Karipiirto 30.05.2011 23:16:20 | |
---|
Bongowing: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9898675 En yllättynyt yhtään. Äiti toimi ennen laskutuksessa työpaikallaan ja sai tapella jatkuvasti Soneran kanssa. Onko laskussasi jotain häikkää? Pikkusummia kahteen kertaan laskutettu? Älä huoli sillä ketään et saa palvelunumerosta kiinni ennen eräpäivää. Onko määräaikainen sopimus päättymässä? Aiotko lopettaa liittymän heti päättymispäivästä? Ei onnistu sillä taaskaan et saa ketään kiinni ennen kuin päivä on mennyt umpeen. Oikeasti. Miksi se paskalafka on edes pystyssä enää kun se kerran sumeilematta kusettaa joka käänteessä. Yhtään sonera-liittymää en suosittele missään nimessä kenellekään. Jos niillä on Prepaid-liittymiä myynnin, niin silläkin tullee lasku kotiin ja kiinni olet taas sen 24kk. :( "My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!" |
Ronttimus 30.05.2011 23:23:05 | |
---|
Karipiirto: En yllättynyt yhtään. Äiti toimi ennen laskutuksessa työpaikallaan ja sai tapella jatkuvasti Soneran kanssa. Onko laskussasi jotain häikkää? Pikkusummia kahteen kertaan laskutettu? Älä huoli sillä ketään et saa palvelunumerosta kiinni ennen eräpäivää. Onko määräaikainen sopimus päättymässä? Aiotko lopettaa liittymän heti päättymispäivästä? Ei onnistu sillä taaskaan et saa ketään kiinni ennen kuin päivä on mennyt umpeen. Oikeasti. Miksi se paskalafka on edes pystyssä enää kun se kerran sumeilematta kusettaa joka käänteessä. Yhtään sonera-liittymää en suosittele missään nimessä kenellekään. Jos niillä on Prepaid-liittymiä myynnin, niin silläkin tullee lasku kotiin ja kiinni olet taas sen 24kk. :( Samaa settiä oman DNA:n kanssa. Myös telefinlandilta kuullut jotain samantyyppistä. Kaikki operaattorit kusettaa minkä kerkeävät/pystyvät, se on fakta, paitsi saunalahti vähän vähemmän. t. entinen operaattorin asiakaspalvelija |
Bongowing 30.05.2011 23:25:52 | |
---|
Karipiirto: En yllättynyt yhtään. Äiti toimi ennen laskutuksessa työpaikallaan ja sai tapella jatkuvasti Soneran kanssa. Onko laskussasi jotain häikkää? Pikkusummia kahteen kertaan laskutettu? Älä huoli sillä ketään et saa palvelunumerosta kiinni ennen eräpäivää. Onko määräaikainen sopimus päättymässä? Aiotko lopettaa liittymän heti päättymispäivästä? Ei onnistu sillä taaskaan et saa ketään kiinni ennen kuin päivä on mennyt umpeen. Oikeasti. Miksi se paskalafka on edes pystyssä enää kun se kerran sumeilematta kusettaa joka käänteessä. Yhtään sonera-liittymää en suosittele missään nimessä kenellekään. Jos niillä on Prepaid-liittymiä myynnin, niin silläkin tullee lasku kotiin ja kiinni olet taas sen 24kk. :( Mä joskus maksoin vajaat puol vuotta yhen tyypin nettilaskut, joka muutti mun kämppään vaikka olin puhelimitse (operaattorin ja uuden asukkaan kanssa) irtisanonut sopimuksen mun osalta ja sopimus tehty uuden asukkaan nimiin. No tää lasku tuli sitten joku kaunis päivä joskus syssymmällä yhessä köntässä mulle mun uuteen osotteeseen ja minähän siinä maksumieheks, kun oli sana sanaa vastaan ja missään ei mustaa valkosella. Tästä lähin en ole sopinut mitään ilman ao. papereita. But where the heck is magenta? |
TaikuriHärvä 31.05.2011 00:48:18 (muokattu 31.05.2011 00:48:37) | |
---|
tender.insanity: Tästä ohjeet: http://sites.google.com/site/jasunsivu/dns-nimipalvelimet Näillä pelittää hyvin täällä: Google 8.8.8.8 8.8.4.4 EDIT: Nyt voi hyvin katsoa 1080p -videoita, kun ennen vaihtoa ei meinannut 240p videoita ladata. Huomatkaa vaihtoehtoinen nimipalvelu. E: vai onko tuo nyt jotain italiaa sitten. "ISÄM MAA NEVÖ FOGET. JUTIN TYKKI KURRIN PUNOTUS EI UNOHU TONNIN SETELI JUTTA JALONEN EISSS"
-DirtyFingers |
juuso a 31.05.2011 13:33:04 | |
---|
BondakeBunny: Krhm opetus köh video sivuilla videot lattautu ihan normaalisti. Eikös olekin outoa, että sivistystä edistäviä videoita ei rajoiteta yhtään, mutta jotain youtubea? Kumartelen edelleenkin Elisan puoleen, joka ei toistaiseksi ole rajoittanut mitään liikennettä. Kuhan vuan örisen täällä. |
BondakeBunny 31.05.2011 14:48:24 | |
---|
Vielä tuohon soneraan ni itekkiin oon sen kanssa vielä vuojen ajan naimisissa mutta sitten vaihan takas tuohon ipylle. Heti alussa koittivat huijata minuakkii. Avauksen sun muun piti olla maksuton ni nämä saatana lähettäävät melkein 200euron laskun jossa on avausmaksut sun muut. Kävin sonera pisteellä sanomassa että eihän tämän perkele näin pitäny mennä. Personally, I prefer pain. |
Arkka 31.05.2011 15:00:10 | |
---|
BondakeBunny: Vielä tuohon soneraan ni itekkiin oon sen kanssa vielä vuojen ajan naimisissa mutta sitten vaihan takas tuohon ipylle. Heti alussa koittivat huijata minuakkii. Avauksen sun muun piti olla maksuton ni nämä saatana lähettäävät melkein 200euron laskun jossa on avausmaksut sun muut. Kävin sonera pisteellä sanomassa että eihän tämän perkele näin pitäny mennä. Meikälle tuli lasku laitteista, jotka piti saada lainaan ilmatteeks sopimuksen ajaks. Mutta se selvis kyllä ihan ok palvelunumeroon soittamalla. Oli joku ruksi unohtunut jostain tms. |
Ne varmaan testailee kun sellaisia toopeja valitettavasti on, jotka vain maksaa paniikissa kaikki laskut miettimättä, kuuluisko niitä edes maksaa. Joiltain mummoilta varmaan saa käärittyä hyvät rahat kunhan laskussa on kolme asiaa kunnossa eli nimi ja osoite on oikein ja alla on eräpäivä. "My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!" |
NHR 31.05.2011 17:19:23 | |
---|
Karipiirto: Ne varmaan testailee kun sellaisia toopeja valitettavasti on, jotka vain maksaa paniikissa kaikki laskut miettimättä, kuuluisko niitä edes maksaa. Kuulun varmaan itekki just näihin, mut senverran sentään huomasin sillon parivuotta sitte, ku tähän kämppään muutin ja uuden nettiliittymän tilasin, et joka ainoo lasku tuli täysmääräsenä, vaikka ekat 3 tai 6 kk (emmuist enää kumpi) piti olla puoleen hintaan. Vitutti vaan joka saatanan kuukausi olla soittelees sinne asiakaspalveluun sitte... |
juuso a 31.05.2011 18:58:29 | |
---|
Kuhan vuan örisen täällä. |
ruusteri 01.06.2011 01:24:07 | |
---|
"Damn good coffee, and hot!" |
Fuu 01.06.2011 12:34:22 (muokattu 01.06.2011 12:36:03) | |
---|
Mä joskus maksoin vajaat puol vuotta yhen tyypin nettilaskut, joka muutti mun kämppään vaikka olin puhelimitse (operaattorin ja uuden asukkaan kanssa) irtisanonut sopimuksen... Tuohon liittyen muuten, kaverini joka on Sonera pisteellä töissä sanoi että jokainen puhelu mikä tulee asiakaspalveluun nauhoitetaan. Jollain tutullaan oli kuulema joskus ollut laajakaistaan liittyvien hommien kanssa suuria ongelmia ja Sonera yritti kusettaa minkä kerkeää mutta lopulta asia selvisi nauhoitetun puhelun perusteella. |
Epämuusikko 01.06.2011 14:02:54 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Stoalainen 01.06.2011 19:10:20 | |
---|
Too weird to live, too rare to die |
TheMurno 02.06.2011 12:20:18 | |
---|
Fake and gay |
BondakeBunny 02.06.2011 21:38:02 | |
---|
Personally, I prefer pain. |
Epämuusikko 03.06.2011 16:38:30 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
chico_miguel 03.06.2011 20:44:53 | |
---|
Mielenkiintoinen YouTube -kauhukonsepti. Tyyppi julkaisee friikanneen ystävänsä kuvaamia videoita, jotka esitetään random-järjestyksessä. Jotain pahaa on tapahtunut. Jakso kerrallaan tulee lisää vihjeitä ja mysteeri kasvaa kuin Lost.. Erittäin kuumottava ja koukuttava "sarja". Pääsin entry 5:een asti ja sit alkoi pelottaa liikaa (oon melko paskana yleensä tällaisista). :O Kokeilkaa. http://www.youtube.com/user/MarbleHornets"Eres tú cabron hijo de puta" |
Karipiirto 03.06.2011 23:15:00 | |
---|
chico_miguel: Mielenkiintoinen YouTube -kauhukonsepti. Tyyppi julkaisee friikanneen ystävänsä kuvaamia videoita, jotka esitetään random-järjestyksessä. Jotain pahaa on tapahtunut. Jakso kerrallaan tulee lisää vihjeitä ja mysteeri kasvaa kuin Lost.. Erittäin kuumottava ja koukuttava "sarja". Pääsin entry 5:een asti ja sit alkoi pelottaa liikaa (oon melko paskana yleensä tällaisista). :O Kokeilkaa. http://www.youtube.com/user/MarbleHornets Entry 31 jo menossa. Tämä onnistuu kyllä olemaan kammottava vaikka pakko myöntää että joitain "klassisia" jenkkikauhun kliseitä on havaittavissa. "My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!" |
MadMatt 03.06.2011 23:58:30 | |
---|
|