Fuzzy Boner 01.04.2004 16:37:31 | |
---|
En tiedä-äläkä katsottuas ainakaan rupee mollaamaan mua julkisesti vaan pistä pikaviestinä mitä se meinaa....;( COB website= http://www.cobhc.com/ Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
No mä en kyllä ollu ihan perillä teidän meiningeistä, COB on siis ns. virtuaalibändi?? Tosin sun musiikillinen substanssi on tullu ilmeiseksi jo aiemmin. Siis COB ei ole (vielä) tehnyt tanssikeikkoja. Kyllä mä muille keikoille sen kanssa meen milloin vain. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
päivis 01.04.2004 16:56:47 (muokattu 07.04.2004 01:02:57) | |
---|
Jep jep, ja sitten takaisin topickiin (vai ollaanko siinä vielä kertaakaan oltukaan...)!!! Nyt kokoamaan listaa tanssilajeista ja mitä minkäkin tanssilajin tanssiminen edellyttää musiikilta. Apuja ja täydennystä tarvitaan!!! Tanssi: Foksi (lähikontaktitanssi, 4 askelta kuuteen iskuun: hidas-hidas-nop-nop, jousto joka toisella iskulla, jos musiikki "käskee") Musiikki: Foksi/foksahtava Tempoalue: ??? Tanssi: Fusku ("kädenalitanssi", perusaskeleessa 4 askelta kuuden iskun aikana, jousto ("baunssi") joka toisella iskulla.) Musiikki: Foksi Tempoalue: 150-250??? Tanssi: Jive ("kädenalitanssi", perusaskeleessa 8 askelta kuudessa iskussa, triplestepit rytmitetään kolmimuunteisten iskujen mukaan (jenkkitanssiterminologiassa: "synkopoidaan")) Musiikki: Kolmimuunteista (mitä muuta?) (esim. 50's-style rock'n'roll) Tempoalue: 120-200? Tanssi: Boogie woogie ("kädenalitanssi" 50-luvulta, perusaskeleessa 8 askelta kuudessa iskussa, triplestepit rytmitetään kolmimuunteisten iskujen mukaan (jenkkitanssiterminologiassa: "synkopoidaan")) Musiikki: Kolmimuunteista, kävelevä basso. Esim. rhythm'n'blues (ja 50's-style rock'n'roll) Tempoalue: 100-180? Tanssi: Lindy hop ("kädenalitanssi" 40-luvulta, perusaskeleessa 10 askelta kahdeksaan iskuun) Musiikki: Swing Tempoalue: 120-220??? Tässä vähän alkuun! "Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance."
--Peter Saint James |
R.W. Piuha 01.04.2004 17:21:12 | |
---|
Luettelepa, R.W., teidän bändin jive-kappaleet. Ja fuskut/foksit. Ei tarvitse luetella kaikkia, kunhan nyt vaikka kuusi kumpaakin esimerkiksi. Tä??Ei mulla ole mitään vakkaribändiä,mähän olen koti-isä,ollut pois kuviosta jo pari vuotta,LUKISIT nyt joskus ajatuksella näitä juttuja,varmasti olen asiasta maininnut???? Eli tällä hetkellä:EVVK toi aue,luojalle kiitos siitä,ei TARVI miettiä moisia,mutta kerro sinä,Päivis, itse omat henk.koht.suosikkisi,niin minä voin sitten opetella ne,jos vaikka vielä rupean keikkaileen! Laita biisit vielä itsellesi mieluisina pareina ja vielä tempot mukaan että varmasti menee oikeen,ettei sitten taas tule sanomista ;-/ Tai älä laita tempoja,mähän voin kuunnella ne biisit jostain levyltä ja ottaa itse OIKEAT tempot,ja eikun metronomi keikalle mukaan rumpalille,joka sitten ottaa sieltä ne passelit tempot,notta ristus tuloo oikeen!!!! |
Fuzzy Boner 01.04.2004 17:24:06 | |
---|
Tuuks miittiin 11.4. Rw? Welcome olet! Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
R.W. Piuha 01.04.2004 17:31:05 | |
---|
Beware, jäät koukkuun. Täällä on nimittäin erikoishahmoja. Tänk juu verimakkara!!!Mua ilmeisesti tarkoitit???On vähän kone temppuillut,mutta ny toimii taas,ja pääsee turakaisia härnään,mikä onkin mukavaa puuhaa nääs ;- Kiva että vanhaa turvemiestä säälistä pyydetään COBbailemaan,muuuuutta ei tuu mitään,koti-isän velvollisudet kutsuvat,vaimo on töissä kyseisenä miittipäivänä,eli "(you)keep on cobbin but (sorry)I can`t get in"vanhaa rokkibiisiä mukaellen !! |
Fuzzy Boner 01.04.2004 17:40:04 | |
---|
Kiva että vanhaa turvemiestä säälistä pyydetään COBbailemaan,muuuuutta ei tuu mitään,koti-isän velvollisudet kutsuvat,vaimo on töissä kyseisenä miittipäivänä,eli "(you)keep on cobbin but (sorry)I can`t get in"vanhaa rokkibiisiä mukaellen !! Ok.. harmi. Ens kerralla sit. En itseasiassa tarkoittanu sua erikoishahmona mutta ok, oothan säkin, niinkuin kaikki me saatanan hullut jotka täällä jaksetaan roikkua ja vinoilla myötäillä ja vaikka mitä... Erikoistouhua on tämä tanssijat vs. soittajat juttu. En ole musassa ikinä ennen törmänny näin konkreettisesti tähän yleisö versus muusikot-hommaan, mut toisaalta niinku jossain sanóin, on tää tanssimuusikoiden homma hieman erilaista... RW, ens kerralla järkätään sut kans paikalle. Pidetään viks siel päin..?!
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
päivis 01.04.2004 17:45:01 | |
---|
Tä??Ei mulla ole mitään vakkaribändiä Onhan sulla joskus ollut, kun olet niitä märinöitäkin joutunut kuuntelmaan. Ajttelin vain, että kun niin hyvin tiedät mikä on hyvin tanssittavaa musiikia, niin voisit sen meille muillekin kertoa. mutta kerro sinä,Päivis, itse omat henk.koht.suosikkisi,niin minä voin sitten opetella ne,jos vaikka vielä rupean keikkaileen! Kuten olen jo useampaan kertaan maininnut (jos olet ajatuksella juttuni lukenut) etten kulje tansseissa kynän ja paperin kanssa, joten en pysty mitään kappaleiden nimiä antamaan. Minä en tee kappaleiden nimillä mitään, koska tanssin sen sovituksen mukaan jota bändi soittaa, en sen mukaan, millaisena olen biisin joskus kuullut. Laita biisit vielä itsellesi mieluisina pareina Laita itse, kun olet siinä niin pistämätön! :) vielä tempot mukaan että varmasti menee oikeen,ettei sitten taas tule sanomista ;-/ Katso aiempi (topickin mukainen) viestini. notta ristus tuloo oikeen!!!! Notta oikee!!! "Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance."
--Peter Saint James |
Kukko 01.04.2004 17:58:09 | |
---|
..joka tulee siitä kun baron kompuroi pikku konuissa kahden keissin kanssa on kuin suuren intron kohoava... (jatkakee) ..kliimaksi,jonka jälkeen Seppo Hovi ja Esa Nieminen lopettivat välittömästi pianistin uransa ja hakeutuivat hoitoon..(jatka) "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
päivis 01.04.2004 18:00:33 | |
---|
..kliimaksi,jonka jälkeen Seppo Hovi ja Esa Nieminen lopettivat välittömästi pianistin uransa ja hakeutuivat hoitoon.. (jatka omassa topickissaan) "Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance."
--Peter Saint James |
Fuzzy Boner 01.04.2004 18:01:28 | |
---|
..kliimaksi,jonka jälkeen Seppo Hovi ja Esa Nieminen lopettivat välittömästi pianistin uransa ja hakeutuivat hoitoon..(jatka) ..ja hoidossa selviää että he ovatkin M-netin Fuzzy Boner ja M.i.k.key.. Psykiatri arvioi, että ehkä juuri siksi Sepon ja Esan mielikuvitus laukkaa niin kiihkeästi, koska esittävät netissä nuoria poppareita... (jatkakee) Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
Fuzzy Boner 01.04.2004 18:01:43 | |
---|
(jatka omassa topickissaan) shh. Tanssimaan siitä Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
päivis 01.04.2004 18:02:04 | |
---|
shh. Tanssimaan siitä :) "Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance."
--Peter Saint James |
Fuzzy Boner 01.04.2004 18:02:32 | |
---|
:) *pus pus* Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
päivis 01.04.2004 18:04:24 | |
---|
*pus pus* Kun kattoo tota sun avatarta niin ei paljo pusituta... "Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance."
--Peter Saint James |
Fuzzy Boner 01.04.2004 18:06:50 (muokattu 01.04.2004 18:08:09) | |
---|
Kun kattoo tota sun avatarta niin ei paljo pusituta... moni kakku päältä kaunis.. :D hihi Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
Kukko 01.04.2004 18:11:18 | |
---|
(jatka omassa topickissaan) Palstapoliisi.. "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
päivis 01.04.2004 18:13:29 (muokattu 01.04.2004 18:14:38) | |
---|
Palstapoliisi.. Kun en viittis alottaa uutta saman nimistä topickia... Edit: COB-jatkotarinatopickia ei vielä ole. "Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance."
--Peter Saint James |
Kukko 01.04.2004 18:14:19 | |
---|
..ja hoidossa selviää että he ovatkin M-netin Fuzzy Boner ja M.i.k.key.. Psykiatri arvioi, että ehkä juuri siksi Sepon ja Esan mielikuvitus laukkaa niin kiihkeästi, koska esittävät netissä nuoria poppareita... (jatkakee) ...josta he ammentavat uusia kappaleita illan bumbtsibumiin; hienoja ikivihreitä kuten väärä vitonen ja juhannus paksulassa,mutta... "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
Notefix 01.04.2004 18:20:29 | |
---|
No, prkl...täällähän on ihan COB-extra käynnissä! Joo, ei olla virtuaalibändi. tosin tausta on rakennusalalla, mutta coverkeikkoja ollaan vähän tehty. Sitäpaitsi, bändiin kuuluu myös KITARISTEJA!! My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |