Räkkipeli: Thrashcorehan ei ole mikään uusi juttu, toisin kuin nämä metalcore-emoilut. No uudesta en tiiä, eikä se mua kiinnostakaan. Mun kirjoissa ainakin SSD ja DRI on punkkia. Toi on vaan niin ärsyttävää genrevääntöä tollanen. Emo-power-violence, u get it? E: hetkoneen nyt taisin sekottaa ton DRI:n johki muuhun... E2: Äähh, en voi vastustaa kiusausta. Itseasiassa, vaikkei thrashcore ole uusi juttu, niin se termi on ainakin wikipedian mukaan myöhemmin otettu käyttöön (1993) kuin metalcore (1988). Ja emolla ja metalcorella ei (for reelz) oo mitään tekemistä toistensa kanssa. If Columbus had a navigator, America wouldnt exist. |
Wolfhound 30.05.2011 14:06:54 | |
---|
Se mikä ei tapa, vituttaa |
Rahkonen 30.05.2011 14:36:49 | |
---|
Wolfhound: melkein jopa onnistunut ainakin noin sovituksellisesti... :/ No eikä öö "You can only talk rubbish if you're aware of knowledge." -Karl Pilkington |
Räkkipeli 30.05.2011 17:21:13 | |
---|
Kre-per: No uudesta en tiiä, eikä se mua kiinnostakaan. Mun kirjoissa ainakin SSD ja DRI on punkkia. Toi on vaan niin ärsyttävää genrevääntöä tollanen. Emo-power-violence, u get it? Kyl. Ja oon ihan samaa mieltä. Musiikkia ne kaikki vissiin pitäis olla.. If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan |
Prog Man 30.05.2011 18:22:25 | |
---|
JIRPPI: Sittenhän se onkin varsin laaja käsite. Niinhän se on. Tämmönen sattu telkusta vastaan: http://www.youtube.com/watch?v=CDgbYF48UPw - melkein jopa onnistunut ainakin noin sovituksellisesti... :/ Tota jakso kuunnella sen 40 sekuntia kunnes kliinit laulut alko. Toi on vaan niin ärsyttävää genrevääntöä tollanen. Mää tykkään genreväännöstä ;) Metalli on paskaa, mutta hyvää sellaista. |
hullu_ukko 30.05.2011 20:42:50 (muokattu 30.05.2011 20:43:43) | |
---|
Prog Man: Mää tykkään genreväännöstä ;) Älä huoli, tuo vaihe menee yleensä ohi itsestään. Jos taas ei mene, voi asua keski-ikäiseksi saakka vanhempien kotitalon kellarissa ja kuunnella Sepulturan Arise-levyä, koska kaikki Arisea seuraava Sepultura on paskaa poserkamaa. Fee-fi-fo-fum, I smell Kraft Dinner! |
JIRPPI 30.05.2011 20:55:47 | |
---|
hullu_ukko: Älä huoli, tuo vaihe menee yleensä ohi itsestään. Jos taas ei mene, voi asua keski-ikäiseksi saakka vanhempien kotitalon kellarissa ja kuunnella Sepulturan Arise-levyä, koska kaikki Arisea seuraava Sepultura on paskaa poserkamaa. Itseasiassa Sepulturan paras tuotanto loppuu ainakin mun mielestä jo Beneath the Remainsiin. Arise on ehkä yliarvostetuin thrash-levy ikinä. |
jarkkkk 30.05.2011 21:38:10 (muokattu 30.05.2011 21:41:24) | |
---|
sepulturan parhaathan on Chaos a.d. ja Roots. Ja emolla ja metalcorella ei (for reelz) oo mitään tekemistä toistensa kanssa emohan on hardcore -punkin alagenre. Eli ihan pikkusen ne on samasta sukupuusta. Salaa. miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski |
JIRPPI 30.05.2011 22:05:11 | |
---|
Loco happy: emohan on hardcore -punkin alagenre. Eli ihan pikkusen ne on samasta sukupuusta. Salaa. Mut oikeastihan siinä musiikissa ei oo oikeen mitään samaa. :P |
Prog Man 30.05.2011 22:21:50 (muokattu 30.05.2011 22:37:55) | |
---|
hullu_ukko: Älä huoli, tuo vaihe menee yleensä ohi itsestään. Jos taas ei mene, voi asua keski-ikäiseksi saakka vanhempien kotitalon kellarissa ja kuunnella Sepulturan Arise-levyä, koska kaikki Arisea seuraava Sepultura on paskaa poserkamaa. Olihan tuo vitsi? Olihan? Metalli on paskaa, mutta hyvää sellaista. |
Stoalainen 30.05.2011 22:34:35 | |
---|
Too weird to live, too rare to die |
hullu_ukko 30.05.2011 22:42:03 | |
---|
Prog Man: Olihan tuo vitsi? Olihan? Entä jos ei ollut? Fee-fi-fo-fum, I smell Kraft Dinner! |
Prog Man 30.05.2011 22:51:28 | |
---|
hullu_ukko: Entä jos ei ollut? Sitten haluan tietää milloin se menee ohi. Metalli on paskaa, mutta hyvää sellaista. |
Kre-per 31.05.2011 07:24:25 | |
---|
Loco happy: emohan on hardcore -punkin alagenre. Eli ihan pikkusen ne on samasta sukupuusta. Salaa. Nojoo. Valitsinpa taas vähän huonon sanamuodon :) HC-subgenrejä on molemmat juu, lähinnä viittasin siihen kun jotkut metallisällit on käyttäny tota 'emoilu' -termiä sellaseen musiikkiin, joka niiden mielestä ei oo tarpeeks rankkaa (pitää olla rankkaa), tai siinä on puolet kliiniä laulua (ei saa olla kliinejä), tai tunteista kertovat sanat (pitää laulaa vihasta)... Mut niin. Salaa. If Columbus had a navigator, America wouldnt exist. |
BondakeBunny 31.05.2011 15:26:50 | |
---|
Personally, I prefer pain. |
hullu_ukko 31.05.2011 16:06:29 | |
---|
Prog Man: Sitten haluan tietää milloin se menee ohi. Yleensä samoihin aikoihin, kun oppii hahmottamaan, onko tuo aiemmin lainaamasi kirjoitus totinen kannanotto vai jotain aivan muuta. Fee-fi-fo-fum, I smell Kraft Dinner! |
Prog Man 31.05.2011 19:42:43 | |
---|
hullu_ukko: Yleensä samoihin aikoihin, kun oppii hahmottamaan, onko tuo aiemmin lainaamasi kirjoitus totinen kannanotto vai jotain aivan muuta. No mä otan kaiken vakavasti. Metalli on paskaa, mutta hyvää sellaista. |
Omk 02.06.2011 12:28:58 | |
---|
!" |
Prog Man 02.06.2011 17:23:48 | |
---|
Metalli on paskaa, mutta hyvää sellaista. |
Kampela77 04.06.2011 23:05:03 | |
---|
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |