JuSu 01.04.2004 11:09:07 (muokattu 01.04.2004 11:10:00) | |
---|
Tällaisiin törmäsin eBayn kautta.. Merkki nyt on aika höhlä, mutta sen takaa paljastuu (ainakin lukemani mukaan) italialainen kitarapaja, jolla on mallistossaan valikoima perusmalleja; stratoja, telejä, PRS ja Gibson -kopioita.. Sekä muutamia omaperäisiäkin malleja. Kotisivut, valitettavasti vain italiaksi, mutta kyllä niitä selailee: http://www.jim-reed-guitars.com Käyttäjien arvioita Harmony Centralista: http://www.harmony-central.com/Guitar/Data4/Jim-Reed/ Se, mikä tästä tekee varsin mielenkiintoisen, on hintataso. eBayssa meni juuri yksi n. 350 euroalla, mikä mielestäni on uudesta, alkuperäisiä speksejä kunnioittavasta käsintehdystä PRS -kopiosta vähintäänkin kohtuullinen hinta. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … p;item=3713677180&category=2384 Yksi huudettavana oleva tele: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … p;item=3714978104&category=2384 Eli koska hinnat ovat noinkin alhaiset kuin eBayssa ja Harmony Centralissa mainitaan, niin väkisin tulee mieleen, että missä se koukku piilee? Kenelläkään tietoa, mielikuvaa, fiilistä tai edes arvausta? Ehkäpä tuo käsityön mainitseminen on vain näennäistä, mainoskikka? JuSu "You're in big trouble, lil pal - I eat pieces of shit like you for breakfast!"
"You eat pieces of shit for breakfast??"
-Happy Gilmore |
SURf 01.04.2004 11:17:30 | |
---|
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
JuSu 01.04.2004 11:22:21 | |
---|
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=53912 No voe elämä. Mä kun luulin seuraavani suhteellisen tarkasti tätä palstaa. Näköjään on noissa surffailutaidoissa toivomisen varaa muutenkin, löytyihän sieltä englannikielisetkin sivut... Jaa, täytyypi katsella. Emäntä on kinunnut ulkomaille kesällä, ehkä voisi viattomin silmin ehdottaa Italiaa... =) JuSu "You're in big trouble, lil pal - I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-Happy Gilmore |
No voe elämä. Mä kun luulin seuraavani suhteellisen tarkasti tätä palstaa... Sellasta sattuu. Ajattelin hankkia itselleni yhden kappaleen, kommentoin kunhan olen aikani räveltänyt sen kanssa. ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
JuSu 01.04.2004 11:47:18 | |
---|
Ajattelin hankkia itselleni yhden kappaleen Mistä, milloin, miten...? JuSu "You're in big trouble, lil pal - I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-Happy Gilmore |
SURf 01.04.2004 11:49:15 | |
---|
Mistä, milloin, miten...? JuSu Ilimoottelen sitten vähän myähemmin kaikki yksityiskohdat... ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
JuSu 01.04.2004 11:53:11 | |
---|
Ilimoottelen sitten vähän myähemmin kaikki yksityiskohdat... Asia on pihvi ja sillä sipuli. Palaamma astialle. JuSu "You're in big trouble, lil pal - I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-Happy Gilmore |
SURf 02.04.2004 10:50:17 | |
---|
Asia on pihvi ja sillä sipuli. Palaamma astialle. JuSu Btw. Kumpikohan olisi parempi, "LP" vai "PRS"? Ehkä tuo PRS-kopsu olisi vähän monipuolisempi... ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
JuSu 02.04.2004 11:08:40 (muokattu 02.04.2004 11:10:53) | |
---|
Btw. Kumpikohan olisi parempi, "LP" vai "PRS"? Ehkä tuo PRS-kopsu olisi vähän monipuolisempi... Kyllä mun valinta osuisi tuohon PRS -kopsuun, sininen tai tobacco sunburst. Tallaa pitäisi vähän miettiä, hardtail vai tremolo... Ja jos tremolo, niin kumpi, se perinteisempi vai Wilkinson...? Floikkaa ei kuitenkaan. JuSu EDIT: Toisaalta, komia olisi tuo valkoinen LP:kin... "You're in big trouble, lil pal - I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-Happy Gilmore |
Juzzu 02.04.2004 12:03:45 | |
---|
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! (EVVK jäsen nro. tsiljoona) |
SURf 02.04.2004 12:04:53 | |
---|
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
Kjukka 02.04.2004 13:26:23 | |
---|
Wings broken and I'm falling down / but not afraid to hit the ground / Like phoenix I will rise again |
JuSu 02.04.2004 13:32:50 | |
---|
Aiheesta hieman poiketen - nää näyttää kanssa aika mielenkiintosilta: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll … ;item=3715392522&category=46649 Liimakaula, vaahterakansi, tosin runko taitaa olla leppää(?) Ei paha hinta kumminkaan. Jeps, olen myös nuo huomannut (kun on toi halpisfetissi), Stagg -merkkisiä taitavat olla. Noita näkee vähän väliä n. 150 eurolla. Vähän toi kaulan liitos näyttää kömpelöltä. Stagg -stratojakin saa usein ihan naurettavaan hintaan, leppärunkoisia pelejä 100 euron huiskeilla, ja usein vielä läpikuultavilla väreillä, eli ihan hirveän monesta palasta ei voi olla tehty. Voisivat olla hyviä projektiaihioita... JuSu "You're in big trouble, lil pal - I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-Happy Gilmore |
Juzzu 02.04.2004 14:08:28 (muokattu 02.04.2004 14:08:41) | |
---|
tosin runko taitaa olla leppää Kyl PRS on tehnyt leppäkeppejä myöskin, mm. itselläni on semmoinen. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! (EVVK jäsen nro. tsiljoona) |
SURf 16.04.2004 19:31:00 | |
---|
Nonyt poisänköörls. Kuriiri toi Jim Reed kitaran kotiovelle ja pikaisten testien perusteella uskallan kompata HC:n hehkutusta. Hittolainen, tuohan soi melkein itsekseen. Laitan tarkempia kommentteja ensi viikon lopulla, lähden reissuun nääs. ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
SURf 22.04.2004 12:01:38 (muokattu 22.04.2004 12:03:00) | |
---|
I´m back. Tässä ensimaistiaisten jälkeisiä tunnelmia: Ostin siis tuon LP Paf:in brownburstina. Helkkarin nätti peli. Ensin akustista testailua: yllätyin kitaran soinnin voimakkuudesta ja puhtaudesta, todella nätti soundi ilman sähköjä. Resonanssia löytyy, koko kitara tuntuu värähtelevän mukavasti, soittaapa sitten mistä tahansa. Sähköä peliin ja hymy senkun levenee. Hitto miten hienosti soi! KA:n PAF mikit sopivat kuin silmä päähän tähän keppiin. Erottelevuutta löytyy ja juuri oikea annos ruutia. Kaikki minkä haluan kuuluvan, kuuluu moitteettomasti. Hammerit ja pullit lähtee kuin itsestään, pakottamatta. Tämähän soi eikä vain pidä ääntä! Sustainia löytyy todellakin tarpeeksi, ei nyt ihan kahvilla kerkiä käymään mutta kuitenkin. Soittotuntuma on hämmästyttävän hyvä. Kaikki tuntuu niin helpolta, kaulan mitat ovat juuri minulle sopivat, vaikka olen aina ajatellut että kaulan tulisi olla paksumpi kuin mitä tässä on. Ei mitään mitä haluaisin muuttaa tällä osastolla. Ettei nyt ihan hunajaiseksi menisi niin pari pahaa sanaa: viimeistelyssä olisi vähän parantamisen varaa. Lakkapinnassa on pari pienen pientä rupua(onneksi takapuolella), yksi otelaudan upotuksista on hieman poissa linjasta ja otelaudan reunauha on yhdestä kohtaa hivenen lohjennut(saattaa olla kuljetusvaurio). Luonnollisesti nämä kaikki ovat kosmeettisia juttuja eivätkä vaikuta sointiin/soitettavuuteen mitenkään. Jos jotakuta kiinnostaa ostaa ko. valmistajan tuotteita, kyselkää minulta lisää. ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
JuSu 22.04.2004 12:36:16 | |
---|
Jos jotakuta kiinnostaa ostaa ko. valmistajan tuotteita, kyselkää minulta lisää. Kiinnostaa kovastikin. Kerropas, jotta mitä kautta tuo tilasit, suoraan valmistajalta? Ylipäätään kaikki info kiinnostaa (varmaan muitankin kuin vain minua), ehkä lyhyt yhteenveto osto- ja tilausprosessista olisi paikallaan? Kiitos, JuSu "You're in big trouble, lil pal - I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-Happy Gilmore |
Lonesome 22.04.2004 13:39:43 | |
---|
Ylipäätään kaikki info kiinnostaa (varmaan muitankin kuin vain minua), ehkä lyhyt yhteenveto osto- ja tilausprosessista olisi paikallaan? Kyllä vaan. Gas, gas, gas... "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
SURf 22.04.2004 14:54:17 | |
---|
Tilasin tuon suoraan tehtaalta ja lupauduin samalla toimimaan linkkinä suomalaisten asiakkaiden ja tehtaan välillä. Eli kyselyjä vaikka sähköpostilla tännepäin. -SURf- ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
inflames 29.04.2004 11:51:46 (muokattu 29.04.2004 11:52:16) | |
---|
|