Aihe: Provinssirock 2011
1 2
JohnJ
12.05.2011 11:02:05
Jäi myös Camp-lippu saamatta kun olin hidas. Mites tuo Kyrkösjärven alue, provinssin sivuilla lukee että on auki vain su klo 24 asti. Tarkoittaako tämä tosiaan sitä että sieltä häädetään keskellä yötä porukka pois, vai saako maanantaihin yöpyä vielä, olettaen että tuohon 24 mennessä hommaa itsensä alueen sisäpuolelle?
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
Skrap
27.05.2011 18:32:57
reos: Eikös perinteisesti kovimmat kinkerit kuitenkin oo aina Törnävällä?

ed. siis Törnävän leirinnässä...

tätä mieltä itsekin, olen kummillakin alueilla ollut, mutta nyt tuota leirintäalue karttaa katsoessa camp provinssi näyttäisi olevan törnävän leirinnän paikalla jos oikein tuota ymmärrän?
reos
28.05.2011 11:54:39
Skrap: tätä mieltä itsekin, olen kummillakin alueilla ollut, mutta nyt tuota leirintäalue karttaa katsoessa camp provinssi näyttäisi olevan törnävän leirinnän paikalla jos oikein tuota ymmärrän?

Camp Provinssi on sillä alueella mikä on ollut joskus törnävän leirinnän käytössä, mutta ei kuulu varsinaiseen törnävän(vai seinäjoen) leirintäalueeseen. Eli se mitä mä meinaan on että kovemmat bileet on aina sielä seinäjoen leirintäalueella, josta käytettiin ainakin jotain vuonna nimeä lisäleirintäalue.... aika sama, camp on jo loppuun myytykin.
"Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet "Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen
Thet
28.05.2011 15:34:46
Mitä hittoa? Olisko mun pitäny ostaa autopaikkakin erikseen kun tota camp-leirintää varasin? Onko riskialtista jättää auto jonnekkin muualle?
"A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson
Jetku
30.05.2011 18:06:07 (muokattu 30.05.2011 18:06:18)
Thet: Mitä hittoa? Olisko mun pitäny ostaa autopaikkakin erikseen kun tota camp-leirintää varasin? Onko riskialtista jättää auto jonnekkin muualle?

Ehkä vähäsen joo mutta kysymys näin kolme kertaa provinssissa käyneenä kuuluu lähinnä että minne? Se festari + lähimpien leirintäalueiden alue on oikeesti käytännössä
1 autotie + metsää. Perjantaihin mennessä kaikki enemmän ja vähemmän pätevät parkkipaikat on miehitetty.
Thet
01.06.2011 00:30:41
Jetku: Ehkä vähäsen joo mutta kysymys näin kolme kertaa provinssissa käyneenä kuuluu lähinnä että minne? Se festari + lähimpien leirintäalueiden alue on oikeesti käytännössä
1 autotie + metsää. Perjantaihin mennessä kaikki enemmän ja vähemmän pätevät parkkipaikat on miehitetty.

No täytyy sit varmaa mennä junalla sinnepäin.
"A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson
jannesamuli
01.06.2011 13:27:47
Jos luokkaa kilometrin kävely tai festaribussin käyttäminen ei ahdista, niin Törnävän ja keskustan väliltä löytyy mm. koulujen isoja ja ilmaisia parkkipaikkoja. Sopivaa voi etsiskellä vaikka googlemapsilla, mutta ne eivät toki ole vartioituja.
JuniusC
06.06.2011 22:44:31
Onko kellään myydä kahta (joko yhdessä tai yksittäin) lippua Kyrkösjärven leirintään? Maksaisimme mieluusti myös hieman ylimääräistä.

Paiskaa viestiä jussi.junikka@gmail.com
reos
07.06.2011 10:44:09
Thet: Mitä hittoa? Olisko mun pitäny ostaa autopaikkakin erikseen kun tota camp-leirintää varasin? Onko riskialtista jättää auto jonnekkin muualle?

Tuo mun auton viereen mun autopaikalle. Hinta kolmelta päivältä tollanen kossupullon verran :) etäisyys camp provinssista 3,5km suoraan Vapaudentietä pitkin. Turvallista seutua :)
"Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet "Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen
Hazen
13.06.2011 21:53:19
Mitä luulette, saiskohan telttapaikkaa enää perjantaina n. kello 14.00 aikaa ennakkoon varaamattomalta leirintäalueelta ?
tässä uusin black metalli biisi tää on aika lailla 100% black metallia mutta on tässä kyllä vähän dead metalliakin
Entropia666
15.06.2011 10:38:20 (muokattu 15.06.2011 10:38:44)

EDIT: Jaa, väärä festarikin vielä....
macid
15.06.2011 14:45:06
Hazen: Mitä luulette, saiskohan telttapaikkaa enää perjantaina n. kello 14.00 aikaa ennakkoon varaamattomalta leirintäalueelta ?

Saa, mutta veikkaisin, että ns. parhaat paikat on jo viety.
Horatius-87
17.06.2011 14:43:22
no itte lähetään porukalla vasta huomenna aamuselta, että pitää vaan olla vahva luottamus että autolastillinen typeriä teinejä mahtuu jonnekkin. Kai päätynemme sitten jonnekkin sivuiseen ojanpohjaan mutta viina.

ainiin onkohan tietoa kuinka hanakasti nuo katselevat että kaikilla on festarilippu leirintäalueille mennessä? ei jaksaisi aitajuoksijaksi
Candy colored clown they call sandman
obiwan
17.06.2011 15:45:45
Horatius-87: ainiin onkohan tietoa kuinka hanakasti nuo katselevat että kaikilla on festarilippu leirintäalueille mennessä? ei jaksaisi aitajuoksijaksi

Jos näin on vaadittu, nii uskaltaisin veikata että katsovat sataprosenttisen varmasti tarkkaan. Itse kirjoitin aikaisemmin aitajuoksuistani vuodelta 2002, mutta en tiedä olisiko silloin edes tarvinnut festarilippua/ranneketta leirintään saapuessa ja valvontakin oli varmasti löyhempää ajankohdan ollessa lauantaiyönä klo 02. Ainahan voi yrittää :D
reos
17.06.2011 20:21:48
Horatius-87: no itte lähetään porukalla vasta huomenna aamuselta, että pitää vaan olla vahva luottamus että autolastillinen typeriä teinejä mahtuu jonnekkin. Kai päätynemme sitten jonnekkin sivuiseen ojanpohjaan mutta viina.

ainiin onkohan tietoa kuinka hanakasti nuo katselevat että kaikilla on festarilippu leirintäalueille mennessä? ei jaksaisi aitajuoksijaksi

koskaan oo multa katottu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)