Alotin stratolla, sitten tuli flying-v ja nyt on pauli ja sg. "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
vvaltsu 01.06.2011 20:00:34 | |
---|
Noh, n. 5 vuotta ja kolme kitaraa, joista kaksi on superstratoja. Tällä hetkellä kovimmat gasittelut kohdistuu superstratoihin, joten ainakin näillä näkymin meikän tulevat kitarat on pääasiassa superstratoja. Mahtuu toki muutama RR tai KV sekaan kans. kunno llimaklinttihimo? Kunno miehe ryyppä aamuu astamitt. - Juicy |
minidriver 02.06.2011 00:44:54 | |
---|
Pysyn paskoissa. Tai no, soitan vitun huonosti eli kitarat ovat paskoja. Olen siis pysynyt paskassa mallissa koko siunatun "urani". Isi |
juikkipuikki 02.06.2011 00:47:09 | |
---|
juikkipuikki: 1 SG 1 Strato 2 Les Paulia Les Paulilla mennään ;) Heheheh, muinaishistorian postaus. Viimeisimmän les paulin jälkeen tuo eka Hellcat superstrato eikä paluutta muihin tunnu olevan tulossa. Uusi vastaavanlainen hellcat tulossa marras-joulukuun tienoilla. Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden! |
hevikukko 02.06.2011 10:38:22 | |
---|
1992 vuodesta tähän päivään olen omistanut 15 sähkökitaraa ja 16. on tulossa. Akustisia en luettele tässä. On ollut Jackson USA 1988 Customista 60 luvun Fenderiin. Les Paul malleja pari, Randy mallisia hevikeppejä pari, Explorer ja sitten enimmäkseen hevistratoja. Olen löytänyt sopivan kaulamallin kouraan tai kaksikin yleisesti sopivaa. Mun mieleen on Ibanez RG/Stratomallinen tuplahumppareilla, se on mun juttu. =) Tavallinen Stratocaster kyllä kuumottais aikalailla. Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa |
Karvamammutti 02.06.2011 10:55:53 | |
---|
En oo pysyny. Tykkään erilaisista kitaroista. Tarkoitus ois saaha semmonen 7-8 erityyppisen kitaran kattaus, ois sit jokalähtöön vehkehet. Muian kaa sitä Aino Maitosuklaata syödään aina ihan kyrpae tulessa. -vvaltsu |
trih 02.06.2011 14:37:12 | |
---|
En tosiaan :D. Eka "oikea" sähkis oli superstrato-iba. Sen jälkeen on ollut exploreria, lespaa, stratoa ja sen sellaista johdannaista. Eniten olen ehkäpä diggaillu explorerista mutta ne oikean muotoiset eli gibsonit (ja kalliit kopiot) maksaa liikaa köyhälle pääsääntöiselle makuuhuonesoittajalle. Explo asettuu seisaalteen röytäessä kivasti läskimahan alapuolelle. Tosin tele on vielä testaamatta ja sitä odottelen... Rhythm In Jump, Dancing Close To You. |
Morri 02.06.2011 17:16:14 | |
---|
En voi sanoa pysyneeni samassa mallissa koko ajan, mutta kyllä se niin minun kohdallani on, että "strato-malli" puhuttelee parhaiten, perinteinen tai ns superstrato. Dont mess with Keith Richards!
http://www.youtube.com/watch?v=KyK0y02HvVc&feature=related
" Good evening, it is good to see you all... it is good to see anybody... ;)" |
Joees 02.06.2011 20:12:20 | |
---|
Kai tähän vois vastata samoin kuin näköjään kolme vuotta sitten. Joo olen, joskin niitä malleja on aika monta. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
hallu 02.06.2011 20:33:13 (muokattu 02.06.2011 20:34:15) | |
---|
No aikalailla samoilla on menty ja mennään. En muista olenko tähän ketjuun jo kirjoittanut, enkä jaksa nyt koko ketjua kahlata läpi, mutta mulla kitara politiikka menee seuraavasti: jotain kolkyt vuotta sitten (siis -80 luvun alkupuolella) ostin Fender Stratocasterin ja se on mulla käytössä edelleen enkä usko että koskaan myyn sitä. Vuonna -95 ostin Gibson LesPaulin ja se on mulla käytössä edelleen. Vuonna 2009 ostin Samick jazzlootan ja Blueridge akustisen ja ne ovat käytössä ja aika näyttää tulevatko omiksi (uskoisin niin ovatten hyvijä keppejä). -80 luvulla mulla oli kaksitoistakielinen EKO akkari, jonka taru päättyi -90 luvun alussa mustasukkaisen tyttöystävän toimesta, jolloin ostin Yamaha FG401 akkarin joka on mulla vieläkin, mutta sängyn alla. Vahvistimia on ollut vuosien varrella seitsemän, joista kuusi ennen vuotta -95 jolloin ostin nykyisin käytössäni olevan Fender BluesDeVillen ja se on ollut pitkäikäisin vahvistimeni. Kyllä minulla on taipumus rakastua soittotavaroihini ja sitten kiintyä niihin enkä helpolla mistään luovu. Varmasti jos yrittäisin jotain myydä, niin laittaisin niin kovan hintapyynnin ettei sitä kukaan ostaisi. Oikeastaan tavaran lahjoittaminen on helpompaa henkisesti kuin sen myyminen ja pari vanhaa putkivahvistinta olenkin lahjoittanut ystävilleni (blackface Fendernupin tuttu myi eteenpäin, enkä tiedä paljonko siitä sai (en oikeastaan haluasi tietää jos myyvät vanhoja kamppeitani)). Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
inkognito 02.06.2011 20:55:47 (muokattu 02.06.2011 20:56:27) | |
---|
Vähän kaikenmallisia kitaroita on tullut kokeiltua, mutta jotenkin olen ehkä eniten tykästynyt näihin Stratocaster-muotoisiin. Jos oikein muistan, niin kutakuinkin tällaisessa järjestyksessä on kitaroita kiertänyt: 1.Rockson Stratocaster 2.Jackson PS4 3.Tokai Les Paul 4.ESP Ltd Viper 400 5.Ibanez AS93 6.Schecter C-1 Plus 7.Mayones Setius GTM 8.Framus Panthera Pro SE Germany 9.Fender Custom Telecaster FMT 10.Flaxwood Rautia 11.Dean Custom Shop Nash Vegas 09 12.Mayones Setius GTM |
Juicy 03.06.2011 01:26:59 | |
---|
Superstratolla aloitin (RG321), lespaa kokeilin (ART320), vaan V-malleihin rakastuin (Jackson RR/KV). Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful! |
Vahooo 03.06.2011 08:00:39 | |
---|
Superstrato selvästi yleisin keppimalli mulla, mutta nytkin himottaa strato ja joku double cut. Väliin on mahtunut lespaa, normi stratoa, exploreria ja viperia. |
Antti1 03.06.2011 08:06:15 | |
---|
Seuraavanlainen löytyi tuolta jostain: Antti1: Superstratoilla aloitin, superstratoilla tulen myös jatkossakin veivaamaan. Siinä on se mun juttuni, vaikka välissä on kaiketi jotain muutakin tullu kokeiltua. Nykyhetkellä mulla on yksi Flying V ja omatekemä King V tapainen noiden kaverina. Uutta "superstratoa" olen juuri aikeissa ostaa. "Superstrato" siksi, ettei ne oo ihan virallisen määritelmän mukaisia välttämättä. Listen motherfucker you're about to pay your dues! |
Jeszse 03.06.2011 09:07:42 | |
---|
Antti1: omatekemä King V tapainen Omakuvassa tuo punanen? This fourth fellow superman position with terrifying crowbar. MIAS shouted: "Now leave me, Satan!" |
Antti1 03.06.2011 09:31:03 (muokattu 03.06.2011 09:32:16) | |
---|
Listen motherfucker you're about to pay your dues! |
Jeszse 03.06.2011 10:06:09 | |
---|
This fourth fellow superman position with terrifying crowbar. MIAS shouted: "Now leave me, Satan!" |
LesPaul70 03.06.2011 10:23:34 | |
---|
1980-luvulla superstratot olivat SE juttu... koska niillä pystyi tekemään sellaisia juttuja mitä muilla kitaroilla ei voinut (divebombaus / ylöspäin kampeaminen, 24+ nauhaa jne.) Jokapojan unelma oli kymppitonnin Jackson. Sitten kun kasvoin pari muutaman vuoden vanhemmaksi, alkoivatkin uudella tavalla painaa aivan muut asiat kitarassa (tuntuma, fiilis, soundi...) ja rupesin kiinnostumaan "niistä älyttömän kalliista pappamalleista, joilla ei voinut tehdä mitään jänniä jutskia, kun ei niissä ollut edes vibrakampea". No tällä hetkellä löytyy toki vähän kumpaakin osastoa. Seuraava hankinta sitten onkin se "sitten joskus" hommattava customi, joka yhdistäisi molempien hyvät puolet eli LP/SG superstraton teknisillä mahdollisuuksilla... :D |
Mr. Speed 03.06.2011 12:55:46 | |
---|
Onhan noita ollut. Stratoa, Lespaa, Superstratoa, King V:tä, Rhoadsia, Exploreria, Kellyä, Stealthia, Lonkeroa... http://www.sieni.us/?id=38
http://www.mikseri.net/artists/?id=135143 |
elsewhere 03.06.2011 13:28:27 | |
---|
Strato -> Tele -> Jazzmaster -> Strato. Nyt käytössä on varmuuden vuoksi kaikki kolme ;) Jazzmaster taitaa olla se, joka saa eniten rakkautta. ~ Love broke out and I forgot it's war. |