Kailis 04.06.2011 00:45:13 (muokattu 04.06.2011 00:45:27) | |
---|
isoaarne: En kyllä usko että sinäkään saat mitään uutta "kiksiä" tämä kaverin soitosta. Puhukoon tämä perusteluna. :-) Mä nyt oon sen ikäinen että tarviin kilon kokkelia ja kolme neitsyttä saadakseni kiksejä mutta kyllä mä ihan oikeasti tykkään katsella tota heeboa silloin ja tällöin. Toisaalta ymmärrän että se ärsyttää toisia. Perustekniikka, dynamiikka, huumori...kaikki kateissa. Silti se vetää tuolla klasaribändin kanssa ja ihmiset tuubissa diggaa ja tavalliset pulliaset jotka ei mistään oikeasta rummutuksesta tajua....ja blaa blaa. LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne. |
Deino 04.06.2011 01:01:39 | |
---|
|
isoaarne 04.06.2011 01:09:01 (muokattu 04.06.2011 01:12:23) | |
---|
Viihdyttävää toki, ja kiva että joku saa menestystä rumpuja soittamalla mutta kun monta kymmentä vanhaa kettua on tehny samat hommat paremmin vuosikymmeniä aiemmin ja yksi heebo pokkaa kunnian, niin ei ole minun mielestä oikein. Turhaahan tällaisesta ilmiöstä olisi jollekkin "tavikselle" avautua kun menisi joka tapauksessa muusikkouden tai rumpaliuden piikkiin. "Mitä se pitkätukka taas täälä houruaa??!!" E: :-) http://www.youtube.com/watch?v=cW0RIbQwOfI&fmt=18 |
Kailis 04.06.2011 01:17:21 | |
---|
monta kymmentä vanhaa kettua on tehny samat hommat paremmin vuosikymmeniä aiemmin ja yksi heebo pokkaa kunnian Kekä?????? LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne. |
hollmi-5 04.06.2011 06:40:38 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
ostany 04.06.2011 07:02:46 (muokattu 04.06.2011 10:30:08) | |
---|
isoaarne: Suomalainen peri-synti, eli kateus. Munstaa aina jaksaa hymyilyttää tämä, vallankin Suomessa oleva käsitys, että yhden menestyminen on toiselta pois. Toinen vallalla oleva kuvitelma on se, että kuuluisuuden määrän pitäisi aina korreloida soittotaitoja. En juuri isompia kiksejä saa Vadruccin soitosta, mutta kyl noista videoista sellainen soittamisen riemu näkyy ja se ainakin itselle on tärkein syy, miksi soitan rumpuja. Peukutuksen arvoinen suoritus, jos pystyy luomaan uran soittamalla "soolo-rumpuja". e: Tuo Vadrummin touhuhan vain todistaa sen, että kaikki on mahdollista kun vaan uskoo omaan visioon ja puskee sinnikkäästi eteenpäin. ...jos tuo helppoa olisi, niin tältä palstaltakin olisi varmaan aika moni rumpali noussut "maailman parhaimmaksi rumpaliksi", vai? |
Strumbali 04.06.2011 08:19:23 | |
---|
Mähän sanoin, että sä sanoit. |
isoaarne 04.06.2011 19:25:04 | |
---|
ostany: Munstaa aina jaksaa hymyilyttää tämä, vallankin Suomessa oleva käsitys, että yhden menestyminen on toiselta pois. Mikäli luulit että olin tosissani, pyytäisin huomioimaan ajankohdan, sekä kenelle vastasin. Sarkasmi? Toinen vallalla oleva kuvitelma on se, että kuuluisuuden määrän pitäisi aina korreloida soittotaitoja. En juuri isompia kiksejä saa Vadruccin soitosta, mutta kyl noista videoista sellainen soittamisen riemu näkyy ja se ainakin itselle on tärkein syy, miksi soitan rumpuja. Peukutuksen arvoinen suoritus, jos pystyy luomaan uran soittamalla "soolo-rumpuja". Viittaan tässä kohtaa edelliseen viestiini. e: Tuo Vadrummin touhuhan vain todistaa sen, että kaikki on mahdollista kun vaan uskoo omaan visioon ja puskee sinnikkäästi eteenpäin. ...jos tuo helppoa olisi, niin tältä palstaltakin olisi varmaan aika moni rumpali noussut "maailman parhaimmaksi rumpaliksi", vai? Niinhän tuo juuri todistaakin, ja hyvä että joku menestyy soittamalla, vaan juuri se että mitä soitetaan on mun pointti. 'Helpoksi' en ole herjannut, mulle vaan tämmönen soitto ei napostele!! (enkä tarkoita että pitäisin itseäni tai yhtyettäni parempana.) http://www.youtube.com/watch?v=cW0RIbQwOfI&fmt=18 |
markkuliini 04.06.2011 19:52:06 | |
---|
Strumbali: : ) Täytyykin lähteä kämpälle vähän kokeilemaan sambaa..... Expert village ei petä koskaan! :D Niille on saletisti joku pääsykoe kuka pääsee tekemään videoita. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
ostany 04.06.2011 20:26:10 | |
---|
isoaarne: Mikäli luulit että olin tosissani, pyytäisin huomioimaan ajankohdan, sekä kenelle vastasin. Sarkasmi? Tajusin kyllä ja sarkasmitutka toimii (yleensä). Yleismaalliseksi ihmettelyksi kommenttini tarkoitin. |
Epämuusikko 05.06.2011 16:44:11 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
ostany 06.06.2011 05:36:42 (muokattu 06.06.2011 08:14:06) | |
---|
|
jazzmies 06.06.2011 08:36:53 | |
---|
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
VeKrio 06.06.2011 09:34:57 | |
---|
Mut six pitäÄki VETäÄ VAA!1!1!! :D |
VeKrio: Pellit huutaa hoosiannaa. Mut vetäkää peräs. Asenne on. Tykkään kun se on jotenkin niin primitiivinen. Chad on musikaalisimpia soittajia noista ketkä lyö aivan ...... lujaa. Sammoo mieltä tiällä. Kyllä tuota katsoo ja fiilistelee mieluummin kuin vaikkapa rumpu- ja rytmi-insinööriä Simon Phillipsia vääntämässä naama happamana jotain vaikeeta. Varsinkin tuollainen kansallishymni sopii paremmin mahtipontisemmin käsiteltäväksi, jossa ei alkuvoimaista fiilistä tarvitse piilotella. Ja instrumenttien käsittelyssä ratkaisee paljolti juuri se fiilis, mikä lähtee soittajasta instrumentin kautta yleisöön. Chad hallitsee ne hommat. Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
dumbass 06.06.2011 16:41:54 | |
---|
|
markkuliini 06.06.2011 17:00:23 | |
---|
jazzmies: Chad soittaa "maammelaulun" https://www.youtube.com/watch?featu … e=player_embedded&v=SaK4Fnv9I7E Melkein tuoltahan sen kompit melkeinpä kuulostaa Peppersienkin kanssakin. :D Chadilla olis periaatteessa mahiksia alkaa groovaamaan jos se sais soittoonsa sisäistä dynamiikkaa. Mua on aina harmittanut sen soitto kun se olis ihan muutamasta säädöstä kiinni että alkais toimimaan. : / Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Kailis 06.06.2011 18:04:12 | |
---|
markkuliini: Melkein tuoltahan sen kompit melkeinpä kuulostaa Peppersienkin kanssakin. :D Chadilla olis periaatteessa mahiksia alkaa groovaamaan jos se sais soittoonsa sisäistä dynamiikkaa. Mua on aina harmittanut sen soitto kun se olis ihan muutamasta säädöstä kiinni että alkais toimimaan. : / Melkeinpä melkein. Jänniä nää groove-asiat. Munsta kun sillä on groovia ja sisäistä dynamiikkaa. Ai niin. Ei tää -07 voittajakaan iham paska ollu. http://www.youtube.com/watch?v=PpsMz57p8N4&feature=relmfu LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne. |
Speedy 06.06.2011 18:30:42 | |
---|
"All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Kailis 07.06.2011 00:20:16 | |
---|
Speedy: No en kyllä muista ihan heti yhtä surkeeta sooloa kuulleeni (jos omia ei lasketa).. kaikki nuo aikasemmat/myöhemmät voittajat on ollu sata kertaa parempia.. Jaahas. Valikoiva muisti. Se oli sitten iham paska. Pannaas nyt kuitenkin yksi täälläkin esiintynyt soolotaiteilija. http://www.youtube.com/watch?v=XX551wgENb0 LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne. |