Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Miltä näyttäis ruusupuu lavassa
1
e0700719
31.05.2011 20:23:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko joku nähny joskus perus stratoa johon olis laitettu ruusupuuviilu lapaan. Itteä huvittais kokeilla.
 
laurilaguitars.blogspot.com
Antti1
31.05.2011 20:26:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

e0700719: Onko joku nähny joskus perus stratoa johon olis laitettu ruusupuuviilu lapaan. Itteä huvittais kokeilla.
 
Oon nähnyt useammankin, eikä mikään niistä ole ollut liiemmin mieleen. Tämä siis sähkärissä, epsanjattaressa mulla on ruusupuuta vähän ympäriämpäri kaikkialla. Yhdessä sähkärin lavassa tosin oli nätti upotus, mutta kokonaisuutena kitara näytti lähinnä karmealta.
 
Mitä muuten ajattelit gallupin hyödyttävän sua? Linkkivinkkejä vai mitä?
 
Listen motherfucker you're about to pay your dues!
wilo
31.05.2011 21:31:02 (muokattu 31.05.2011 21:32:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

e0700719: Onko joku nähny joskus perus stratoa johon olis laitettu ruusupuuviilu lapaan. Itteä huvittais kokeilla.
 
Mulla oli Ibanez Artist, jossa oli ruusupuuviilutettu lapa. Hyvin se oli siihen liimautunnu, mutta mulle olis yhtä hyvin kelvannu mustakin lapa; en oo hirveesti sen tyyppisen silmäkarkin ystävä.
 
Edit: ei oo kuvaa just nyt käsillä, mutta tossa vastaava: http://www.ibanezregister.com/image … /images-artist/ar3000/ar3000-81.jpg .
 
e0700719
31.05.2011 21:56:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Oon nähnyt useammankin, eikä mikään niistä ole ollut liiemmin mieleen. Tämä siis sähkärissä, epsanjattaressa mulla on ruusupuuta vähän ympäriämpäri kaikkialla. Yhdessä sähkärin lavassa tosin oli nätti upotus, mutta kokonaisuutena kitara näytti lähinnä karmealta.
 
Mitä muuten ajattelit gallupin hyödyttävän sua? Linkkivinkkejä vai mitä?

 
Linkkivinkkiäpä hyvinki... tottapa se varmaan kuormittais servua
 
Mulla on stratoprojektissa vähä epäesteettinen tuo lavan kohtamvaahteras. Ajatelin siihen lapaan laittaa jotain toista puuta loimuvaahteraa, eebeniä tai rosea. Olen myös miettiny sen lavan maalaamista rungon väriin vaaleansiniseksi
 
laurilaguitars.blogspot.com
joseplluissans
31.05.2011 22:12:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kai stratoissa tai teleissä ole yleensä lapaviilua ollut. Muutenkin se on lievästi hankala asentaa suoralapaisiin soittimiin(siis kauloihin jotka on kauttaaltaan suoria, eli lapa ei oo 12 asteen tms kulmassa).
 
Kandee silti kokeilla, saa ainakin originaalin näkösen soittimen :) Toinen vaihtoehto ois tietty maalaaminen, varsinkin jos body on maalattu.
 
e0700719
31.05.2011 22:42:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Asiasta kampikammioon...
 
Onko jollaki kokemusta mahonkikaulasta leppäbodyssä. Olis tossa ylimääräinen afrikanpaprikanpökälemahonkipahonki
 
laurilaguitars.blogspot.com
Antti1
01.06.2011 00:01:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joseplluissans: Muutenkin se on lievästi hankala asentaa suoralapaisiin soittimiin(siis kauloihin jotka on kauttaaltaan suoria, eli lapa ei oo 12 asteen tms kulmassa).
 
Mikäs tosta vaikeaa tekee? Se pyöristys satulan juuressa? Tekee puristusmuotin ja laittaa viilun puolelle tulevalle puolelle jotain kevyesti muotoon mukautuvaa materiaalia pintaan. Ei homma eikä mikään.
 
Listen motherfucker you're about to pay your dues!
joseplluissans
01.06.2011 09:19:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Mikäs tosta vaikeaa tekee? Se pyöristys satulan juuressa? Tekee puristusmuotin ja laittaa viilun puolelle tulevalle puolelle jotain kevyesti muotoon mukautuvaa materiaalia pintaan. Ei homma eikä mikään.
 
Ei kai se vaikeimmasta päästä käsitöitä ole... :P
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «