Matjardo 03.05.2011 16:06:51 | |
---|
Numbie: On se vaan kova. Ite sain just katottua kolmannen kerran läpi ja edelleen ainoita sarjoja jotka saa nauramaan ääneen itekseen katellessa. Kyllä, juurikin edellä olleiden kehujen innostamana aloin katsoa Arrested Developmentia, ja tämähän on aivan hulvaton sarja! Ihan ekat jaksot ei heti kättelyssä varsinaisesti iskeneet niin täysiä, mutta nyt kun olen 2. kauden puolivälissä menossa, niin olen kyllä sitä mieltä, että parasta sitcomia ikinä. Joka jaksossa saa karjua ääneen niille aivan absurdeille tilanteille. Parasta säätöä vetää kyllä Tobias ehdottomasti, aivan kahjo hahmo. On menneet nämä kaksi saikkupäivää tässä aika rattoisasti kun on tykittänyt jakso jakson perään kyseistä sarjaa. Vatsalihakset kovilla. Suosittelen kyllä kaikille jotka eivät ole katsoneet. Two beers or not two beers? |
NHR 03.05.2011 23:57:08 | |
---|
Matjardo: tämähän on aivan hulvaton sarja! Näyttäkää mulle hulvallinen sarja! Heti! |
New Genesis 14.05.2011 23:16:06 | |
---|
Miehen puolikkaat on paras 2000 - luvulla tehty sketsisarja. Amen. Charlie Sheen is winning! Ja joo toi on aika juntisti sanottu.. Nyt kaverin korvaa joku Asston Kutcher, meikkis ei varmasti kato 9. kautta se on varma. Harmi et Charliella pimahti, kerrassaan. |
carnation 15.05.2011 12:45:38 | |
---|
New Genesis: Miehen puolikkaat on paras 2000 - luvulla tehty sketsisarja. Ei se ole sketsisarja. Eikä kyllä paraskaan. Kaksi asiavirhettä. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
juuso a 15.05.2011 13:16:46 | |
---|
carnation: Ei se ole sketsisarja. Eikä kyllä paraskaan. Kaksi asiavirhettä. Totta. Sheen vetää sillä samalla ilmeellä koko ajan ja läppä on väsynyttä kilttiä Frendit osastoa. Ei kiitos. Nythän siihen vissiin tulee sitten Ashton Kutcher Sheenin tilalle. Veikkaan, että sarja loppuu aika äkäseen. http://tvnz.co.nz/entertainment-new … cited-join-two-and-half-men-4171432 Kuhan vuan örisen täällä. |
tuomittu 15.05.2011 14:31:57 | |
---|
Tutustuin vasta vähän aikaa sitten - en tajua miten olen aiemmin onnistunut sarjan missaamaan - brittikomediaan nimeltä Black Books. Aivan käsittämättömän kova. Jaksoja on melko vähän, kuten näissä brittiläisissä yleensä on, mutta silkkaa timanttia lähes joka jakso. Taidanpa katsoa sarjan läpi het uudestaan... |
Stradlin 15.05.2011 14:58:29 | |
---|
tuomittu: Tutustuin vasta vähän aikaa sitten - en tajua miten olen aiemmin onnistunut sarjan missaamaan - brittikomediaan nimeltä Black Books. Aivan käsittämättömän kova. Jaksoja on melko vähän, kuten näissä brittiläisissä yleensä on, mutta silkkaa timanttia lähes joka jakso. Taidanpa katsoa sarjan läpi het uudestaan... Black Books on kyllä mainio. Tuli joskus muutama vuosi sitten ykköseltä myöhäisillassa. Jotenkin sääli, että muilta kanavilta parhaaseen katseluaikaan tulee just näitä miehenpuolikkaita ja tällaiset helmet jäävät piiloon ja unohduksiin. "those damn krauts deserve to be hit by a earthquake tsunami for nuking pearl harbor" - Jack Simmering |
JC 30.05.2011 18:22:36 | |
---|
Bronson Pinchotin tähdittämä sarja The Trouble with Larry olisi mukava nähdä uudestaan. Sarjaa tehtiin vain seitsemän jaksoa, eikä IMDb:n tähdet lupaile liikoja, mutta muistikuvani mukaan Pinchot irroitteli mainiosti. Mukana myös Courteney Cox. Sarjan aloituskohtaus löytyi YouTubesta: http://www.youtube.com/watch?v=uQ1S1HJ4kRM |
author 30.05.2011 23:44:47 | |
---|
|
Jos Arrested Development ja/tai office(t) ja/tai parks and rec. innostaa, niin suosittelen lämpimästi Modern Familya. Ainakin ykköskausi on ollu melkosta tykitystä. batteries included - no strings attached |
Fortune 31.05.2011 15:03:43 | |
---|
tuomittu: Tutustuin vasta vähän aikaa sitten - en tajua miten olen aiemmin onnistunut sarjan missaamaan - brittikomediaan nimeltä Black Books. Aivan käsittämättömän kova. Jaksoja on melko vähän, kuten näissä brittiläisissä yleensä on, mutta silkkaa timanttia lähes joka jakso. Taidanpa katsoa sarjan läpi het uudestaan... Suosittelen tutustumaan myös päätähti Dylan Moranin standup-komiikkaan. http://www.youtube.com/watch?v=kfDLDB4g0F4 "Look behind you, a three-string bass!" |
Secreterial 01.06.2011 21:59:17 | |
---|
Tullut väijyttyä Couplingia kaks ensimmäistä kautta, ja hitto, että on ollu kovaa kamaa. Mulle iski jälleen aluks vähän kankeasti, mutta kahden ekan jakson jälkeen alko homma toimimaan todella hyvin. Loistavaa läppää, ja muutamat kunnon huutonaurutkin saanu. Suosittelen |
Stradlin 02.06.2011 11:16:40 | |
---|
Secreterial: Tullut väijyttyä Couplingia kaks ensimmäistä kautta, ja hitto, että on ollu kovaa kamaa. Mulle iski jälleen aluks vähän kankeasti, mutta kahden ekan jakson jälkeen alko homma toimimaan todella hyvin. Loistavaa läppää, ja muutamat kunnon huutonaurutkin saanu. Suosittelen Tää oli kyllä hyvä sarja, pitäis katsella joskus uudestaan. On siitä jo vissiin muutama vuosi kun telkkarista tuli. Kikkarapäinen tyyppi oli muistaakseni aika mainio hahmo. "those damn krauts deserve to be hit by a earthquake tsunami for nuking pearl harbor" - Jack Simmering |
Fortune 02.06.2011 18:07:31 | |
---|
Secreterial: Tullut väijyttyä Couplingia kaks ensimmäistä kautta, ja hitto, että on ollu kovaa kamaa. Mulle iski jälleen aluks vähän kankeasti, mutta kahden ekan jakson jälkeen alko homma toimimaan todella hyvin. Loistavaa läppää, ja muutamat kunnon huutonaurutkin saanu. Suosittelen Coupling on kyllä timanttia, lukuunottamatta viimeistä kautta jossa Jeff kirjoitetaan ulos. "Look behind you, a three-string bass!" |
author 02.06.2011 20:53:41 | |
---|
Mulla ois toi Coupling boxi myynnissä. Pikaviestiä vaan. Myynnissä: Mustang, Fuzz, Delay ja Tele!! |
RawknRawl 03.06.2011 09:45:32 | |
---|
Kukaan ei ole mielestäni maininnut Suomessakin ainakin yhden kauden verran 90-luvun alussa pyörähtänyttä nerokasta brittisketsaria Absolutely. http://en.wikipedia.org/wiki/Absolutely_(TV_series) Oli aikanaan aivan helmikauraa. Täytyykin tsekata miten on kestänyt aikaa. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
juuso a 03.06.2011 14:29:07 (muokattu 03.06.2011 14:29:31) | |
---|
Fortune: Coupling on kyllä timanttia, lukuunottamatta viimeistä kautta jossa Jeff kirjoitetaan ulos. Eipä se viimeinenkään kausi ole huono. Suosittelen kyllä ostamaan koko paketin jos on vielä näkemättä, kun eihän se maksa kun pari kymppiä. Hintalaatusuhde erittäin hyvin kohdillaan. Kuhan vuan örisen täällä. |
tuomittu 03.06.2011 14:50:20 | |
---|
juuso a: Eipä se viimeinenkään kausi ole huono. No on se kyllä aika kehno. Kyllähän sen nyt katsoi, mutta eipähän tarvitse toista kertaa. Koko kauden paras läppä oli varmaan se ekan jakson Jeffiä ja Lesbos-saaren ääntämistä koskeva juttu. |
author 03.06.2011 15:21:44 | |
---|
tuomittu: No on se kyllä aika kehno. Kyllähän sen nyt katsoi, mutta eipähän tarvitse toista kertaa. Koko kauden paras läppä oli varmaan se ekan jakson Jeffiä ja Lesbos-saaren ääntämistä koskeva juttu. Kyllähän se jalkajakso on ihan legendaarinen :D "I have keys to paradise, but I have too many legs!" Myynnissä: Mustang, Vox, Fuzz, Delay ja Tele!! |
tuomittu 04.06.2011 19:01:44 | |
---|
author: Kyllähän se jalkajakso on ihan legendaarinen :D "I have keys to paradise, but I have too many legs!" Onhan se toki aivan mahottoman hyvä, mutta eihän se ole viimeisellä kaudella ja siitä tässä kai puhuttiin. Tai sitten mie oon seonnu aivan lopullisesti. |