Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Beyerdynamic Opus 99
1
Henri93
05.06.2011 12:14:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkälaisia kokomuksia tästä mikistä? Löysin netistä ainakin jotakin semmosta et ei olis niin kiertoherkkä ja soundi olis tosi potkiva. Onko niin et pärjää myös ilman gatea? Miten toimii verrattuna beta 52? Ku mulla oikeastaan on vähän niinku noi vaihtoehtoina. Muita mikkejä saa myös tarjota.
 
-Hensu
 
www.suomenhappeninki.fi
mattivuorela
05.06.2011 17:11:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellä on nyt muutaman kuukauden ollut kyseinen peli, eikä ole kertaakaan tarvinnut miettiä johonkin vaihtamista. Ilman gatea en ole paljoa ajellut mutta kiertoherkkyysasiassa sinua on informoitu oikein. Suosittelen ainakin tutustumaan kyseiseen laitokseen tarkemmin.
 
-matti | teknikoiden.net
aimotuska
05.06.2011 18:16:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oo tainnu saada ikinä kiertoa aikaan B52:lla että tuota... -> takki
 
Se on pojat sillälailla, että me on hävitty tää peli.
RautiSa
06.06.2011 01:16:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yhdellä tuurauskeikalla oli talon mikkisetissä näitä kaksin kappalein. Toivottavasti ei enää ikinä tarvi käyttää basarissa... Napsua sai leikata pois niin paljon ku kehtas ja botnea ei saanu kaivamallakaan esiin. Ja vika ei ollu basarissa, se kuulosti akustisesti siltä ku pitääkin. Mut sillä vedettiin keikka kun ei parempaakaan ollut saatavilla siihen hätään.
Bassovahvistimesta kyl tuli kalinaa just niin paljon kun tarvis.
 
Suosittelen kokeilemaan ennen ostopäätöstä, mun kohdalla Beta52A vs. Opus99 = 100-0.
 
Henri93
06.06.2011 23:18:17 (muokattu 06.06.2011 23:19:39)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hjunnila: En oo tainnu saada ikinä kiertoa aikaan B52:lla että tuota... -> takki
 
Niin siis lähinnä tarkoitin sitä 130-300 booausta mitä ei saa muutako equttamalla tai gatella veks. Ku monesti keikalla ei satu olemaan gatea mukana niin pitäis löytää semmonen mikki missä sitä ei olis lähtökohtasestikkaan ja soundais muutenki terveelle. Tietenki subbareitten 360 suuntaavuus monesti vaikuttaa asiaan eli toisin sanoen subit kiertää ja tässä olen itse onnistunut monesti massiivista alapäätä rakennellessa :).
 
Mutta kiitoksia palautteesta. Taidan jättää toistaseksi vielä hyllyyn kerta noi soundclipitkin kuulosti juuri kuvailemallesi super napsulle :). Mut ehkä joskus rohkenen testaamaan.
 
www.suomenhappeninki.fi
Krisse82
06.06.2011 23:28:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henri93: Niin siis lähinnä tarkoitin sitä 130-300 booausta mitä ei saa muutako equttamalla tai gatella veks. Ku monesti keikalla ei satu olemaan gatea mukana niin pitäis löytää semmonen mikki missä sitä ei olis lähtökohtasestikkaan ja soundais muutenki terveelle. Tietenki subbareitten 360 suuntaavuus monesti vaikuttaa asiaan eli toisin sanoen subit kiertää ja tässä olen itse onnistunut monesti massiivista alapäätä rakennellessa :).
 
Mutta kiitoksia palautteesta. Taidan jättää toistaseksi vielä hyllyyn kerta noi soundclipitkin kuulosti juuri kuvailemallesi super napsulle :). Mut ehkä joskus rohkenen testaamaan.

 
Testaa ihmeessä, jos vain mahdollista, Senkun e902. Omasta mielestäni valmiimpi ja kuitenkin neutraalimpi, soundi kuin Shuressa.
 
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin...
Einherjar
07.06.2011 03:52:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henri93: ...pitäis löytää semmonen mikki missä sitä ei olis lähtökohtasestikkaan ja soundais muutenki terveelle...
 
Audix D6. Siinä on soundi jokseenkin hollillaan jo valmiiksi. Alapää on paljon B52:sta tiukempi, joten sitä huminakiertoa ei niin herkästi pääse syntymään.
Myös Senkun 602 ja 902 kannattaa kokeilla.
 
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
Terttu
07.06.2011 13:50:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Einherjar: Audix D6. Siinä on soundi jokseenkin hollillaan jo valmiiksi. Alapää on paljon B52:sta tiukempi, joten sitä huminakiertoa ei niin herkästi pääse syntymään.
Myös Senkun 602 ja 902 kannattaa kokeilla.

 
Sorry snadi OT, mut laittakaa hyvät ihmiset ja kollegat se 52:n potkurummun sisään, jonkun fyllin päälle makaamaan kohti nuijaa. Ehdottomasti paras tapa, eikä sitä gatea jää kaipaamaan, paitsi metallitöissä, mut ne nyt on muutenkin aina sellaista sorvaamista...
 
Kysyjän alkuperäiseen kysymykseenhän mä en tietenkään osaa vastata.
 
"kuinka moni ihminen yleisöstä on lähtenyt keikalta hyräillen bassarisoundia..?"
fnb112
07.08.2011 23:08:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kumpihan kannattais ostaa: Akg d112 vaiko Beyerdynamicin Opus 99 ?
 
RautiSa
08.08.2011 01:10:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fnb112: Kumpihan kannattais ostaa: Akg d112 vaiko Beyerdynamicin Opus 99 ?
 
Jos muita vaihtoehtoja ei olisi ja noista pitäisi niin ehdottomasti D112, sen kanssa pystyy vielä juuri elämään. Jazz-hommissa jopa ihan hyvinkin. Beta52A on kuitenkin oma luottopeli menoon ku menoon. Toki 91 ja D6:kin kelpaavat jos vähän tietää mitä on tulossa ja on "vois toimia" -fiilis asiasta.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «