Jucciz 04.06.2011 19:53:05 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Perkkis 04.06.2011 21:03:13 | |
---|
Jucciz: Viisauksia vuosimallin '96 filosofin suusta. Ei yksikään kitara menetä virettä, mutta sen sijaan kaikki kielet menettävät vireen jossain vaiheessa. Tässä mun epävireinen huippustrato viime yön sessioista: http://mp3.jucciz.com/other/suhrtesti.mp3 Sähän sälli oot. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! |
antnis 04.06.2011 22:21:43 | |
---|
Jucciz: Tää: http://jucciz.com/?section=amps&page=jmp71 Välissä oli Legendary Tones Time Machine Boost, josta tuuttasin hieman treble boostilla lisää löylyä. No eipä ihan sit osunut arvaukseni, hienot soundit oli kuitenkin. |
Jucciz 05.06.2011 04:00:28 | |
---|
antnis: No eipä ihan sit osunut arvaukseni, hienot soundit oli kuitenkin. Kiitos! Mitäs veikkasit? Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
antnis 05.06.2011 11:13:14 | |
---|
Jucciz: Kiitos! Mitäs veikkasit? Noh Bad Cattia ajattelin lähinnä, koska tuossa oli minun korviini jotain fenkkumaisuutta pikkurosoilla ja sitten taas enempi volaa avatessa oli selvästi kuitenkin tiukempi...metsään meni mutta ei haittaa yhtään :) Taisi olla aika lailla mökää jo tuossa vaiheessa. |
Jucciz 05.06.2011 13:50:10 | |
---|
antnis: Noh Bad Cattia ajattelin lähinnä, koska tuossa oli minun korviini jotain fenkkumaisuutta pikkurosoilla ja sitten taas enempi volaa avatessa oli selvästi kuitenkin tiukempi...metsään meni mutta ei haittaa yhtään :) Taisi olla aika lailla mökää jo tuossa vaiheessa. Kuin sattumalta soittelin juuri ennen tuota pätkää myös Bad Catilla ja kyllä siinä soundissa kieltämättä paljon samanhenkishyyttä olikin. Ajattelin kuitenkin lyödä monta kärpästä yhdellä iskulla pistää kaikki uusimmat tulokkaat (Suhr, '71 Marshall JMP ja Celestion G12-65+Weber C1265) samalla kertaa narulle. :) Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
antnis 05.06.2011 19:28:51 | |
---|
Jucciz: Kuin sattumalta soittelin juuri ennen tuota pätkää myös Bad Catilla ja kyllä siinä soundissa kieltämättä paljon samanhenkishyyttä olikin. Ajattelin kuitenkin lyödä monta kärpästä yhdellä iskulla pistää kaikki uusimmat tulokkaat (Suhr, '71 Marshall JMP ja Celestion G12-65+Weber C1265) samalla kertaa narulle. :) Noh mikä siinä pistäessä kun on tuon tasoista kamaa. Tais olla niin, että nuo varhaiset Marsut ovat Bassman-johdannaisia joka selittäisi soundisukulaisuuden...muistaakseni. |
Joees 05.06.2011 22:21:53 | |
---|
Jucciz: Viisauksia vuosimallin '96 filosofin suusta. Ei yksikään kitara menetä virettä, mutta sen sijaan kaikki kielet menettävät vireen jossain vaiheessa. Tässä mun epävireinen huippustrato viime yön sessioista: http://mp3.jucciz.com/other/suhrtesti.mp3 Aika makee tsoundi ja soittokin skulaa niinkun aina. Jösses. Tommonen mölytoosa ois aika pähee rokkitouhuissa. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Zed 06.06.2011 10:31:22 | |
---|
Chris Waddle, Helmie, inka, Kapteeni Karhu ja 30 vierailijaa |
Funkånaut 06.06.2011 13:40:27 | |
---|
Zed: lol, Ynkkä vetää ainakin tuplasti nopeemmin. Mutta yks Jucciz-nuotti vastaa sataa Ynkkä-nuottia. Airplane is like a woman. You get inside her five times a day and take her heaven and back. - Lord Flashheart |
Tawsky 06.06.2011 14:05:39 | |
---|
Zed: lol, Ynkkä vetää ainakin tuplasti nopeemmin. Montako mnetin sooloskabaa Ynkkä on voittanut? Nii, mietippä sitä. |
Tosta EJ-stratosta vielä sen verran, että mä taas diggasin nimenomaan siitä kaulasta. Mitenköhän lähellä sen profiili on Clapton-sigua, kun molempien spekseissä lukee Fenderin sivuilla Soft V? Warmothilta sais noita "Clapton"-kauloja ja jos jossain vaiheessa tulee stratoa hommattua, niin palacasteri vois olla taas hyvä vaihtoehto. |
Kontiak 06.06.2011 16:35:31 (muokattu 06.06.2011 16:36:03) | |
---|
Funkonaut: Mutta yks Jucciz-nuotti vastaa sataa Ynkkä-nuottia. Ja Ynkkä vetää ainakin kaks kertaa nopeemmin eli Jucciz ei saavuta Ynkkää ikinä. --> Ynkkä voittaa eli Ynkkä on paras. --> Takki http://www.truthinshredding.com |
nannne 06.06.2011 16:39:26 | |
---|
Kontiak: Ja Ynkkä vetää ainakin kaks kertaa nopeemmin eli Jucciz ei saavuta Ynkkää ikinä. --> Ynkkä voittaa eli Ynkkä on paras. --> Takki Kun laitat tohon biisiin nopeutuksen 2x niin kuulet miten se on oikeasti soitettu. Jucciz on selkeästi hidastanu että nyanssit erottuu kuolevaisillekin. :) |
Kontiak 06.06.2011 19:47:12 (muokattu 06.06.2011 19:49:10) | |
---|
nannne: Kun laitat tohon biisiin nopeutuksen 2x niin kuulet miten se on oikeasti soitettu. Jucciz on selkeästi hidastanu että nyanssit erottuu kuolevaisillekin. :) Ei auta, koska Ynkällä silti 100 kertaa enemmän nuotteja, joten 2 x 100 = jaettikyrpaem. Olisko muuten YJM-strato paras ikinä? Uudet YJM-Duncanit siihen vielä, niin voiko enää asiat paremmin olla? http://www.truthinshredding.com |
Wradlin 06.06.2011 19:51:20 | |
---|
Kontiak: Olisko muuten YJM-strato paras ikinä? Uudet YJM-Duncanit siihen vielä, niin voiko enää asiat paremmin olla? Ja sitten ne YJM -potikat kans, ja soittaa pitää plekuilla jossa on YJM -kuva. |
Seba 06.06.2011 20:29:17 (muokattu 06.06.2011 20:33:52) | |
---|
Perkkis: Sähän sälli oot. Kaikissa muissa kitaramalleissa ominaisuutena on että vire pysyy ikuisesti? Vai perustuuko mielipiteesi aukottomasti -kun sun tinasta tehty vibratalla vetää sun anttilan yamahan epävireeseen = kaikki stratot on paskoja -päätelmään? /c c:n |