Aihe: Yleistä keskustelua hiuksista
1 2 3 4 510 11 12 13 1417 18 19 20 21
JOPPA
20.05.2011 23:22:16
tepeh: melkeen kymmenen senttiä lähti... ois ehkä pikkasen pidemmäksi voinu jättää, mutta eipä voi enää mitään. Hyvä tääkin on.

Eiss, luulin olevani edelleen tossa kynsienlakkausketjussa, missä ne puhu jotain peniksistä.
Quru: Seksi on huonoille runkkareille, mutta käsi ei korvaa parisuhdetta.
Brownie
21.05.2011 12:17:41
Noo, nää on tämmöset epäsymmetriset ylikasvaneet, joita itse puoli vuotta sitten leikkasin/ajelin.

Tekisi mieli leikkauttaa semmonen kunnon takatukka, eli edestä ja sivuilta lyhyt, mutta takana pitkä poninhäntä. Kehtaisko?
Funkånaut
21.05.2011 12:24:59

Brownie: Noo, nää on tämmöset epäsymmetriset ylikasvaneet, joita itse puoli vuotta sitten leikkasin/ajelin.

Tekisi mieli leikkauttaa semmonen kunnon takatukka, eli edestä ja sivuilta lyhyt, mutta takana pitkä poninhäntä. Kehtaisko?

Kehtaa kehtaa. Ittelläni on ny kunnon variksenpesä kanpauksena.
Muusikkous on käytännössä palavaa himoa olla saamatta billuam. - Quru
tepeh
21.05.2011 13:21:38
JOPPA: Eiss, luulin olevani edelleen tossa kynsienlakkausketjussa, missä ne puhu jotain peniksistä.

Vois siitäkin kyllä kymmenen senttiä pois ottaa...
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. "hö. just tommosia olette. annatte ymmärtää ja sitten ette ymmärräkkään antaa" -Sir Härö
Anti-Social
21.05.2011 13:31:11
Nyt on ollut varmaan viitisen vuotta kaamea moppitukka ja nyt olen päättänyt että kesäloman alettua lähtee. Ammatinvalinnan takia saa olla paljon autojen kanssa tekemisissä eikä siitä värkkäämisestä tule mitään kun reuhka on jatkuvasti tiellä.
Murgo
26.05.2011 16:54:50 (muokattu 26.05.2011 16:55:32)

Muuten, pitkätukat, mika on paras hiustenhoitoaine? Itse olen tähän asti kokeillut XZ:aa ja Wellaa joista Wella osoittautui paremmaksi joten sitä ostin toisenkin purkin, hiukset tulevat minusta sillä pehmeämmiksi ja vähemmän takkuuntuviksi kuin XZ:lla. Mutta onko jokin muu vieläkin parempaa?
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
CountX
26.05.2011 19:25:08 (muokattu 26.05.2011 20:31:32)
Murgo: Muuten, pitkätukat, mika on paras hiustenhoitoaine? Itse olen tähän asti kokeillut XZ:aa ja Wellaa joista Wella osoittautui paremmaksi joten sitä ostin toisenkin purkin, hiukset tulevat minusta sillä pehmeämmiksi ja vähemmän takkuuntuviksi kuin XZ:lla. Mutta onko jokin muu vieläkin parempaa?

Lukuisia eri merkkejä kokeiltuani olen päätynyt käyttämään Doven intense repair shampoota ja hoitoainetta. Niillä lähtee kaikki takut ja hiuksista tulee ihanan kuohkeat, juuri niin, ihanan kuohkeat. Suosittelen kokeilemaan.

E: kirjotusvihre
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
Anti-Social
26.05.2011 21:46:07 (muokattu 26.05.2011 21:46:31)
Murgo: Muuten, pitkätukat, mika on paras hiustenhoitoaine? Itse olen tähän asti kokeillut XZ:aa ja Wellaa joista Wella osoittautui paremmaksi joten sitä ostin toisenkin purkin, hiukset tulevat minusta sillä pehmeämmiksi ja vähemmän takkuuntuviksi kuin XZ:lla. Mutta onko jokin muu vieläkin parempaa?

Heh. En käytä.
JIRPPI
26.05.2011 21:55:15

Hoitoaineet. Eisssss... Aika homoa. (hymiö)

Mut joo, en käytä. Hiukset on sitä laatua, että pysyy ihan hyvinä ilmankin hoitoaineita.
Tawsky
26.05.2011 22:45:42
JIRPPI: Hoitoaineet. Eisssss... Aika homoa. (hymiö)

Mut joo, en käytä. Hiukset on sitä laatua, että pysyy ihan hyvinä ilmankin hoitoaineita.

Jep, ihme homoja tollaset jotka käy suihkussa. Itse hakkaan naisia hihattomassa ja kaivelen persettäni.
Jeltz
27.05.2011 02:03:21

En ole erimerkkisten hoitoaineiden välillä havainnut merkittävää eroa. Viime aikoina on ollut käytössä Tresemme, jota saa edullisehkosti isoissa (900ml) pulloissa. Tähän tukan määrään isompi pullokoko on kätevämpi :-). XZ:n ja Wellan tuotteetkin ovat toimiviksi todettuja, mutta ehkä Pantene vetää pidemmän korren kuitenkin. Vaikea näitä on arvioida, kun aineesta riippumatta meikäläisellä on kuitenkin jokseenkin ikuinen bad hair day.

Sunsilkin tuotteista ei jäänyt positiivisia mielikuvia, mutta enimmäkseen ongelmallisia tuntuvat olevan shampoot.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
JOPPA
27.05.2011 18:45:08
ADEHD: Jep, ihme homoja tollaset jotka käy suihkussa. Itse hakkaan naisia hihattomassa ja kaivelen persettäni.

Miess...

Minen tiiä mitä merkkiä tuolla on, mutta laitan sitä aina hiustenpesun jälkeen vähän, koska se poistaa sähköisyyttä ja hiukset myös harjaantuvat kevyemmin sen ansiosta. Sähköiset hiukset on kamalat.
Sakmongkol
27.05.2011 19:28:34

Mää käytän semmosta tavan halpaa suihkutettavaa hiuksiin jätettävää mallia, olisko se Garnier tai joku. Laiska kun on niin ei jaksa erikseen huuhdella hoitoaineita pois mutta tuo on toiminut ihan hyvin, saa edes jotenkin kammattua.
Stiiq
28.05.2011 12:33:02
Mulla hävisi hiusongelmat kun lopetin shampoon käytön. Pelkällä vedellä siis mennään. Välillä ovat turhan rasvaiset, mutta eivätpähän ainakaan kuivat.
Murgo
28.05.2011 16:31:21 (muokattu 28.05.2011 16:31:45)

JIRPPI: Hoitoaineet. Eisssss... Aika homoa. (hymiö)

Olet onnekas, meikäläisellä on senverran kuiva hiuslaatu että jos ei käytä hoitoainetta niin menee "hamppumaiseksi" ja harottaa joka suuntaan kuin Jukolan Jussilla. Eli ihan mukavuuden nimissä mieluummin hiukan "homostelen", on harjaaminen senverran helpompaa ja kivuttomampaa.

Tosimieeeeshän tietysti käyttäisi esim. 15W-40-moottoriöljyä, talvella ehkä 10W-30. :)
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
Tietynlainen
28.05.2011 18:00:01 (muokattu 04.06.2011 17:36:52)
Murgo: Olet onnekas, meikäläisellä on senverran kuiva hiuslaatu että jos ei käytä hoitoainetta niin menee "hamppumaiseksi" ja harottaa joka suuntaan kuin Jukolan Jussilla.

Tällästäkö meinaat? https://picasaweb.google.com/lh/pho … 7vwrgULVjfpYDeuJehw?feat=directlink
Kuvan henkilö ei ole minä, joten päätin poistaa turhat tuntomerkit.

e: Se on JIRPPI
JIRPPI
28.05.2011 21:16:26
Murgo: Olet onnekas, meikäläisellä on senverran kuiva hiuslaatu että jos ei käytä hoitoainetta niin menee "hamppumaiseksi" ja harottaa joka suuntaan kuin Jukolan Jussilla. Eli ihan mukavuuden nimissä mieluummin hiukan "homostelen", on harjaaminen senverran helpompaa ja kivuttomampaa.

Tosimieeeeshän tietysti käyttäisi esim. 15W-40-moottoriöljyä, talvella ehkä 10W-30. :)

Joskus kokeilin hoitoainetta, mut en huomannut mitään eroa. Kun harjaa hiukset ensin märkänä niin ei tuu takkuja mulle ja se harjaaminen on helpompaa. Sitä ei tosin ehdi tekemään aina. Jos en harjaa ollenkaan ni kyllä mullaki sit menee hiukset kyllä aika takkuseks.
JOPPA
29.05.2011 00:25:20
Tietynlainen: Tällästäkö meinaat? https://picasaweb.google.com/lh/pho … 7vwrgULVjfpYDeuJehw?feat=directlink

Aivan osuva kuva suorastaan. Tähän sopisi nyt se ns. eisss...
peeewt
29.05.2011 01:49:45 (muokattu 29.05.2011 01:49:54)
Tietynlainen: Tällästäkö meinaat? https://picasaweb.google.com/lh/pho … 7vwrgULVjfpYDeuJehw?feat=directlink

Nyt näyttää niin brgleesti yheltä tutulta.
too fast my ass
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)