasse sanoi lehdessä ettei kiertäminen kiinnosta, että nähty on. Joten en usko tuohon. |
Artist 16.06.2011 21:04:17 (muokattu 16.06.2011 21:08:16) | |
---|
Reilu meininki vai puhdasta sattumaa: http://www.allmusic.com/album/sensory-overdrive-r2219246 Tuli Gingerin paikalle kuka tahansa niin tuskinpa yhtä kovaa biisinikkaria löytävät. Sääli sinänsä, vaikka kyllä bändi tulee varmaan silti tsekattua livenä jatkossakin, jos mahdollista. "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
Joees 16.06.2011 21:10:52 | |
---|
Artist: Reilu meininki vai puhdasta sattumaa: http://www.allmusic.com/album/sensory-overdrive-r2219246 Tuli Gingerin paikalle kuka tahansa niin tuskinpa yhtä kovaa biisinikkaria löytävät. Sääli sinänsä, vaikka kyllä bändi tulee varmaan silti tsekattua livenä jatkossakin, jos mahdollista. Ginger taisi todeta aiheesta jotta ei jaksa ruveta nipottamaan aiheesta kun ei luonteeseen kuulu. Liekkö tuossa sitten taas managementin osuutta asiassa kuin paljon? Manageriporras kun ei tahtonut Gingerin kauheasti osallistuvan kiertueen ja levyn promoamiseen britanniassakaan. Mikä on sinänsä todella idioottimainen veto... Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
moikki 16.06.2011 21:30:57 | |
---|
Methis: Ginger taisi todeta aiheesta jotta ei jaksa ruveta nipottamaan aiheesta kun ei luonteeseen kuulu. Liekkö tuossa sitten taas managementin osuutta asiassa kuin paljon? Manageriporras kun ei tahtonut Gingerin kauheasti osallistuvan kiertueen ja levyn promoamiseen britanniassakaan. Mikä on sinänsä todella idioottimainen veto... Taitaa olla melkonen damager.. http://www.mikseri.net/artists/croowed.99773.php |
mafiakingkong 17.06.2011 14:26:23 | |
---|
Veikkaan Carlos Santanaa! Vakavasti Dregen olis aika kova, mutta ehkä liian omaperäinen. Sitäpaitsi itse sallisin Backyard babiesin jatkavan musan tekoa. Andy se ei voi olla ja Nasseaa en jaksa uskoa, joten paras vaihtoehto mielestäni olisi Conny Bloom. |