Stoalainen 08.06.2011 23:36:46 (muokattu 08.06.2011 23:37:03) | |
---|
Funkonaut: Semmone kokoonpano, joka tekee biisejä vaa panemisesta. Mut Princen meiningil, ei Paten. Steel Panther? Nojoo, ei ole Princeä, mut on panemista. Too weird to live, too rare to die |
tepeh 08.06.2011 23:40:03 | |
---|
Kyllä täällä nyt ollaan niin innoissaan Princestä :) Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
"hö. just tommosia olette. annatte ymmärtää ja sitten ette ymmärräkkään antaa" -Sir Härö |
Meadow 08.06.2011 23:40:55 | |
---|
kazaa: Steel Panther? Nojoo, ei ole Princeä, mut on panemista. Tämän viestin pointti jäi vähän hämäräksi. |
Funkånaut 08.06.2011 23:42:33 | |
---|
tepeh: Kyllä täällä nyt ollaan niin innoissaan Princestä :) Rupesin vaa miettii, ku Groove FM:n mainos on, että kanava, jota ei tarvitse sulkea lasten ollessa autossa. Sori, mutta mun mielestä funkkiin kuuluu härskiys, likasuus ja paneminen, ja jos se ei kanavalle käy, ni kanava ei soita monia loistavia biisejä. Ei funkin kuulukaan olla kilttiä musaa. Funkonaut oli päässyt keikalle. Soundchekin aikana miksaaja huusi "Vähän lisää keskitaajuuksia". Nopeasti Funkonaut haali käsiinsä mikrofonin ja alkoi lausumaan My love, my honey, my heartcone ..."Ei keskistaajuuksia!" huusi miksaaja epätoivoisena. - Quru |
Sergei Fallinen 08.06.2011 23:46:18 | |
---|
Hyvä musa on sellast mitä soittamal saa biluam |
Funkånaut 08.06.2011 23:58:34 | |
---|
Sergei Fallinen: Hyvä musa on sellast mitä soittamal saa biluam Eipä tota voi paremmin tiivistääkään. Funkonaut oli päässyt keikalle. Soundchekin aikana miksaaja huusi "Vähän lisää keskitaajuuksia". Nopeasti Funkonaut haali käsiinsä mikrofonin ja alkoi lausumaan My love, my honey, my heartcone ..."Ei keskistaajuuksia!" huusi miksaaja epätoivoisena. - Quru |
strophe 09.06.2011 09:41:25 | |
---|
Sergei Fallinen: Hyvä musa on sellast mitä soittamal saa biluam Jussimuksella taitaa olla bändi. Nyt lähtee, SAATANA! ~ Now leave me, Satan! |
allupatukka 09.06.2011 15:37:25 | |
---|
"sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää." |
Sergei Fallinen 09.06.2011 15:46:01 | |
---|
|
Nyt sen tiedän. Sellaisen jossa on basso, rummut, kitara tai pari ja kiipparit ja kaikki osaavat soittaa kaikkia instrumenttejä ainakin sen verran hyvin että biisit jotka luonnollisesti ovat mun tekemiä voidaan soittaa vähintään 120 eri kokoonpanovariaatiolla ja tietysti aina vähän eri tatsilla. Lisäksi tietysti soitinrepertuaarista löytyisi erinäinen määrä muitakin soittimia joita voisi sitten käyttää mausteena. Kuten huuli harppu, trumpetti, sakso foni sekä sello. Genre laidasta laitaan popcornista poprockiin eli ojasta allikkoon. Keikoilla soittimet voitaisiin valita arpomalla biisin tai parin välein. Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
Peksi71 29.06.2011 13:35:21 | |
---|
AC/DC / ZZ Top / Ramones - fuusio. Simppeleitä kolmen minsan rockbiisejä. Aiheena naiset, naiset ja kuningas alkoholi. Ja naiset! What more do You need? Goin´ nowhere fast |
Funkånaut 29.06.2011 13:50:52 | |
---|
Peksi71: AC/DC / ZZ Top / Ramones - fuusio. Simppeleitä kolmen minsan rockbiisejä. Aiheena naiset, naiset ja kuningas alkoholi. Ja naiset! What more do You need? Moottoripyörät ku tohon viel sais. Hard Ticket to Hawaii is best known for a scene in which a man, thought to be "smoking some heavy doobies", skateboarding on his hands upside down, and a blowup doll are individually hit with shoulder fired rockets. - Wikipedia |
Peksi71 30.06.2011 07:53:15 | |
---|
Funkonaut: Moottoripyörät ku tohon viel sais. No toki prätkät ja autot kuuluu listaan! Mutta ei junia... Goin´ nowhere fast |
Sergei Fallinen 30.06.2011 17:52:19 | |
---|
Oasiksen tyyliin jotain rentoa ja yleisöön menevää poprokkia kyrpänaama-asenteella. Joku muu kirjottais biisit ja laulais ne, mä vetäisin huumeita ja vittuilisin kaikki muut bändit maan rakoon |
JIRPPI 30.06.2011 23:40:08 | |
---|
Sergei Fallinen: Hyvä musa on sellast mitä soittamal saa biluam Olen eri mieltä. Justin Bieber ja muut semmoset saa varmasti helposti billuam, mutta musaa en kovin hyväksi sanoisi. http://www.youtube.com/watch?v=qj0SrqGpa6Y |
Funkånaut 01.07.2011 00:22:23 | |
---|
JIRPPI: Olen eri mieltä. Justin Bieber ja muut semmoset saa varmasti helposti billuam, mutta musaa en kovin hyväksi sanoisi. Mitä sil on välii, ku billuam tulee? Kyl mä mielummin nättii neitosta polkasen ku hurmaan 14v wnb-WildChildeja jollaki otelautamasturbaatiolla. Hard Ticket to Hawaii is best known for a scene in which a man, thought to be "smoking some heavy doobies", skateboarding on his hands upside down, and a blowup doll are individually hit with shoulder fired rockets. - Wikipedia |
Meadow 01.07.2011 00:44:51 (muokattu 01.07.2011 00:45:05) | |
---|
Sellaista popahtavaa rockintapaista olisi mukava veivata. Paljon syntetisaattoreita ja tekstuureja, hienoista kikkailua ja tarttuvia melodioita. Kitarat möyrisivät reilusti alavireessä, mutta laulisi olisi vain puhdasta. Kuulostaa sekavalta, mutta päässäni vellovaa visioita ei voi kääntää suoraan tekstimuotoon. |
crestfall 01.07.2011 00:46:08 | |
---|
Meadow: Sellaista popahtavaa rockintapaista olisi mukava veivata. Paljon syntetisaattoreita ja tekstuureja, hienoista kikkailua ja tarttuvia melodioita. Kitarat möyrisivät reilusti alavireessä, mutta laulisi olisi vain puhdasta. Kuulostaa sekavalta, mutta päässäni vellovaa visioita ei voi kääntää suoraan tekstimuotoon. Niinku näin? http://www.youtube.com/watch?v=l7pWVgOmLbQ Ever Circling Wolves - Matalavireistä muhjua, murinaa ja mäiskettä. Ja vieläpä ilmaiseksi. http://www.ecwdoom.com |
JIRPPI 01.07.2011 00:47:31 | |
---|
Funkonaut: Mitä sil on välii, ku billuam tulee? Kyl mä mielummin nättii neitosta polkasen ku hurmaan 14v wnb-WildChildeja jollaki otelautamasturbaatiolla. Niim mäki, mut mielummin kuuntelen silti oikeesti hyvää musiikkia. :) http://www.youtube.com/watch?v=qj0SrqGpa6Y |
crestfall 01.07.2011 00:49:28 (muokattu 01.07.2011 00:49:43) | |
---|
JIRPPI: Niim mäki, mut mielummin kuuntelen silti oikeesti hyvää musiikkia. :) Kyllähän sitä saa kuunnella kuinka hyvää musiikkia sitä itse haluaa, kunhan vain soittaa pilumusiikkiam. Ever Circling Wolves - Matalavireistä muhjua, murinaa ja mäiskettä. Ja vieläpä ilmaiseksi. http://www.ecwdoom.com |