Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tarvitaan apua: Kaiuttimen pölysuojan korjaus
1
THE RIPPER
30.05.2011 18:48:12 (muokattu 30.05.2011 18:48:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä muksu tossa tökkäs nuo elementtien pölysuojakupit sisään.
onko mitään vippaskonsteja miten sen saisi sieltä vedettyä takaisin?
 
-en keksiny mihin aiheeseen kuuluisi joten pistin tänne
onnistuin näköjään topicin röytää samalla
 
LaMotta
30.05.2011 19:15:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Imurilla jotain sopivaa suulaketta käyttäen?
 
Jaa-a.
 
"Tarvitseeko meidän todellakin sytyttää kynttilä auringon nähdäksemme?" - Werner von Braun.
BondakeBunny
30.05.2011 19:33:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotain heikkotehosta teippiä/sinitarraa laitat siihen lytty kohtaan ja vetäset. Jos ei onnistu ja ei kuulosta vaikuttavan toistoon mitenkään ni anna olla lytyssä.
 
Personally, I prefer pain.
Kailis
30.05.2011 21:06:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Neulalla varovasti nostat sen sieltä.
 
LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne.
THE RIPPER
30.05.2011 21:33:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jees koitan tota teippikikkaa kuhan kauppaan pääsen. sit voi miettiä jotain imuria jo sei toimi. neula kuulosti kyl aika hazardilta touhulta :p
 
LaMotta
30.05.2011 22:13:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt keksin.
 
Anna pusu sille kupille. ):
 
"Tarvitseeko meidän todellakin sytyttää kynttilä auringon nähdäksemme?" - Werner von Braun.
Kailis
31.05.2011 01:48:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Whatever. Itse olen neulalla korjannut. Ei siinä kupissa edes pieni reikä haittaa.
 
LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne.
jonep
31.05.2011 11:08:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse sain diskanttielementin fiksattua viinipullon Vacu Vin korkilla ja alipainepumpulla. Mielestäni paremmin hallittavissa kuin pölynimuri.
 
-JiiTee-
05.06.2011 10:30:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meillä ihan perustouhua että imuroidessa imuroidaan kaiuttimetkin, eli imurin pienimmällä teholla(vieraiden prkl...) muksujen painelemat keskiäänielementit takaisin originaalimuotoonsa.
 
Jos imurissa ei ole imutehon säätöä, niin sitten ilman sitä suutinta (pelkällä putkella) imuroidaan kaukaa ja hitaasti kohti pölykuppia siirtyen kunnes hitaasti vetäytyy muotoonsa takaisin.
 
Itse en ole ainakaan ikinä huomannut mitään vaikutusta soundiin oli kuppi rutussa tai ei. Eli veikkaisin että on täysin esteettinen ongelma.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «