Aihe: Soitinliike Vertikaali
1 2 3
crestfall
08.06.2011 13:52:01

DoctorAgdur: Ja puolustelija vielä tänään rekisteröitynyt hoho. Ootko OnlyForRock siel duunis?

Minuthan aina saa vakuuttuneeksi juuri samana päivänä rekisteröitynyt käyttäjä, joka ainoana puolustaa läpihaukuttua tahoa.
Ever Circling Wolves - Matalavireistä muhjua, murinaa ja mäiskettä. Kaiken lisäksi aivan ilmaiseksi! http://www.mikseri.net/ecw
komero
08.06.2011 14:03:28
OnlyForRock: --asun ulkopaikkakunnalla (Salo)--

Miks sun paikkakuntana jäsenprofiilissa on Turku? Ennen muokkausta tekstissäsi luki (poimin tämän SirElwoodin postauksesta):

OnlyForRock: --Asuin ennen Salossa ja tutustuin Vertikaaliin nimenomaan verkkokaupan kautta--

Hieman haiskahtaa tämä juttu kun rekisteröityminenkin on tapahtunut tänään.

Itse en epäile, etteikö nettikauppa toimisi Vertikaalilla ja uskaltaisin myös luottaa siihen, mutta saisi kyllä olla pirun halpa hinta, että ostaisin sieltä jotain.

Maksan mielelläni sellaiselle kaupalle hieman ylimääräistä jossa on mukava käydä ja asiakkaita kunnioitetaan.
Wradlin
08.06.2011 17:30:31
OnlyForRock: Morjens!
Lueskelin täällä keskusteluanne ja on nyt kyllä pakko puuttua..
Itse olen ollut Vertikaalin asiakkaana nyt jo kuudetta vuotta, eikä koskaan ole ollut valittamisen aihetta. Olen ostanut muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kaiken Vertikaalista, sekä studioon että treenikselle.
Nettikauppaa aloin käyttää heti kun sellaisen mahdollisuuden liike tarjosi, joka on paljon helpompi tapa minulle ostaa tuotteita kun asun ulkopaikkakunnalla (Salo). Viimeisin ostokseni on ollut basso kotistudiolleni ja tuote saapui kuten aina, nopeasti (parissa päivässä), täysin kunnossa ja juuri sillä hinnalla kuin netissä luki. Palvelusta on pelkkää kehumista sekä puhelimen välityksellä että liikkeessä. Välillä luonnollisesti kiireen takia palvelu ei ole varmastikkaan ole täysin moitteetonta, mutta se nyt on täysin inhimillistä! Asiantuntevaa palvelua ja hyviä vinkkejä musiikin saralla! Kiitokset tästä Vertikaalin henkilökunnalle!
Verkkokaupasta olen tilannut mm.rumpusetin, mikkejä, pari vahvistinta, mikserin, akustisen kitaran, kuulokkeet jne. Olemme bändin kanssa siirtyneet vallan käyttämään Vertikaalia!
Tässä minun näkemykseni, sanoisinko jopa parhaasta soitinliikkeestä netissä että liikkeessä.

Siisti mainos. Toivottavasti joskus osaan tehdä itse yhtä tyylikästä jälkeä.
moderndrummer88
08.06.2011 17:33:31
OnlyForRock: Morjens!
Lueskelin täällä keskusteluanne ja on nyt kyllä pakko puuttua...

Tämä nyt ei ainakaan nostanu Vertikaalin pojoja, noloa ja läpinäkyvää...
Anti-Social
08.06.2011 18:15:18 (muokattu 08.06.2011 18:22:04)
OnlyForRock: Asiantuntevaa palvelua ja hyviä vinkkejä musiikin saralla!

Kyllä näin on. Viimeisellä visiitilläni olin hakemassa uuteen kitarakaappiini kaiutinkaapelia. Ostin piuhan ja lähdin liikkeestä. Sitten huomasin että tämähän on ihan tavallinen instrumenttikaapeli. Menin sitten takaisin ja sanoin pyytäneeni KAUITINKAAPELIA, en instrumenttikaapelia. Myyjä siinä sitten katsoi hetken kieroon ja sanoi että se on ihan sama asia. Eikä edes vaivautunut myymään sitä kaiutinkaapelia vieläkään.

Alkoi siinä vaiheessa vituttaa niin paljon että päätin vain poistua liikkeestä ja olla palaamatta.

E: Tekstiä vähän siistitty
"13 Stab Wounds to Your Head" - Chris Barnes
ReBeat
08.06.2011 18:38:49

Anti-Social: Menin sitten takaisin ja sanoin pyytäneeni KAUITINKAAPELIA, en instrumenttikaapelia. Myyjä siinä sitten katsoi hetken kieroon ja sanoi että se on ihan sama asia. Eikä edes vaivautunut myymään sitä kaiutinkaapelia vieläkään.

Hoho. Jospa niillä on sitten vahvistinten huolto osottautunut sen verran kannattavaks liiketoiminnaks, että kannattaa tollai yrittää rikkoa asiakkaiden putkinupit. Ja saa myytyä uusia instrumenttipiuhojakin... rahisevaks muuttuneiden tilalle.
antnis
08.06.2011 19:01:40
No ei se Vertikaali nyt niin paska pulju ole, kaks kitaraa oon ostanu ja molemmilla kerroilla hyvä palvelu, toisella kerralla suorastaan erinomainen (tais olla pomo asialla). Oha siel vähän yrmyjä ukkoja välillä mut ei o mua haitannu :D
karateadonis
08.06.2011 21:11:00

Oha siel vähän yrmyjä ukkoja välillä mut ei o mua haitannu :D

Heh, eikös turkulaiset aina ole?
"pull the trigger on rock'n roll nigger, who's bigger than jesus on a bumper sticker"
Spike
08.06.2011 21:50:45
karateadonis: Heh, eikös turkulaiset aina ole?

lähinnä kai turkulaistuneet helsinkiläiset?

Vertikaalista on välillä saanut hyvääkin palvelua, muttei siltä kitarapuolen örmyltä.
JIRPPI
08.06.2011 21:54:25
Spike: lähinnä kai turkulaistuneet helsinkiläiset?

Vertikaalista on välillä saanut hyvääkin palvelua, muttei siltä kitarapuolen örmyltä.

Ehkä, mutta suosittelen silti menemään mielummin vaikka Soitin Laineeseen tai F-musiikkiin. Niistä ei pahemmin huonoa palvelua saa.
http://www.youtube.com/watch?v=qj0SrqGpa6Y
antnis
08.06.2011 22:25:26
karateadonis: Heh, eikös turkulaiset aina ole?

Kaippa ne on, hidas hämäläinen kuten minä ei ole vielä kerennyt 30 vuodessa hermostua niihin. Soitin Laineella yleensä käyn, siellä on paras palvelu näistä.
damn u
09.06.2011 08:43:48
JIRPPI: Ehkä, mutta suosittelen silti menemään mielummin vaikka Soitin Laineeseen tai F-musiikkiin. Niistä ei pahemmin huonoa palvelua saa.

Kyllä ne F-musiikissakin osaa:
-"Onko teillä Vic Firthin SD1 -kapuloita?"
-"Et sä niitä tarvitse, mee muualle".
J.Nikkanen
09.06.2011 10:15:25
Anti-Social: Menin sitten takaisin ja sanoin pyytäneeni KAUITINKAAPELIA, en instrumenttikaapelia. Myyjä siinä sitten katsoi hetken kieroon ja sanoi että se on ihan sama asia. Eikä edes vaivautunut myymään sitä kaiutinkaapelia vieläkään.

Jos tämä tarina on tosi, niin voi perseh. Eihän tuolleen oikeasti voi käydä.
"Mun mielestä hyvässä pändissä basistilla on ainakin kaks fuzzia ja kälysesti träkkäävä oktaaveri." -TommiW.
Anti-Social
09.06.2011 18:08:49
pahaeno: Jos tämä tarina on tosi, niin voi perseh. Eihän tuolleen oikeasti voi käydä.

Hehheh, en minäkään huvikseni toisia mustamaalaa. Aivan, ei muuten ollut Turun vertikaali, vaan raision.
"13 Stab Wounds to Your Head" - Chris Barnes
Fortune
09.06.2011 19:07:12
kiriminni: Täytyy olla sokea jos ei erota instrumenttikaapelia stereopiuhasta.

Stereopiuha != kaiutinpiuha.
"Look behind you, a three-string bass!"
kiriminni
09.06.2011 19:41:04
Fortune: Stereopiuha != kaiutinpiuha.
Hui mites tämä menikään?Sauhut kohta karkaa.
nannne
10.06.2011 09:59:09

kiriminni: Hui mites tämä menikään?Sauhut kohta karkaa.

Kuoleeko vahvistin jos laittaa tavallisen soitinkaapelin nupin ja kaapin väliin?
Numb
10.06.2011 10:05:24

nannne: Kuoleeko vahvistin jos laittaa tavallisen soitinkaapelin nupin ja kaapin väliin?

Ei välttämättä, mutta sellainen mahdollisuus on.
Kefiiri
10.06.2011 10:36:21 (muokattu 10.06.2011 10:40:54)
nannne: Kuoleeko vahvistin jos laittaa tavallisen soitinkaapelin nupin ja kaapin väliin?

Soitinkaapelin toinen johdin on niin ohut että se voi palaa poikki tai sulaa oikkariin maajohtimen kanssa. Kaiuttimille kulkee vahvarista huomattavasti jytkympää virtaa kuin soittimesta vahvariin päin. Vahvarista riippuen oikosulku tai katkennut piuha saattaa aiheuttaa tärviötä.

Mitä Vertikaaliin tulee, niin vuosia sitten lopahtanut Tampereen Vertikaali oli ihan oivallinen paikka ja myyjät erittäin lupsakoita!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)