Aihe: The Beatles
1 2 3 4 551 52 53 54 55199 200 201 202 203
Kailis
29.05.2011 00:43:24 (muokattu 29.05.2011 00:44:50)

Jpiteloota: http://www.youtube.com/watch?v=C0KTfLDiU7o&feature=related
Marja Tyrni on kyllä pahempi!

Niinno. Se on huumorhahmo. Vähä ko Nasse-setä. Toisaalta, mun suhde Pate-setään on ollut kyllä samanmoinen. Ikurin härkä. Heheh!
LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne.
velipesonen
29.05.2011 08:34:09

Kyllä Tappara vie mestaruuden.
Olen audioskeptikko - en voi uskoa korviani
Filemon
31.05.2011 13:59:27
En huomannut, että tästä olisi ollut täällä aiemmin puhetta, joten tiedoksi, niin Paul McCartneyn elämää on voinut näköjään tihrustaa jo muutamia viikkoja puhelimen, tai tablet-alustan avulla. MaccaBlog http://itunes.apple.com/us/app/maccablog/id434217020?mt=8 , joka sivustona saattaa olla jo useammallekin tuttu, on rantautunut myös mobiilimarkkinoille.

Tai markkininoille ja markkinoille... Voiko sitä nyt markkinakamaksi kutsua, koska se on käyttäjälle ilmainen. Itte imasin sen äskettäin itselleni ja pikaisella vilkaisulla aika paljon rompetta se tuntuu sisältävän.
Interviewer: "Is Ringo Starr the best drummer in the world?", John Lennon: "He's not the best drummer in the Beatles".
Filemon
31.05.2011 19:21:01
Beatlessweden.com: Paul McCartney has just finished recording an album that's devoted to covers of pop standards from the pre-rock years.

He worked with an orchestra to record nearly a dozen songs, including some with Diana Krall and her band.

Explaining the album, Paul says:
"Its my dads style of music. Ive wanted to do that kind of thing forever, since the Beatle days. But then Rod Stewart went mad on it. I thought, 'I have to wait so it doesnt look like Im trying to do a Rod.'

Theyre just songs I admire, Im trying to steer away from the obvious ones Its get-home-from-work music. You put it on and get a glass of wine."

Paul also plans on going in the opposite direction and will begin work on another album that will feature "heavier rock." And he hopes to work with Dave Grohl on the new tracks. Paul says:

"It sounds quite wacky, but it keeps it fresh. I love that you get a crazy idea and go with it. You never know I may run into a garage to make this other album.

But it won't be in Dave's garage."

Wow, the man is in his late 60s and he still knows how to make great music and stay current. We applaud Paul and can't wait to hear his new albums!

Että semmosta olis tulollaan.
Interviewer: "Is Ringo Starr the best drummer in the world?", John Lennon: "He's not the best drummer in the Beatles".
Filemon
02.06.2011 19:49:33
The Beatles Anthology 1-3 rantautuu iTunesiin 13.6.2011. Itte omistan setin jo CD-formaatissa, mutta yksi erikoisuus/kokonaisuus meni ennakkotilaukseen: The Beatles Anthology Highlights. http://itunes.apple.com/us/preorder/anthology-highlights/id440300214 . Linkin takana lisätietoja.
Calliope
05.06.2011 08:48:33
Nykissä, tarjolla tällasta..

If you are in the New York area, you have two upcoming chances to meet May Pang, John Lennon's former companion. May has let us know that she will be appearing with Seth Swirsky this weekend, writing: I will be attending the first Gold Coast International... Film Fest on Sat. June 4th as Seth Swirsky premieres his documentary BEATLES STORIES. I was the catalyst for this film. Should be fun. This will out in Great Neck, Long Island. Read More - Examiner.com
"Your mind makes a promise that your body can't fill"
Jii-Gee
05.06.2011 13:20:53

velipesonen: Kyllä Tappara vie mestaruuden.

Jäikö sinne vielä sieniä vaikka otit noinkin paljon.. ??
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns "
velipesonen
05.06.2011 13:41:07

Jii-Gee: Jäikö sinne vielä sieniä vaikka otit noinkin paljon.. ??

Kyllä kaikki tuli popsittua ja hyvältä maistui. Melkein yhtä hyvältä kuin musta makkara Tammelan torilla! Ensi vuonna Tappara vie mestaruuden ja Popeda tanssittaa juhlakansaa Keskustorilla, joka on suurempi kuin Punainen Tori Moskovassa! Eikös Suomen pääkaupunki ennen Helsinkiä ollut juuri Tampere?
Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen. - Paul Dominguez
Kailis
07.06.2011 13:17:00

velipesonen: Kyllä kaikki tuli popsittua ja hyvältä maistui. Melkein yhtä hyvältä kuin musta makkara Tammelan torilla! Ensi vuonna Tappara vie mestaruuden ja Popeda tanssittaa juhlakansaa Keskustorilla, joka on suurempi kuin Punainen Tori Moskovassa! Eikös Suomen pääkaupunki ennen Helsinkiä ollut juuri Tampere?

Eikös se ole vieläkin Heinola? Tarjoan kaljat jos Tappara voittaa mestaruuden.
LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne.
velipesonen
07.06.2011 13:50:53

Kailis: Eikös se ole vieläkin Heinola? Tarjoan kaljat jos Tappara voittaa mestaruuden.

Pannaan muistiin. Olen JyPin kannattaja ja käytän seurasta edelleen sen alkuperäistä lyhennettä jossa y on pinellä, sehän tarkoittaa Jyväskylän Palloilijat. Mutta kyllä JyPiläisellekin kalja maistuu Tapparan voiton kunniaksi!

Ja olet oikeassa, Suomen pääkaupunki on todellakin Heinola. Itse toivoisin Somerosta Suomen pääkaupunkia.
Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen. - Paul Dominguez
Calliope
13.06.2011 16:35:31
Jokapaikanapina: Jassoo, Paul on menossa taas naimisiin http://www.iltasanomat.fi/viihde/be … aa-naimisiin/art-1288387371248.html
Ja on pyytänyt Mike-veljeä best maniksi. (Beatles no 9 -sivulta)
Filemon
13.06.2011 21:28:13
Löytyykö Let it be... Naked levylläkin olevaa "Pauls Piano Peace", eli Paulin versio Barberin Adagio For Strings-teoksesta muuta, kun bootleg materiaalia? Vieläpä kokonaisena versiona ja hyvällä äänenlaadulla? Ei haittaa sekään, vaikka Paul itse ei olisikaan puikoissa.

Versio on vaan niin kaunis, että olisi mukava saada se kokoelmiin.
JET
17.06.2011 21:17:22 (muokattu 17.06.2011 21:17:34)
Minusta John Lennonin parhaat kipaleet ovat Help! ja Norwigian Wood (This Bird Has Flown).
velipesonen
17.06.2011 22:08:59

John Lennon etsi alituiseen näkökulmaa, epätotunnaista tonaalista positiota, jonka turvin ilmaista jotain tavanomaista yleispätevämpää ja syvästi häntä itseään. Sen mukana Lennonin kappaleet seisovat ja kaatuvat. Katsoisin ettei hänen tavoitteensa täyttynyt liian myöhään vaan bändin kannalta liian aikaisin, A Hard Day's Nightilla. Kaikki kappaleet ovat kotoisin jostain, merkitsevät jotain. Ovat ilmentymiä erilaisista näkökulmista.

Macca pystyi tekemään biisejä jotka eivät tarkoita mitään vaikkakin niitä on Beatles-kataloogissa vähän. Soolotuotannossa sitäkin enemmän siinä missä Lennon soolona vajosi totaaliseen tylsyyteen. Ehkä tylsyyttä ei olisi jatkunut jos hänen elämänsä olisi jatkunut. Minun mielestäni John Lennonin paras kappale on There's a Place ja se on samalla Beatlesin paras kappale.
JET
17.06.2011 23:44:39
velipesonen: John Lennon etsi alituiseen näkökulmaa, epätotunnaista tonaalista positiota, jonka turvin ilmaista jotain tavanomaista yleispätevämpää ja syvästi häntä itseään. Sen mukana Lennonin kappaleet seisovat ja kaatuvat. Katsoisin ettei hänen tavoitteensa täyttynyt liian myöhään vaan bändin kannalta liian aikaisin, A Hard Day's Nightilla. Kaikki kappaleet ovat kotoisin jostain, merkitsevät jotain. Ovat ilmentymiä erilaisista näkökulmista.

Macca pystyi tekemään biisejä jotka eivät tarkoita mitään vaikkakin niitä on Beatles-kataloogissa vähän. Soolotuotannossa sitäkin enemmän siinä missä Lennon soolona vajosi totaaliseen tylsyyteen. Ehkä tylsyyttä ei olisi jatkunut jos hänen elämänsä olisi jatkunut. Minun mielestäni John Lennonin paras kappale on There's a Place ja se on samalla Beatlesin paras kappale.

Bändin kannalta liian aikaisin? Siis millä tavalla?
Calliope
18.06.2011 10:47:37
JET: Minusta John Lennonin parhaat kipaleet ovat Help! ja Norwigian Wood (This Bird Has Flown).
Tää on vissiin vitsi.
JET
18.06.2011 15:03:33
Calliope: Tää on vissiin vitsi.

Päinvastoin: se ei ole mikään vitsi.
fender50
18.06.2011 16:32:19
Isn't it good, Norwegian wood?

-Niin hyvää puuta
velipesonen
18.06.2011 18:38:11

fender50: Isn't it good, Norwegian wood?

-Niin hyvää puuta

Samaa puuta josta Paulin taikakaulinkin aikoinaan veistettiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)