joku muu sikko 28.05.2011 14:36:53 | |
---|
Breaking The law, Breaking The law. Breaking The law, Breaking The law. |
hollmi-5 30.05.2011 19:32:42 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Stoalainen 30.05.2011 19:35:27 | |
---|
hollmi-5: Ludwig -76. Setti oli alun perin kahdella etutomilla ja yhdellä lattiatomilla. 24, 13, 14 ja 18". Hankin 16" lattiatomin ja uudet pinnat. Asensin railmountin ja bassorumpuun peltistandin. http://muusikoiden.net/dyn/users/87759.jpg Oikein nättiä! Too weird to live, too rare to die |
RstoU 30.05.2011 19:37:29 | |
---|
Vallan makoisat Ludarit! Sininen kimalle istuu hyvin tuollaiseen isompaan settiin. Itsellänikin on täysin vastaavanlainen settiprojekti joskin White Marine Pearl -pinnalla odottamassa kasaajaansa. |
moderndrummer88 30.05.2011 19:38:58 | |
---|
|
ostany 30.05.2011 21:24:11 | |
---|
hollmi-5: Ludwig -76. Setti oli alun perin kahdella etutomilla ja yhdellä lattiatomilla. 24, 13, 14 ja 18". Hankin 16" lattiatomin ja uudet pinnat. Asensin railmountin ja bassorumpuun peltistandin. No nyt on. Kaikinpuolin hieno setti. Itseltä lähti rummut toissapäivänä uuteen kotiin ja symbaalit jäi. Taidan tehdä "lähetystyötä" ja antaa symbaalit tutulle "rumpalin alullle", jolla tuntuu olevan halua kehittyä. |
Velli 30.05.2011 21:28:12 | |
---|
hollmi-5: Ludwig -76. Setti oli alun perin kahdella etutomilla ja yhdellä lattiatomilla. 24, 13, 14 ja 18". Hankin 16" lattiatomin ja uudet pinnat. Asensin railmountin ja bassorumpuun peltistandin. Hienon näköistä! |
Veksi 30.05.2011 21:49:54 (muokattu 30.05.2011 21:50:46) | |
---|
Velli: Hienon näköistä! Voi että , todella on! |
Kailis 30.05.2011 21:55:44 | |
---|
Täytyy myöntää että tuli hienot tuosta blue sparklesta. Vaikka varmaan kaikki ehdotukset olisi olleet hienoja. Win-win =D LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne. |
Sonormies 31.05.2011 00:04:25 | |
---|
Ostany:Taidan tehdä "lähetystyötä" ja antaa symbaalit tutulle "rumpalin alullle", jolla tuntuu olevan halua kehittyä. Jos et itse tarvitse niin tee ihmeessä noin. Hattua nostan ja kumarran! Vai oliko tuo pelkkä läppä... Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit." |
Stoalainen 31.05.2011 00:33:17 | |
---|
ostany: Taidan tehdä "lähetystyötä" ja antaa symbaalit tutulle "rumpalin alullle", jolla tuntuu olevan halua kehittyä. Jos ei rumpalinalulle symbaalit kelpaa, niin mulle voi kyllä lahjottaa sitten. ;) Too weird to live, too rare to die |
markkuliini 31.05.2011 01:44:59 | |
---|
hollmi-5: Ludwig -76... Tulipas hienot! Onnea! :) Hyvä värivalinta, mun silmiin paljon hienommat kuin se vanha silver sparkle settis. Miten arvioit/päädyit railmountin paikkaan? Mun Dw-setissä railmount on hieman keskemmällä kun sulla ja kun asetan rummun mahd.paljon bassarin päälle (eli kiskon oikeaan/korkeimpaan kohtaan) niin silloin on just hyvä. Mutta mielellään siinä vois olla pelivaraa vielä keskemmälle päin mun soittoasennolla Joskin mun bassari on 20" eli tomin voi ottaa korkeammalle ilman että tarvii kurottaa. Anyway, jos laitat tomin kiskon vasempaan/matalimpaan kohtaan, niin pysyykö bassari vielä pystyssä ilman vastapainoa eli raskasta ridea? :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
arse 31.05.2011 05:00:44 | |
---|
My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol! |
hollmi-5 31.05.2011 06:28:07 (muokattu 31.05.2011 10:31:24) | |
---|
markkuliini: Tulipas hienot! Onnea! :) Hyvä värivalinta, mun silmiin paljon hienommat kuin se vanha silver sparkle settis. Miten arvioit/päädyit railmountin paikkaan? Mun Dw-setissä railmount on hieman keskemmällä kun sulla ja kun asetan rummun mahd.paljon bassarin päälle (eli kiskon oikeaan/korkeimpaan kohtaan) niin silloin on just hyvä. Mutta mielellään siinä vois olla pelivaraa vielä keskemmälle päin mun soittoasennolla Joskin mun bassari on 20" eli tomin voi ottaa korkeammalle ilman että tarvii kurottaa. Anyway, jos laitat tomin kiskon vasempaan/matalimpaan kohtaan, niin pysyykö bassari vielä pystyssä ilman vastapainoa eli raskasta ridea? :D Railmountin paikka on tuossa "muistiksi" noin. Eli symbaalivarren paikan takia. Nyt kuvassa on 20" ride. Keikalle olen yleensä laittanut 21 tai 22" riden. Symbaalivarren pitää olla minulla kohtisuoraan ylös. Laitoin railmountin myös hieman keskemmälle runkoa, kuin se Ludwigilla on (nyt edempänä keskellä 14" syvää runkoa). Se taas tomin takia, että asettuu sopivati lyöntipuolen vanteeseen nähden, jolloin bassorumpu ja etutomi ovat oikealla etäisyydellä soittoasentooni. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Sonormies: Jos et itse tarvitse niin tee ihmeessä noin. Hattua nostan ja kumarran! Vai oliko tuo pelkkä läppä... Ihan vakavissani minä olen tuota miettinyt. Minulla on vain pehmeä pussi noille symbaaleille, joten niiden laittaminen lentokoneen ruumaan voisi olla symbaaleiden ensimmäinen ja viimeinen matka ehjänä. kazaa: Jos ei rumpalinalulle symbaalit kelpaa, niin mulle voi kyllä lahjottaa sitten. ;) Tällä sällillä on kiinalainen pilipalisetti, joka maksaa uutena abaut 200 euroa pelteineen, joten voit kuvitella kamojen "laadun". Tuo raha on kuitenkin monelle thaimaalaiselle kuukauden palkka, tai enemmänkin... |
Vallu-Veke 31.05.2011 12:44:57 | |
---|
ostany: Taidan tehdä "lähetystyötä" ja antaa symbaalit tutulle "rumpalin alullle", jolla tuntuu olevan halua kehittyä. Näin juuri. Jos ei ole itsellä akuuttia rahan tarvetta, niin kiertoon vaan ja ilmatteeksi, niin pisteet nousee. Rumpuja ei saa monttuun mukaan. Annoin viime kesänä pari vuotta vanhat visionit, telineet, tuplaspedut ja staggin symbaalit,.. 10v- ikäiselle sukulaispojalle. Poika oli aika helkkarin päkäteissään. Lasken vähän sen varaan, että maailmassa on ainakin 1kpl henkilöitä, jotka ei kuse mun haudalle sitten aikanaan :) |
Velli 31.05.2011 16:14:42 | |
---|
hollmi-5: Ludwig -76. Onko noissa muuten sama soundi kuin niissä silver sparkle ludareissa, vai kuuluuko vuosikymmenen ikäheitto (ja rewrap)? |
hollmi-5 31.05.2011 16:34:07 | |
---|
Velli: Onko noissa muuten sama soundi kuin niissä silver sparkle ludareissa, vai kuuluuko vuosikymmenen ikäheitto (ja rewrap)? 14" tomi soi sinisissä hiukan paremmin (ripustuksen joustavuudesta ja vähempien lugien pienemmästä painostako johtuen). Lattiatomeissa ei eroa ole juurikaan. Bassorumpu on sinisissä 2" lyhyempi ja soundissa on pientä eroa, mutta kumpiko on parempi, lienee makuasia. Molemmat ovat todella hyväsoundisia. Kalvotukset ovat tismalleen samat. Samoin runkorakenne. Uusi wrap ei vaikuta, kun vanha on poistettu ja uusi pintaan liimattu. Soundit, piuhat ja kajarit. |
BanZai88 31.05.2011 18:47:08 | |
---|
hollmi-5: Ludwig -76. Setti oli alun perin kahdella etutomilla ja yhdellä lattiatomilla. 24, 13, 14 ja 18". Hankin 16" lattiatomin ja uudet pinnat. Asensin railmountin ja bassorumpuun peltistandin. No huh, on kyllä komeaa katseltavaa! Siinä on hyvä esimerkki minkälaista jälkeä saadaan oikeilla työkaluilla, taidolla ja kärsivällisyydellä aikaiseksi :) Itse tuli reeniksellä leikittyä ja laiteltua kamaa settiin kiinni. Jonkinlainen lopputulos on kuvissa nähtävillä. Kerrottakoon, että kovin pitkäikäinen asettelu tuo ei ollut, kun seuraavan päivän keikalle setistä tippui pois 3 tomia ja 2 rideä + kaikki kilkuttimet. Mukavaa vaihtelua tuo on, mutta keikalle ei jaksa roudailla :) Pärjää hyvin ilmankin. http://muusikoiden.net/dyn/users/87797.jpghttp://muusikoiden.net/dyn/users/87798.jpg |
hollmi-5 31.05.2011 19:19:30 | |
---|
BanZai88: No huh, on kyllä komeaa katseltavaa! Siinä on hyvä esimerkki minkälaista jälkeä saadaan oikeilla työkaluilla, taidolla ja kärsivällisyydellä aikaiseksi :) Itse tuli reeniksellä leikittyä ja laiteltua kamaa settiin kiinni. Jonkinlainen lopputulos on kuvissa nähtävillä. Kerrottakoon, että kovin pitkäikäinen asettelu tuo ei ollut, kun seuraavan päivän keikalle setistä tippui pois 3 tomia ja 2 rideä + kaikki kilkuttimet. Mukavaa vaihtelua tuo on, mutta keikalle ei jaksa roudailla :) Pärjää hyvin ilmankin. http://muusikoiden.net/dyn/users/87797.jpg http://muusikoiden.net/dyn/users/87798.jpg Kyllä on komea setti. Onneksi sitä sälän määräää voi säädellä. Minulla keikalle lähtee lähes aina sama setuppi, kuin omakuvassa... Soundit, piuhat ja kajarit. |