tts72 01.06.2011 13:47:04 | |
---|
oon vähä kattellu tuolta torilta tämmöisiä olohuone putkarin kaveriksi, onko tuo x3 niin paljon parempi että on lähes tuplasti kalliimpi? mitä tämä kaikki tarkoittaa |
Ukko 01.06.2011 15:53:24 | |
---|
tts72: oon vähä kattellu tuolta torilta tämmöisiä olohuone putkarin kaveriksi, onko tuo x3 niin paljon parempi että on lähes tuplasti kalliimpi? Riippuu siitä tarvitsetko niitä lisäominaisuuksia. COVS jäsen nro 6 |
no lähinnä ajattelin soundillisesti, että jääkö kauheesti uudempien jalkoihin :) mulla on koneeseen kytketty tuo toneport ux1 ja se on ollu ihan passeli mitä tämä kaikki tarkoittaa |
jkourula 01.06.2011 19:01:31 | |
---|
tts72: no lähinnä ajattelin soundillisesti, että jääkö kauheesti uudempien jalkoihin :) mulla on koneeseen kytketty tuo toneport ux1 ja se on ollu ihan passeli Xt:ssä ja X3:ssa on tietääkseni samat saundit. X3:ssa on enemmän tehoa, dual tone (eli kaksi vahvistinmallinnusta samaan aikaan) ja kaikki mallinnuspaketit, jotka pitää ostaa xt:hen erikseen. Oisko jotain rautapuolellakin eroja, tsekkaa spekseistä. |
tts72 01.06.2011 20:11:12 | |
---|
joo no okei, ku toi tulee vaan combon jatkeeksi niin noilla muilla ei oo niin väliä kuhan soundit on passelit :) mulla on tohon toneportiin ostettuna muutamat modelpackit, mahtaakohan mulla olla oikeuksia ladata niitä samoja tollaseen xt:hen vai joudunko ostamaan uudet? mitä tämä kaikki tarkoittaa |