Aihe: Eric Clapton
1 2 3 4 512 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Simeonii
01.11.2010 10:11:30
jep, kaverin mutsi oli varannut liput firmansa kautta jo aikaisemmin. Kesäkuuta ootellessa.
"Ei ole väliä millä paskaa lapioi kunhan paska lentää" -Albert Järvinen
Bald Anus
01.11.2010 11:19:40

Kahdeksan jälkeen menin jonottelemaan, olin neljäs paikalla. Sain lipun vieläpä alakatsomoon!
blues guitar
01.11.2010 15:08:12

Aamulla klo. 09.00 yritin työpaikan koneella ostaa lippuja mutta minä onneton olin unohtanut ottaa nettipankin tunnukset mukaan ja ei onnistunut luottokortillakaan maksu ilman niitä. Kotiin palattuani heti ensimmäisenä nettiin ja lippuja ostamaan.... yläkatsomoon sain vielä liput. No parempi se kuin ei mitään. Pitää ottaa kiikarit mukaan :)
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
Väsykäsi
01.11.2010 15:19:51
Kaheksalta menin lippuja jonottamaan. Noh paikalle saapui yksi toinen jonottaja vähän ennen myynnin alkamista. Mutta mitäs pienistä, kun tykkää psilosybiinistä. Liput permannolle hallussa; kesää odotellessa.. =)
Mä sanon sulle potikkapelle: paa lisää purjehdusvenesoundia tai mää katkon sulta sormet! - Jukka Eemil Vanaja
Tsugu Way
01.11.2010 17:17:32
Bald Anus: Kahdeksan jälkeen menin jonottelemaan, olin neljäs paikalla. Sain lipun vieläpä alakatsomoon!

Saako kysyä, että mikä katsomo? Meillä oli järjestysnumero 6 ja (ala)katsomopaikkoja oli lähimpänä enää siellä takakulmissa. Tosin neljää paikkaa oltiinkin vailla. Taisit meijän eessä jonotella, jos siellä Peppersin puolella jonotit.
Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington)
Morri
01.11.2010 17:57:35
Lippu tähänkin osoitteeseen hankittu. Kaksi lippua katsomoon 118, kaveri jonottomalla fyysisesti, itse olisin, ihme kyllä, saanut liput netinkin kautta, mutta nuo olivat paremmat paikat. Kentällekin olisi päässyt, mutta ei vanha jaksa seistä :) Kuitenkin positiivista, että kenttäliput seisomapaikkoja, todellisille diggareille. Enpä ole huomannut vielä tarkistaa onko jo loppuunmyyty, mutta se kai todettava, että minun puolen tunnin veikkaus kyllä meni metsään.
Dont mess with Keith Richards! http://www.youtube.com/watch?v=KyK0y02HvVc&feature=related " Good evening, it is good to see you all... it is good to see anybody... ;)"
Tsugu Way
05.06.2011 11:51:29
Oho, olipas kauas (215 päivää) kadonnut tämä ketju, vaikka Cläppis on juuri nyt enemmän kuin ajankohtainen. Toki olihan tuolla keikat-palstalla jotain kommenttia Anssi Kelasta.. Mutta hei - nyt viime hetken fiilistelyjä ennen huomista h-hetkeä!

Ketä on lähdössä? Mitkä fiilikset? No hyvät tietenkin. Erityisesti minua ilahduttaa se, että Eric on bändin ainoa kitaristi. Eipä tarvi tulla kilpasoolosoitantaa, vaan saamme nauttia 100% Slowhandin kitaroinnista. Ja spesiaalina saataneen akustishenkinen Still go the Blues!
Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington)
Tuomo_
05.06.2011 15:26:51
Huomenna koko perheen voimalla Erkkiä kuuntelemaan ja katsomaan. Siitä on hyvä aloittaa kesä.
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues.
kotoilija
05.06.2011 23:18:39
Minäkin olen lähdössä huomenna Slowhandia kuuntelemaan.
zetor25
05.06.2011 23:40:45
Sinnehän sitä huomenna pitäisi lähteä kesää aloittelemaan. Jännä nähdä millasessa vedossa mahtaa ukko olla. Tuskin ihan creamin aikaisiin revittelyihin enää yltää.... No, huomenna se nähdään.
Turder
06.06.2011 16:44:27 (muokattu 06.06.2011 16:45:10)
Pitäähän se mennä Claptonia kuuntelemaan. Eka kertaa Cläpän konsertissa, joten ihan innokkaan odottavat fiilikset.
Tuomo_
06.06.2011 17:39:02 (muokattu 06.06.2011 17:39:48)
Tuskin ihan creamin aikaisiin revittelyihin enää yltää.... Luulen, että osuu nykyisin kieliin paremmin ja tarkemmin selvänä.
sub zero
06.06.2011 20:09:08
tahtah: Luulen, että osuu nykyisin kieliin paremmin ja tarkemmin selvänä.

Ei jaksanu treenata koskaan itseään 1960-luvun tasolle enään. Mut ois ollu silti kiva nähdä livenä, teininä tuli se Mayallin levy ja Creamin levyt kuunneltua niin puhki.

Clapton tais joskus uhata, ettei rupea enää vanhuksena sit keikkailemaan. Mut kai se vielä joskus tulleepi.
a gypsy woman told my mother before i was born you have a boy chile comin' gonna be alemman tason mies
Tuomo_
06.06.2011 23:35:25
Ei jaksanu treenata koskaan itseään 1960-luvun tasolle enään.

Mielestäni taso oli tänään kaikista kovin, mitä koskaan. Ei se tilutus, vaan tunne ja älykkyys soitossa. Lähes kaksi tuntia ja siitä suurin osa rootsia. Eipä kaduttanut kustantaa koko perhe konserttiin. Junioritkin tykkäsivät.
HXY
06.06.2011 23:38:00

Johan oli kova keikka! Bell Bottom Blues ja Laylan sähkökitaraversio kun ois vielä tullut niin ois menny jo liian täydelliseks, mutta hyvä oli näinkin. Badge oli kiva yllätys.
"Harold Camping on kokenut maailmanloppujen ennustaja." -Iltalehti
Illu
06.06.2011 23:39:08
tahtah: Mielestäni taso oli tänään kaikista kovin, mitä koskaan. Ei se tilutus, vaan tunne ja älykkyys soitossa. Lähes kaksi tuntia ja siitä suurin osa rootsia. Eipä kaduttanut kustantaa koko perhe konserttiin. Junioritkin tykkäsivät.

Meni kyllä ihan ohi koko Cläbä, perhana, olisi ollu sopivasti kesälomakin päällänsä. No, enpä saanut aikaiseksi lähteä Jeff Beckiäkään tsekkaamaan. Mitähän seuraavaksi jättäisi väliin?
Funkånaut
06.06.2011 23:51:11

Illu: Meni kyllä ihan ohi koko Cläbä, perhana, olisi ollu sopivasti kesälomakin päällänsä. No, enpä saanut aikaiseksi lähteä Jeff Beckiäkään tsekkaamaan. Mitähän seuraavaksi jättäisi väliin?

Princen kivasti.
Funkonaut oli päässyt keikalle. Soundchekin aikana miksaaja huusi "Vähän lisää keskitaajuuksia". Nopeasti Funkonaut haali käsiinsä mikrofonin ja alkoi lausumaan My love, my honey, my heartcone ..."Ei keskistaajuuksia!" huusi miksaaja epätoivoisena. - Quru
juzzaz
06.06.2011 23:55:23
tahtah: Mielestäni taso oli tänään kaikista kovin, mitä koskaan. Ei se tilutus, vaan tunne ja älykkyys soitossa. Lähes kaksi tuntia ja siitä suurin osa rootsia. Eipä kaduttanut kustantaa koko perhe konserttiin. Junioritkin tykkäsivät.

Samaa mieltä, tommosta soitantaa kuulee harvoin. Saattoi olla hyvä veto olla ainut kitaristi. Yksi parhaista keikoista milla olen ollut. Claptonia ei oo tullut paljookaan kuunneltua nykyisin, ehkä pitäis enemmän.
Turder
07.06.2011 00:12:58 (muokattu 07.06.2011 00:14:57)
Layla, Badge ja Wonderful Tonight putkeen oli melko kova setti. Viimeisimmätkin katsojat lähti siinä mukaan permannolla. Mutta Badge ehkä se kovin.

Upea konsertti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)