Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Voodoolab pedalpowerin kanssa ongelmaa.
1
Epsu!
27.05.2011 10:38:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs mää omistan ton voodoolab padalpower ISO 5 ja mulla on seuraavat padaalit siinä kiinni: boss Tu-3, digitech badmonkey,boss Super overdrive, boss tr-2 ja boss dd-3. Aina kun laitan voodoolabin virtajohdon seinään syttyy super overdriven valo päälle ilman, että polkaisee itse pedaalia päälle. Missä ongelma?
 
Jussiman
27.05.2011 10:44:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epsu!: Elikkäs mää omistan ton voodoolab padalpower ISO 5 ja mulla on seuraavat padaalit siinä kiinni: boss Tu-3, digitech badmonkey,boss Super overdrive, boss tr-2 ja boss dd-3. Aina kun laitan voodoolabin virtajohdon seinään syttyy super overdriven valo päälle ilman, että polkaisee itse pedaalia päälle. Missä ongelma?
 
En tiedä mikä on ongelmana, mutta mulla on sama juttu Harley-Bentonin virtalähteen ja Bossin delay-pedaalin (DD7) kanssa.
 
Epsu!
27.05.2011 10:49:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on aika ihmeellistä, että vielä sama pedaali aina :)
 
Jungleman
27.05.2011 11:13:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä oli ongelma? En ymmärrä.
 
Jotkut pedaalit käyttäytyvät tuolla tavalla. Aivan normaalia, eikä ole millään tavalla virtalähteestä kiinni - tai edes vika. "Ominaisuus", pikemminkin.
 
"Ongelman" voi korjata polkaisemalla kiusankappaleen pois päältä.
 
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Ukkovaari
27.05.2011 11:39:30 (muokattu 27.05.2011 11:40:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epsu!: Elikkäs mää omistan ton voodoolab padalpower ISO 5 ja mulla on seuraavat padaalit siinä kiinni: boss Tu-3, digitech badmonkey,boss Super overdrive, boss tr-2 ja boss dd-3. Aina kun laitan voodoolabin virtajohdon seinään syttyy super overdriven valo päälle ilman, että polkaisee itse pedaalia päälle. Missä ongelma?
 
Tuo taitaa olla ominaisuus eli ei siis ongelma.
 
Mulla on muutamia bossin pedaaleita ja kun virrat laittaa päälle niin niihin syttyy valoa eli ovat päällä ja tämä on ihan normi kuvio noilla useimmilla eli ei siis ongelma.
 
Kun laittaa ne virrat päälle niin sitten vaan polkusimesta painaa ja ottaa pois päältä, näin minä teen.
 
Edit: Jungleman tuossa tämän jo kertoikin, olin vaan todella hidas ;-)
 
Epsu!
27.05.2011 11:46:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo ymmärsin yskän mutta miksei valo kyseiseen super overdrive pedaaliin syty kun käyttää ihan normaalia rolandin muuntajaa?
 
ReBeat
27.05.2011 11:56:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on varmaan joku maadoittumishomma. Mitä tapahtuu jos otat kyseisestä pedaalista signaalipiuhat irti sillon kun se valo on syttynyt?
 
Epsu!
27.05.2011 12:04:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiä kun en oo kokeillu ku en saa niitä irti muuten kun irtottamalla pedaalin boardista kokonaan. Mitä pitäs tapahtua kun ottaa puuhat irti?
 
ReBeat
27.05.2011 12:06:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epsu!: Mitä pitäs tapahtua kun ottaa puuhat irti?
 
No valo saattaa sammua.
 
Epsu!
27.05.2011 12:37:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja jos valo sammuu niin se on hyvä asia sillon? Vai toiste päin? :)
 
ReBeat
27.05.2011 13:10:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En mä tiiä kummin päin se parempi olis. Jos pedaali toimii kuitenkin oikein, niin ei sillä väliä. Luulin aluks että se valo palais siinä koko ajan ja se olis ongelma... mutta tilanne ei ilmeisesti oo se.
 
Midrange
27.05.2011 17:08:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oma bossin ds-1 tekee samaa onespotin kanssa jos ketjussa useampi pedaali. Eli tuo on ihan normaalia.
 
Stratoja emme ole, Lespoiksi emme tahdo tulla, olkaamme siis Ibanezin Ässiä!
Ziggy Bubba
27.05.2011 17:14:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Midrange: oma bossin ds-1 tekee samaa onespotin kanssa jos ketjussa useampi pedaali. Eli tuo on ihan normaalia.
 
Jep. Itellä ainakin monet ei true-bypass -pedaalit menevät päälle kun virrat napsauttaa päälle. En kyllä ymmärrä mikä tässä se varsinainen ongelma on, mutta ei kai sen niin väliä.
 
Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed
Epsu!
28.05.2011 16:05:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia paljon vastanneille ja mielipiteistä muutenkin! Annetaan soiton soida ;)
 
sepisti
28.05.2011 22:34:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen luullut, että minulla on taipumus tehdä turhista asioista ongelmia:)
 
Mulla syttyy bossin tremolo-pedaaliin valo, kun kytkee virrat päälle. Flatliner 6 virtalähteenä.
 
Indican Jenny on ihana...
Marzi
29.05.2011 15:53:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla menee kans Bossin LS-2 päälle aina kun laittaa virtalähteen töpseliin. Ja SD-1 tekee muistaakseni saman. Muuntajana sekä Bossin oma, että 1-Spot. Eli normaalia hommaa tuo. Ei kannata menettää yöunia.
 
Tarpeeksi on aivan liian vähän.
Epsu!
29.05.2011 17:16:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo ei kannata yöunia menettää. Kyselin asiasta enemmänkin mielenkiinnosta, että mikä sen tekee :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «