Aihe: Soittaako rumpali liian lujaa?
1 2
ferodoz
02.06.2011 11:50:04

dumbass: nuo vaikuttivat erehdyttävästi tehdaskapuloilta

Suattaapi olla että kysyjä on ne sorvannu ihan ite!
Thomas Lee Bass - Saint of Los Angeles
Kailis
03.06.2011 00:32:40 (muokattu 03.06.2011 00:37:52)

dumbass: nuo vaikuttivat erehdyttävästi tehdaskapuloilta, jotka menevät kaikilta rikki pienessä ajassa. Ja niissä on omituinen saundikin, osta oikeita kapuloita sille ja kokeile sitten. Jos nuo olivatkin oikeita kapuloita, sitten voit ihan reilusti sanoa, että koska ne on sinun rummut niin toivot ettei niitä rikottaisi.

Nyt menee komeasti yli. FFIIIIUUUUUUHHHH....
Mä oon soittanut ekan keikkani ei-tehdaskepeillä Lassilassa puistotapahtumassa punkbändissä joskus -78. Veistin koivunalusta. Ei menny rikki. Oikeat kapulat =D
LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne.
ferodoz
03.06.2011 22:53:55 (muokattu 03.06.2011 22:54:13)

Kailis: Nyt menee komeasti yli. FFIIIIUUUUUUHHHH....
Mä oon soittanut ekan keikkani ei-tehdaskepeillä Lassilassa puistotapahtumassa punkbändissä joskus -78. Veistin koivunalusta. Ei menny rikki. Oikeat kapulat =D

Sähän oot ollu junnuna tosi punk. Oliko hakaneula huules ja laastari suun edes?
...paitsi että miltäköhän Larsista tuntuu kun se ihan varmaan tietää että kaikki jazz- ym. taiteilijat (insinöörejä unohtamatta) ei pidä sitä minään? Varmaan nauraa koko matkan pankkiin
aasit
05.06.2011 17:53:59
Partaveitsen lailla leikkaavat hoksottimeni tulivat silmieni kanssa yhteistulokseen: riden kelloa on hakattu kapulan kärjellä.
Parannusehdotus: kilkuttele kelloa about sillä kohdalla mistä kapula lähtee kapenemaan kärkeä kohti, ehkä jopa hieman alempaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)