Aihe: Mitä mihinkin rytmilajiin voi tanssia
1 2 3 4 57 8 9 10 1121 22 23 24 25
Kukko
01.04.2004 14:51:29

Taitaapi olla yksi Veikko Lavin tunnetuimpia esityksiä.

Tarkoitin lähinnä,että kuka muu pystyy samaan esim COB:n bändissä(ja miksi)?? VL on suuri suosikkini vrt. löysin rantein..XD
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
Kukko
01.04.2004 14:54:34

Minkälaisia haukkuja olette tanssijoilta tällaisissa tilanteissa saaneet? Mistä he ovat teitä moittineet?

Kyllä kaikki palaute mitä on tullu tanssin aktiiviharrastajilta on ollu asiallista ja rakentavaa..Kaikkein pahimpia kommentoijia on nämä ns.wannabemuusikot joilla on ollu yksi keikka ja joiden veli tuntee kirkan serkun...,
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
baron
01.04.2004 15:21:44 (muokattu 01.04.2004 15:51:35)

Tarkoitin lähinnä,että kuka muu pystyy samaan esim COB:n bändissä(ja miksi)?? VL on suuri suosikkini vrt. löysin rantein..XD

Kyllä meidän laulaja sen treeneissä mun mielestä kelvollisesti veti. Se on muuten suuri Lavin ihailija ja haluaisi paljon Lavia ohjelmistoomme. Mua on jonkinverran epäilyttänyt niitten "tanssittavuus".

(Edit: Sen mä uskon, että sua epäilyttää, kuka COB:ssä osaisi laulaa Lavia, mutta COB:n lisäksi mulla on "ihan oikea bändi". Et kai sä uskonut, että mä ton jengin kanssa kehtaisin lähteä tanssikeikalle?)
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group
Pula-Aho
01.04.2004 15:41:19
Ellei jengi ole todella tuubassa, ne tuskin tanssii polkkaa elleivät osaa. .

Joo, häissä jos polkan soittaa niin on paree ajoittaa se myöhäisempään ajankohtaan, sinne paranoidin ja äiteen pikkupojan väliin. Tempona joku 140+ niin hyvin menee. Jos bändissä on hanuristi niin pääsepähän näyttämään naispuoliselle yleisölle sormiensa vikkelyyttä
Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen.
baron
01.04.2004 15:44:48

Joo, häissä jos polkan soittaa niin on paree ajoittaa se myöhäisempään ajankohtaan, sinne paranoidin ja äiteen pikkupojan väliin. Tempona joku 140+ niin hyvin menee. Jos bändissä on hanuristi niin pääsepähän näyttämään naispuoliselle yleisölle sormiensa vikkelyyttä

Ei oo kuin kiippareitten haitari- ja bandoneon soundit. Kait ne kelpaa?
M.i.k.key
01.04.2004 15:52:41
Sen mä uskon, että sua epäilyttää, kuka COB:ssä osaisi laulaa Lavia, mutta COB:n lisäksi mulla on "ihan oikea bändi". Et kai sä uskonut, että mä ton jengin kanssa kehtaisin lähteä tanssikeikalle?)

MITÄ??? Et kehtaisi lähteä keikalle, mun piti just kysyä sua mukaan mutta oo keskenäs, pidä tunkkis!
My name is Baron, M.i.k.key Baron
baron
01.04.2004 15:54:13 (muokattu 01.04.2004 15:55:46)

MITÄ??? Et kehtaisi lähteä keikalle, mun piti just kysyä sua mukaan mutta oo keskenäs, pidä tunkkis!

Teillähän on vielä kotiläksyt tekemättä. Heti kun muistatte kumminpäin sustain-pedaali kiinnitetään, voidaan alkaa harkita.
(Ai niin, sähän voisit laulaa Lavit?)
Rock n
01.04.2004 16:07:59
...haluaisi paljon Lavia ohjelmistoomme. Mua on jonkinverran epäilyttänyt niitten "tanssittavuus"...

Lavia silloin tällöin kuulee bändien ohjelmistoissa. Ei kuitenkaan kyllästymiseen asti. Eli muutama "lavibiisi" tanssittavampaan muotoon. Sillähän siitä tanssittavuusongelmasta selviää. Kyllähän niitä parin voi illassa vetäistä ihan "lavinakin" - vaikkapa "Silakka-apajalla". Sillä voi saada hyvätkin aplodit.
baron
01.04.2004 16:15:57

Lavia silloin tällöin kuulee bändien ohjelmistoissa. Ei kuitenkaan kyllästymiseen asti. Eli muutama "lavibiisi" tanssittavampaan muotoon. Sillähän siitä tanssittavuusongelmasta selviää. Kyllähän niitä parin voi illassa vetäistä ihan "lavinakin" - vaikkapa "Silakka-apajalla". Sillä voi saada hyvätkin aplodit.

Onneksi meidän laulaja ei ole täällä.
(Sanois "Mitä mä oon aina sanonut")
Ehkä sille voisi antaa luvan kaivaa pari kappaletta.
Kukko
01.04.2004 16:25:34

(Edit: Sen mä uskon, että sua epäilyttää, kuka COB:ssä osaisi laulaa Lavia, mutta COB:n lisäksi mulla on "ihan oikea bändi". Et kai sä uskonut, että mä ton jengin kanssa kehtaisin lähteä tanssikeikalle?)

No mä en kyllä ollu ihan perillä teidän meiningeistä, COB on siis ns. virtuaalibändi?? Tosin sun musiikillinen substanssi on tullu ilmeiseksi jo aiemmin.
Fuzzy Boner
01.04.2004 16:28:44 (muokattu 01.04.2004 16:29:08)
No mä en kyllä ollu ihan perillä teidän meiningeistä, COB on siis ns. virtuaalibändi??

HOHO!!! *sait aikaseks päivän parhaat naurut*

Ei me mikään virtuaalibändi olla, kolmas keikka viikon päästä. Mun yks kaveri tuntee kirkan, tuli vaan mieleen. COB on siitä hieno bändi että..... (lisätkää jatko)
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron!
Snowblind
01.04.2004 16:30:39

COBhan on siis totisinta totta, jos sitä maailman tunentuinta nettibändiä tarkoitit, niin sehän on Herkkusieni.

Uhhuh, eka kirjoitukseni tanssimusapalstalle...
Yllekirjoitus
Keskellekirjoitus
Allekirjoitus

Andrey Bolshakov on nopein ja komein.
M.i.k.key
01.04.2004 16:31:55
COB on siitä hieno bändi että.....

Musiikin monimuotoisuus on ylitsevuotavaa, se motiffien yhteinen helinä.... (jatkakaa)
My name is Baron, M.i.k.key Baron
Fuzzy Boner
01.04.2004 16:32:14

Uhhuh, eka kirjoitukseni tanssimusapalstalle...

Beware, jäät koukkuun. Täällä on nimittäin erikoishahmoja.
baron
01.04.2004 16:32:50 (muokattu 01.04.2004 16:41:22)

HOHO!!! *sait aikaseks päivän parhaat naurut*

Ei me mikään virtuaalibändi olla, kolmas keikka viikon päästä. Mun yks kaveri tuntee kirkan, tuli vaan mieleen. COB on siitä hieno bändi että..... (lisätkää jatko)

siinä on edustettuna vain soitinten kuningas: kiipparit, mutta moninkertaisesti.

Voitteko kuvitella ihanampaa musiikkia, kun viidet, kuudet kiipparit vetää yhteen.

Heti kun tanssiyleisö alkaa ymmärtää sen päälle, lähdemme lavakiertueelle.
Fuzzy Boner
01.04.2004 16:33:10
Musiikin monimuotoisuus on ylitsevuotavaa, se motiffien yhteinen helinä.... (jatkakaa)

..joka tulee siitä kun baron kompuroi pikku konuissa kahden keissin kanssa on kuin suuren intron kohoava... (jatkakee)
baron
01.04.2004 16:34:05

Tosin sun musiikillinen substanssi on tullu ilmeiseksi jo aiemmin.

Mitähän sä tolla tarkoitit?
Mä katson sanakirjasta ja palaan asiaan!
Fuzzy Boner
01.04.2004 16:35:14

hihii... Me ollaan oikeesti kaikki raksajätkiä, kukaan ei edes oikein soita mitään....suutaan täällä ja aiheutetaan hämminkiä
Kukko
01.04.2004 16:35:55

En tiedä-äläkä katsottuas ainakaan rupee mollaamaan mua julkisesti vaan pistä pikaviestinä mitä se meinaa....;(
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)