rintapek 04.06.2011 16:50:57 | |
---|
baron: Nyt on sellainen flunssa että ... Mä en lääketieteestä tiedä mitään. Kaikki on hirveen huolissaan verenpaineesta, jos sitä on? Mun mielestä pitää huolestua, jos sitä ei ole? Niinpä mun mielestä parasta flunssalääkettä on hunpansoitto. Parempaakaan lääkettä kun ei kukaan vielä ole keksiny. Taudin levittämistäkään mun mielest ei kauheesti kande pelätä? Olet levittäny sitä viikon ennen omia oireita. Jos mä en saa lentsua tuolta, ni sit mä sain sen tänään skolen kevätjuhlassa. Mut jos tuut, ni ei kumminkaan pussata? One kind of music only - the good kind |
Ukko 04.06.2011 18:27:46 | |
---|
baron: Nyt on sellainen flunssa että on vielä avointa tulenko huomenna vai en. Jollen tautini takia pysty soittamaan enkä ryyppäämään niin mitä muuta siellä muka voisi tehdä. Flunssahan lähtee viinalla, saunalla ja tervalla. Koska nuo kaksi muuta edellytystä jo täyttenevät niin tulet rautakaupan kautta ja haet litran tervaa. (höyheniä ei tarvita ;) COVS jäsen nro 6 |
EP 04.06.2011 18:31:04 | |
---|
Ukko: Flunssahan lähtee viinalla, saunalla ja tervalla. Koska nuo kaksi muuta edellytystä jo täyttenevät niin tulet rautakaupan kautta ja haet litran tervaa. (höyheniä ei tarvita ;) EU :han meinas kieltää tervan, onneks eivä onnistuneet! |
EP 04.06.2011 18:56:01 | |
---|
Jep, tää on siis Lammilla! Google maps näyttää toisenkin samannimisen täysihoitolan Hämeenlinnassa Virvelintiellä ..liekö sitten jatkohoitoa varten? : )) |
baron: Nyt on sellainen flunssa että on vielä avointa tulenko huomenna vai en. Jollen tautini takia pysty soittamaan enkä ryyppäämään niin mitä muuta siellä muka voisi tehdä? No eipähän tarvitse karkoitella mua kiipparin vierestä: "Nyt tulee musiikkia, menehän siitä". Olen ymmärtänyt että mitään kriittistä vempainta en ole tilaisuuteen luvannut tuoda? Toistaiseksi oon kaikissa tilaisuuksissa alkaen Savonlinnasta vuonna nolla ja jotain ollut mukana, sääli tietysti jos sarja katkeasi mutta sellaista elämä on. No voi hittolainen, kai oot rommilla jo lääkinnyt? Sääli jos et pääse, kuulut jo kalustoon niinko me muutkin "aina mukana" olijat.. Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet? |
jon lord 04.06.2011 20:15:50 | |
---|
Vaimo sanoi , että menet kun et ole nähnyt kavereita pitkään aikaan, joten yritän nyt sitten joskus iltapäivästä kammeta paikalle. Joudun kyllä lähtemään ajoissa koska aamulla on työpäivä. COVS jäsen N.o 3 |
Timi 04.06.2011 21:02:13 | |
---|
EP: Jep, tää on siis Lammilla! Google maps näyttää toisenkin samannimisen täysihoitolan Hämeenlinnassa Virvelintiellä ..liekö sitten jatkohoitoa varten? : )) Mutku laittaa sen Lammin osoitteen perään ni ei onnaa?Pöystilän kyllä löytää eri osoitteilla. Vaikea.Mutta varma! |
EP 04.06.2011 21:16:59 | |
---|
Timi: Mutku laittaa sen Lammin osoitteen perään ni ei onnaa?Pöystilän kyllä löytää eri osoitteilla. Jep, se ei tunnista paikkaa nimelta Lammi! : ) ..joo löytyyhän toi, n. 100 km olis täältä matkaa. |
Timi 04.06.2011 21:26:22 | |
---|
EP: Jep, se ei tunnista paikkaa nimelta Lammi! : ) ..joo löytyyhän toi, n. 100 km olis täältä matkaa. Huomenna nähdään! Vaikea.Mutta varma! |
EP 04.06.2011 21:31:25 | |
---|
Timi: Huomenna nähdään! Jaa..a, katsotaan mut kun aina noi duunit haittaa : / |
half 04.06.2011 21:46:48 | |
---|
baron: Nyt on sellainen flunssa että on vielä avointa tulenko huomenna vai en. Jollen tautini takia pysty soittamaan enkä ryyppäämään niin mitä muuta siellä muka voisi tehdä? No eipähän tarvitse karkoitella mua kiipparin vierestä: "Nyt tulee musiikkia, menehän siitä". Olen ymmärtänyt että mitään kriittistä vempainta en ole tilaisuuteen luvannut tuoda? Toistaiseksi oon kaikissa tilaisuuksissa alkaen Savonlinnasta vuonna nolla ja jotain ollut mukana, sääli tietysti jos sarja katkeasi mutta sellaista elämä on. Ol vai, olet paikalla ja thats it. http://fb.me/QvZyMv3g |
manjaana 04.06.2011 21:58:35 | |
---|
half: Ol vai, olet paikalla ja thats it. Tähän tiukka komppi.. Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet? |
korgie 05.06.2011 02:37:27 (muokattu 05.06.2011 03:33:59) | |
---|
EP: Jep, se ei tunnista paikkaa nimelta Lammi! : ) Joo, kaikki karttapalvelut ei välttämättä osaa tuolla hakea, koska Lammi-nimistä kuntaa ei enää ole olemassa - se on liitetty Hämeenlinnaan. Mutta osoite jokatapauksessa on tuo Porraskoskentie - löytyipä se sitten Lammi- taikka Hämeenlinna-viittauksella. :D Edit: Eniron karttapalvelu ainakin löytää molemmilla. Ja ennenkuin kukaan alkaa esitelmöimään että osoitteessa pitäisi sitten olla se Hämeenlinna eikä Lammi, niin postitoimipaikka on kuitenkin ihan virallisesti se 16900 LAMMI. =) Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
kuunsirppi 05.06.2011 06:47:34 | |
---|
Täälläkin flunssanen olo ja kurkku oli koko yön ihan sairaan kipee. Ääneni lauloin ehtoollla keikalla jo ihan loppuun. Mukana kuitenkin! |
kuunsirppi 05.06.2011 09:31:32 | |
---|
jon lord: Vaimo sanoi , että menet kun et ole nähnyt kavereita pitkään aikaan, joten yritän nyt sitten joskus iltapäivästä kammeta paikalle. Joudun kyllä lähtemään ajoissa koska aamulla on työpäivä. Sullon hyvä vaimo! |
kuunsirppi 05.06.2011 09:31:59 | |
---|
Kamat pakattu ja vielä pitäis purkaa osa keikkakamoista autosta ja sitten voiskin lähteä ajeleman |
baron 05.06.2011 10:59:26 | |
---|
Aamulla olo sellainen että ei missään nimessä matkaan mutta kahvin, Buranan ja Pharysolin ansiosta olo sen verran kohentui että ehkä sellainen viinamäärä on löydettävissä joka vie loputkin oireet eli pakkaamaan ja reissuun. Skumppaa ei valitettavasti ym takia ole tullut varattua ja hyttysaineitakaan ei, ehkä niitä löytää joltain huoltsikalta? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
manjaana 05.06.2011 13:09:12 | |
---|
Loistava ilma viettää jameja :D Uupelossa enää kuski ja sen perästä nokka Lammille, kuhan joutaa :) Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet? |
baron 06.06.2011 12:17:27 | |
---|
Kyllä humppa poisti flunssan oireet: Kiitos kaikille kanssasoittajille ja erikoiskiitos Korgielle järjestelyistä ja Vinnamolle roudauksesta. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
kuunsirppi 06.06.2011 13:45:16 (muokattu 06.06.2011 14:09:22) | |
---|
Kiitos täältäkin kaikista järjestelyistä taas korgielle ja kaikille muille asianosaisille myös. Oli mukava tavata vanhoja ja uusia tuttuja. V....tutti, niin ettei veri kiertänyt (=paleli), kun ei ääntä löytynyt parhaalla tahdollakaa. Ei olis pitäny mennä ees yrittään sitä Pyynikkivalssiakaan, kun ei ääntä tullu, niin ei tullu, eikä tule vieläkään. Terkkarin kautta kotiuduin. Lämpöä liki 38 astetta, poskiontelotulehdus ja nielu punainen. Antibiootit ja Duactit sain ja toivon, että perjantaihin mennessä kadonnut ääni löytyisi. Bassonjytke kuului komuuttiin ihan kiitettävästi aamuneljään. Muista soittimista ei saanut mitään selvää, paitti trumpetintöräytyksiä aina välillä kuului. Itse kallistuin peiton alle jo puoliltaöin, kun olo oli sen verran kehno. Nukuttua en kuitenkaan saanu, että siinä mielessä olis voinu olla muiden mukanakin. Olispas nähnyt kilpailunkin, jonka selostusta kuulin Hvinnamon kamerasta. Ihan niinkun sirkuksessa olis ollu :)) Nyt kaffit ja oman peiton alle toipumaan taudista. Josko sitten taas ens vuonna pystyis laulaankin :/ |