Aihe: Kysymys/vastaus topic part IV
1 2 3 4 5122 123 124 125 126
Stoalainen
31.05.2011 14:24:13 (muokattu 31.05.2011 14:40:09)
arse: Noista sun ehdottamista Sabianeista Raw Bell ei cauheasti crashaanny ja Groove lienee sun "metal"-osastoon turhan humiseva.

Joo, tän takia kysyinkin noista kahesta, että vaikka onkin ollut ns. ykkösinä listalla, niin Groove saattaa olla liian ohut ja Raw Bell taasen liian paksu.

Edittiä, ihannetilannehan ois se, että poppiin ja rokkiin oma ride, ja raskaampaan mäiskeeseen sitten oma, mut pitää äänestää lompakolla. Ja uskosin et nykytarjonnasta löytyy lätty, jolla voi vedellä kaikki noi musatyylit uskottavasti.
Too weird to live, too rare to die
jazzmies
31.05.2011 22:59:08
kazaa: Joo, tän takia kysyinkin noista kahesta, että vaikka onkin ollut ns. ykkösinä listalla, niin Groove saattaa olla liian ohut ja Raw Bell taasen liian paksu.

Edittiä, ihannetilannehan ois se, että poppiin ja rokkiin oma ride, ja raskaampaan mäiskeeseen sitten oma, mut pitää äänestää lompakolla. Ja uskosin et nykytarjonnasta löytyy lätty, jolla voi vedellä kaikki noi musatyylit uskottavasti.

Ääni Sabian Vault Encore Ride 21":lle. Monipuolinen ja edullinen laatupelti.
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
VeKrio
31.05.2011 23:25:19 (muokattu 31.05.2011 23:26:03)

jazzmies: Ääni Sabian Vault Encore Ride 21":lle. Monipuolinen ja edullinen laatupelti.

Eihän tää se entinen Ed Shaughenessy ole? Mullon ollu sellainen, ja oli kyllä aika heavy vailla hyvää crashia.

EDIT: Joo ei ole. Se olikin Universal se Schaugin ride..
Mut six pitäÄki VETäÄ VAA!1!1!! :D
VeKrio
01.06.2011 16:27:56

Legenda: Kenenkäs setti komeilee tuossa kuukauden settinä? http://www.stdrums.de/

No sehän on hollmi-pollmin. Ja ihan ansaitusti.
markkuliini
01.06.2011 20:02:02

Kailis: Holestorm
Huoh...Voisko joku nyt tälle sadatta kertaa tulevalle ratkiriemukkuudelle hörähtää vaikka edes kerran, niin ehkä siitä päästäis pysyvästi...?
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
damn u
01.06.2011 21:21:33
markkuliini: Huoh...Voisko joku nyt tälle sadatta kertaa tulevalle ratkiriemukkuudelle hörähtää vaikka edes kerran, niin ehkä siitä päästäis pysyvästi...?

HÖRähdys! Auttoko?
hollmi-5
02.06.2011 02:06:17
markkuliini: Huoh...Voisko joku nyt tälle sadatta kertaa tulevalle ratkiriemukkuudelle hörähtää vaikka edes kerran, niin ehkä siitä päästäis pysyvästi...?

Kyllä minä sille nauroin ensimmäisen kerran nähdessäni. Ja edelleen hymähtelen. Nimeni on niin moneen mutkaan täällä Savonlinnassa väännetty, että tämän siedän oikein hyvin. Paremmin, kuin seuraavat:

Hölmström
Hollstrtöm
Åhlström
Höllsröm
Hölmöström (naapurin Sööderhölmön keksimä)...
Soundit, piuhat ja kajarit.
kincy
02.06.2011 11:03:47

hollmi-5:
Hölmöström (naapurin Sööderhölmön keksimä)...

Tässä oli jotain erikoista, joka sai naurahtamaan. Semmoista Aku ja Tulppu meininkiä.
markkuliini
02.06.2011 11:15:49

Kailis:
Voin mä sustakin keksiä jonkun ratkiriemukkaan lempinimen (markkuliini on niin...söpö) niin ei tarvihe huokailla. Oisko Mark Cullini? Ku oot semmottinen Italialaistyyppinen härkä.

Se olisi saavutus jo sinänsä. Tuo nimimerkki kun on valittu jo lähtökohtaisesti niin noloksi, ettei mikään enää nolota. :D
Hyvä, että hollmista juttu on hauska, ei siinä sitten mitään. Mulle vaan tulee ala-asteen piha mieleen, mutta ehkä se on enemmän mun ongelma. En mä siis mitenkään paheksu, mua ei vaan naurata yhtään. :)
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
artsipartsi
02.06.2011 13:03:14
Nyt tulee tyhmä kysymys (luulen) mutta itselläni on ongelma virvelimikin kanssa...eli en saa sitä mitenkään järkevästi sijoitettua nii ettei se olisi tiellä soittaessani 10" tomia.

Eli molemmissa seteissäni tomit ovat basarin vasemmalla puolella (toki osittain basarin päällä) omassa telineessä,ei siis kokonaan bd:n päällä...tällöin tuskin ongelmaa edes olisi,blaah.

Pitääkö se nyt molemmista virgin seteistä luopua...aargh!

pahintahan tässä on että ranne ei ole luonnollisessa asennossa mikkiä "väistettäessä" ja aina 10" tomiin lyödessä käden asento on väärä.

Auttakee pliis!
El grande paniko!
hollmi-5
02.06.2011 13:09:03
artsipartsi: Nyt tulee tyhmä kysymys (luulen) mutta itselläni on ongelma virvelimikin kanssa...eli en saa sitä mitenkään järkevästi sijoitettua nii ettei se olisi tiellä soittaessani 10" tomia.

Eli molemmissa seteissäni tomit ovat basarin vasemmalla puolella (toki osittain basarin päällä) omassa telineessä,ei siis kokonaan bd:n päällä...tällöin tuskin ongelmaa edes olisi,blaah.

Pitääkö se nyt molemmista virgin seteistä luopua...aargh!

pahintahan tässä on että ranne ei ole luonnollisessa asennossa mikkiä "väistettäessä" ja aina 10" tomiin lyödessä käden asento on väärä.

Auttakee pliis!
El grande paniko!

Laita virvelimikki tomien välistä?
Soundit, piuhat ja kajarit.
artsipartsi
02.06.2011 14:22:32
hollmi-5: Laita virvelimikki tomien välistä?

Tuo tietysti yksi vaihtoehto,ja toki sekin että kun aina ei ole omat mikit käytössä niin ostaisi mahd pienen mikin ja kuljettaisi sitä mukanaan/vaihtas sen aina oman vedon ajaksi...viikonlopun keikalla oli taas joku elämää suurempi mikrofoni järjestäjien puolesta jota ei kyllä saa tomien väliinkään...ellei toinen tomi ole lavan reunalla ;)
-Dr.DW-
02.06.2011 14:30:22
artsipartsi: Tuo tietysti yksi vaihtoehto,ja toki sekin että kun aina ei ole omat mikit käytössä niin ostaisi mahd pienen mikin ja kuljettaisi sitä mukanaan/vaihtas sen aina oman vedon ajaksi...viikonlopun keikalla oli taas joku elämää suurempi mikrofoni järjestäjien puolesta jota ei kyllä saa tomien väliinkään...ellei toinen tomi ole lavan reunalla ;)

En tiiä siun soittotyylistä, mutta mites "suorassa" (180asteessa) jalkojen välistä?
Viina on viisasten juoma, vaan toimii se vähän tyhmemmälläkin.
artsipartsi
02.06.2011 14:58:22
-Dr.DW-: En tiiä siun soittotyylistä, mutta mites "suorassa" (180asteessa) jalkojen välistä?

Tätä olen joskus käyttänytkin,kunhan muistaa piuhan laittaa sillein ettei polkase sitä soittaessa (joissain biiseissä kun tuplapedaaliakin käytän).

Tämä ehken paras toistaiseksi kuitenkin.

Jos ajattelee tuota hollmin kikkaa niin tomit joutuvat (ainakin isommalla mikillä) liian etäälle toisistaan ja tällöin haikka karkaa taas kauas,koska se tomi liikkuu sitä päin.telineet ei anna myöten jalkojensa puolesta enää basariin päin laittaa tomeja.
En myöskään enää soittoergonomian takia mielelläni nostaisi tomeja ylöspäin.

Mutta voisi tuohon munien kohdalle koittaa sitä mikkiä lykätä ja alkaa vaikka treeneissä totutella siihen että kerrankin on jalkojen välissä jotain isoa ja kovaa ;)
OPJ1974
02.06.2011 15:01:27

artsipartsi: Tuo tietysti yksi vaihtoehto,ja toki sekin että kun aina ei ole omat mikit käytössä niin ostaisi mahd pienen mikin ja kuljettaisi sitä mukanaan/vaihtas sen aina oman vedon ajaksi...viikonlopun keikalla oli taas joku elämää suurempi mikrofoni järjestäjien puolesta jota ei kyllä saa tomien väliinkään...ellei toinen tomi ole lavan reunalla ;)

http://www.thomann.de/fi/beyerdynamic_opus_87.htm

Osta tuommoinen... ellei jo ole :) Saap sijoitettua ihan mihin kohtaan wannetta wuan.
"Semmosta huutomerkkiaksentointia alusta loppuun ja burlaburla-perunoita kellariin."
EJ84
02.06.2011 18:41:21

artsipartsi
02.06.2011 19:10:49 (muokattu 02.06.2011 19:11:10)
Kiitos kovasti noista vinkeistä,itselläni olikin n.vuosi sitten tuollainen mikki,tosin ei merkiltään ollu kumpikaan noista,ostin sen levytukusta.

Eräällä keikalla eräs rumpali kuitenkin osui siihen kohtalokkain seurauksin...en minä siis.

Mutta joo,tuollasta voisi harkita,ongelma olisi poistettu.
Täng juu!
VeKrio
02.06.2011 21:12:20

artsipartsi: Kiitos kovasti noista vinkeistä,itselläni olikin n.vuosi sitten tuollainen mikki,tosin ei merkiltään ollu kumpikaan noista,ostin sen levytukusta.

Eräällä keikalla eräs rumpali kuitenkin osui siihen kohtalokkain seurauksin...en minä siis.

Mutta joo,tuollasta voisi harkita,ongelma olisi poistettu.
Täng juu!

Oon keikalla kuullut kerran tällä äänitettyä virppaa, ja kuulosti hyvältä. Ukko nimeltään. Menee rummun sisään.
http://b-band.com/ukko/index.php?page=ukko-snare-mic
Kailis
03.06.2011 00:53:29

markkuliini: Se olisi saavutus jo sinänsä. Tuo nimimerkki kun on valittu jo lähtökohtaisesti niin noloksi, ettei mikään enää nolota. :D
Hyvä, että hollmista juttu on hauska, ei siinä sitten mitään. Mulle vaan tulee ala-asteen piha mieleen, mutta ehkä se on enemmän mun ongelma. En mä siis mitenkään paheksu, mua ei vaan naurata yhtään. :)

Samalla metodilla munkin nimimerkki on valittu. Mahdollisimman noloksi.
Mulla ei todellakaan ole tarkoitus pilkata ja hollmi sen fiksusti tajuaakin. Tää on enemmän sellaista ystävällismielistä naljailua. Vähän niin kuin Kailis Minogue. Noloa...
LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)