Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: tarttis apua??
1
the koltsu
03.06.2011 16:20:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla nimetön rr kopio ja ei mitään merkkiä tai valmistus maata. kuva tuolla mun omissa jutuissa. eli osaisko joku kertoo historiaa.
 
itse veikkaa jotain kiinaa valmistus maaksi.
missään ei lue mitään oikeesti. toi talla härpäke myös nimetön,mut ylläri pitää vireen ja kitara muutenkin hyvä soittonen. mikit oon itse vaihtanut,dean v-79 mikit.alkuperäiset kuulosti ihan 80luvun tukka metalli bändeiltä :)
 
Fantasmic
03.06.2011 21:04:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shengluni?Tuli vaan mieleen tuosta mikinvalitsimesta...
 
the koltsu
03.06.2011 22:36:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fantasmic: Shengluni?Tuli vaan mieleen tuosta mikinvalitsimesta...
 
kiitos vinkistä. rupeen tutkiin asiaa.
 
tepeh
03.06.2011 23:57:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

löytyykö noi tukkahevimikit vielä? :D Voisin kokeilla, jos vaikka lahjoituksena saisin :P
 
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. "hö. just tommosia olette. annatte ymmärtää ja sitten ette ymmärräkkään antaa" -Sir Härö
the koltsu
04.06.2011 07:09:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tepeh: löytyykö noi tukkahevimikit vielä? :D Voisin kokeilla, jos vaikka lahjoituksena saisin :P
 
löytyy ne viel :) siis ääni oli tyylii kiss tai noh johonkin mötley cruen alku levytyksiin. nii tiedä sit onko omil vehkeillä vaikutusta :) zoomin laatikko ja fenkun vahvari,mut sd ja noil dean mikeillä parempi siis raskaampi.
vai lahjoituksena hmmm
 
tepeh
04.06.2011 20:53:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the koltsu: löytyy ne viel :) siis ääni oli tyylii kiss tai noh johonkin mötley cruen alku levytyksiin. nii tiedä sit onko omil vehkeillä vaikutusta :) zoomin laatikko ja fenkun vahvari,mut sd ja noil dean mikeillä parempi siis raskaampi.
vai lahjoituksena hmmm

 
En maksa nimettömistä mikesitä, joista en ees tiiä onko hyvät :) Lahjoitus siis... :D
 
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. "hö. just tommosia olette. annatte ymmärtää ja sitten ette ymmärräkkään antaa" -Sir Härö
the koltsu
05.06.2011 08:25:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tepeh: En maksa nimettömistä mikesitä, joista en ees tiiä onko hyvät :) Lahjoitus siis... :D
 
:D eihä ne nimettömät... joku vaan piilottanut nimet hyvin :) vaan joutaa noi tulee,on mul ylmääräsenä myös yks dimarzio/ibz humppari ja charvel/jackson 1kelaset 2kpl.
 
nannne
05.06.2011 12:15:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the koltsu: :D eihä ne nimettömät... joku vaan piilottanut nimet hyvin :) vaan joutaa noi tulee,on mul ylmääräsenä myös yks dimarzio/ibz humppari ja charvel/jackson 1kelaset 2kpl.
 
Mä voisin sentään maksaa euron, elä ny ilmaseksi. :P
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «