Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Heartmix - ei enää edes huono?
1 2 3
velipesonen
30.05.2011 19:54:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heartmix tulee uusintana. Tämä on faniketju oman aikansa kaikkein huonoimmalle televisio-ohjelmalle.
 
Vaan kuinka on nykyään kun Heartmixin teosta on viitisentoista vuotta? Uusi vuosituhat näki audiovisuaalisten rimanalitusten hyökyaallon ns. tosi-tv:n muodossa. Onko Heartmix enää edes kymmenen huonoimman televisio-ohjelman joukossa? TV2 kello 00.10 .
 
Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen. - Paul Dominguez
Kimmo72
30.05.2011 20:04:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse katoin aikoinaan joka jakson. Tykkäsin.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
kyseinen
30.05.2011 21:53:08 (muokattu 30.05.2011 21:55:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dream_eater: Itse katoin aikoinaan joka jakson. Tykkäsin.
 
Samoin. Olin ihan mehuissani. Parasta paskaa siihen aikaan. Ei ilmeisesti ole katsottavissa Areenasta, joten uusinnat jää televisiottomana näkemättä. Harmi, olisihan tuo ollut hauska todeta, tuntuuko nyky-Hamamat-Keskinen-Tuksu-Länsman-todellisuuspohjassa tuollainen enää missään.
 
Vai hetkinen, alkaako ohjelma tänään? Elävässä arkistossao näköjään sentään jotain klippejä.
 
War, come with us home!
aivokuolio
30.05.2011 22:26:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä vitusta tässä sarjassa oli ees kyse?
 
Rotuvaari
30.05.2011 22:30:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aivokuolio: Mistä vitusta tässä sarjassa oli ees kyse?
 
Oliks tää se ohjelma, johon haettiin näyttelijöitä mainoksessa, jonka taustalla soi "If you're goiiiiing to Saaaan Fraaaanciscoooo...", ja joka sitten floppasi ihan vitun tylysti. Jos oli niin kalpene Miljonääri-Jussi ja Suomen Talent!
 
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
jigsore
30.05.2011 22:31:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dream_eater: Itse katoin aikoinaan joka jakson. Tykkäsin.
 
Sama, oli aivan mahtavaa kamaa.
kyseinen
31.05.2011 14:43:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, katsoiko kukaan 15 vuoden tauon jälkeen? Itse just Areenasta katsoin.
 
Aivan uskomatonta tavaraa. Olen siis käyttänyt elämästäni joskus jo aiemmin tuon 30 minuuttia, ja nyt uudelleen. Paljon huonompi kuin "muistinkaan" (mitään muistikuvia ohjelmasta ei ole, eikä toi eka jakso edes tuonut mitään flashbackeja, niin mieleen painumatonta tämä on).
 
War, come with us home!
Bluesmies
31.05.2011 16:17:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://areena.yle.fi/video/1306792985696
 
Tuossa kaikille jotka missasivat ekan jakson.
Ben_D
31.05.2011 16:20:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hahhaaa...muistan tämän. Tuttu kaveri vieläpä mukana ;) Sama mies on hierojana Suomen kultajoukkueessa.
 
Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred
Sergei Fallinen
31.05.2011 16:30:52 (muokattu 31.05.2011 16:35:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No katoin sit ton yhen jakson, tai ainakin melkein kokonaan. Kyl se ainakin musta oli huono vieläkin. vaikken oo ennen kattonu
 
E. no eisss, onhan tää aika jäätävää kamaa
 
Scrobble
31.05.2011 17:18:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Television kuolema"
 
Kaikki meistä oli kannabis hippejä, tosin 70 luvulla, nykyään se on Out of In. -mancubus
velipesonen
31.05.2011 17:57:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heh heh, jotkin ulkokuvat ensimmäisessä jaksossa tuovat mieleen Norman Batesin talon Hitchcockin Psykossa. Ja aikamoinen psykotalo se onkin!
 
Pitäisikin lanseerata uusi realityformaatti horror-hengessä eli suljetaan ihmisiä taloon jossa kummittelee ja kuka jää viimeisenä paikalle saa matkan Kanarialle.
 
Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen. - Paul Dominguez
Alpha
31.05.2011 18:00:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäisikin lanseerata uusi realityformaatti horror-hengessä eli suljetaan ihmisiä taloon jossa kummittelee ja kuka jää viimeisenä paikalle saa matkan Kanarialle.
 
On jo olemassa elokuva aiheesta. "My little eye":
 
http://www.imdb.com/title/tt0280969/
 
Big Brother from hell...:o)
 
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike
velipesonen
31.05.2011 18:08:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alpha: On jo olemassa elokuva aiheesta. "My little eye":
 
http://www.imdb.com/title/tt0280969/
 
Big Brother from hell...:o)

 
Hmm, kummitteleeko siellä? Kato jos siellä talossa ei sattuisi oikeasti kummittelemaan niin nykyaikaisen teknologian keinoin voisi luoda kaikenlaisia kauhuefektejä pitkin taloa päivät pääksytysten ja yöt läpeensä.
 
Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen. - Paul Dominguez
Börje
31.05.2011 18:45:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miks mä katon tätä?
 
You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään!
lurkki
31.05.2011 19:07:47 (muokattu 31.05.2011 19:14:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämän jälkeen Kemmot tekivät Ponterosan.
 
e. aikalaisuutinen v- 96:
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talou … index.jsp?xid=16317&date=1996/11/26
 
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
aivokuolio
31.05.2011 19:13:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katoin ja olihan se vieläki iha saatanan huono.
 
velipesonen
31.05.2011 19:30:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää nyt saattaa olla estetismiä mutta onhan se enimmäkseen sikäli ammattitaitoisesti kuvattu että valaistus on kohdallaan ja värierottelu on aivan hyvä. Jotkin leikkaukset ovat täysin koomisia mitä voi pitää ihan hyvänäkin asiana.
 
Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen. - Paul Dominguez
Lennu
31.05.2011 20:32:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

velipesonen: Tää nyt saattaa olla estetismiä mutta onhan se enimmäkseen sikäli ammattitaitoisesti kuvattu että valaistus on kohdallaan ja värierottelu on aivan hyvä. Jotkin leikkaukset ovat täysin koomisia mitä voi pitää ihan hyvänäkin asiana.
 
Ei. Ei voi.
 
Internet-Tosikko.
Bongowing
31.05.2011 21:08:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kalifornian auringon alla vuonna 1996 kuvattu sarja oli sekoitus tositelevisiota ja käsikirjoitettua draamaa. Sarjan ideoineet Mika ja Pasi Kemmo kertoivat haastattelussa, että ainoa este toteuttaa sarja MTV:n Real Worldin tapaan puhtaana realityna oli pelko plagiaattisyytöksistä.
 
Tapahtumia luulisi riittävän mutta nuoret pääasiassa istuskelevat talon sohvalla tai keittiön pöydän ääressä. Kemmojen mukaan kuvauslupia oli vaikea saada Amerikassa. Siksi sarja jumiutui pyörimään enimmäkseen taloon tai sen pihapiiriin.

 
Onhan/olishan tässä kieltämättä kaikki ainekset kasassa.
 
But where the heck is magenta?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «