Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Popmundo
1
Flamethrower
28.05.2011 22:39:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En haulla löytänyt kirjoituksia tästä, joten päätin tehdä.
 
Popmundo on verkossa toimiva roolipeli ja yhteisö, jossa pelaajat kisaavat virtuaalisen musiikkiteollisuuden tuomasta kuuluisuudesta. Peli on reaaliaikainen ja jatkuu silloinkin, kun et ole kirjautuneena.
 
Aloitat pelin täydellisenä tuntemattomuutena, jolla on vain toiveita ja unelmia. Opiskelet musiikkia, soitat muutamia keikkoja ja alat rakentaa fanipohjaa. Pelaa korttisi oikein ja kierrät pian maailmaa, teet listahittejä ja jätät jälkeesi kiusallisia skandaaleja!
 
Kaikista ei kuitenkaan ole suuriksi rock-tähdiksi, joten ehkäpä ura bisneksen, politiikan, lääketieteen tai jopa rikollisuuden saralla sopisi sinulle paremmin? Tai ehkäpä haluat vain asettua aloillesi sen oikean kanssa, hankkia muutaman lapsen ja leikkiä kotia. Popmundo tarjoaa kiinnostuneille useita mahdollisia tapoja elää.
 
Et ikinä pelaa tietokonetta vastaan. Kaikki pelissä tapaamasi hahmot ovat joka puolella maailmaa asuvien muiden ihmisten ohjaamia.

 
Löytyykö pelaajia? Itse päiviä pelin parissa takana jo yli tuhat, mutta "kierrät pian maailmaa, teet listahittejä.." ei ehkä ihan ole toteutunut. Tai sitten en ole pelannut kortteja oikein ;) Vaikka maailmahan on toki tullut kierrettyä montakin kertaa, mutta mistään listahiteistä ei ole tietoakaan. Välillä tullut aktiivisemmin ja välillä vähän vähemmän aktiivisemmin pelattua, viime talvi meni lähes kokonaan tyylillä kerran viikossa sisään, ettei hahmo kuollut. Opiskeli toki jotain. Nyt taas viime aikoina alkanut vähän kiinnostaa.
 
Ja jos/kun kiinnostut pelistä, tulehan popmundo-aiheiselle foorumille, varsinkin aloittelija löytää hyviä vinkkejä, kysyä toki kannattaa ;) Keskustelua paljon muustakin kuin itse pelistä! http://www.popsuomi.com/smf/index.php
 
Joees
28.05.2011 23:30:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muusinetissähän on toki tapojen mukaan aiheesta huonekin olemassa ja siellä aina joskus jotain jutustelua on. Sinne vaan mukaan, sieltä löytyy useampikin reilun tuhat päivää pelannut.
 
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Kimmo72
29.05.2011 11:53:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Methis: Muusinetissähän on toki tapojen mukaan aiheesta huonekin olemassa ja siellä aina joskus jotain jutustelua on. Sinne vaan mukaan, sieltä löytyy useampikin reilun tuhat päivää pelannut.
 
Joo tuola http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=176
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Atomic Cafe
03.07.2011 01:59:14 (muokattu 03.07.2011 03:02:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tyhmä peli...kuukausi Popmundossa ja nyt olen vankilassa... enkä edes tiedä miksi...luo siinä nyt sitten muusikon uraa...en minä kriminaalin urasta ole kiinnostunut.
 
Joees
03.07.2011 13:26:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Atomic Cafe: Tyhmä peli...kuukausi Popmundossa ja nyt olen vankilassa... enkä edes tiedä miksi...luo siinä nyt sitten muusikon uraa...en minä kriminaalin urasta ole kiinnostunut.
 
Kato päiväkirjasta josko löytyis miksi oot vankilaan joutunut? Tai kai se muualtakin vissiin näkyy.
 
Tarttetko jotain jeesiä pelissä? Tarkotan vähän niinkun kirjoja, soittimia tai jotain mitä voi ostaa ja mahdollisesti tiputtaa johonkin kämppään josta käyt ne itselles poimimassa.
 
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Johann Onn
03.07.2011 13:46:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Atomic Cafe: ...ja nyt olen vankilassa...
 
Ehkä hahmosi tähtää Remuksi, Remun paikalle...
 
Atomic Cafe
03.07.2011 14:47:43 (muokattu 03.07.2011 15:24:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se olikin sellainen perinteinen hotellihommeli, selvisin sakoilla vaikka minut kyllä vietiin Moskovan koneesta suoraan vankilaan. Mistä olisin voinut tietää että hotellihuonetta ei saa laittaa tuusan nuuskaksi ja paeta paikalta. Muutin tämän episodin jälkeen säätöjä mutta ehdin jo hajottamaan huoneet sekä Amsterdamissa että Lontoossa, taitaa tulla iso lasku käteen kun niihin seuraavan kerran menen.
 
Atomic Cafe
03.07.2011 14:58:28 (muokattu 03.07.2011 15:18:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Methis: Tarttetko jotain jeesiä pelissä? Tarkotan vähän niinkun kirjoja, soittimia tai jotain mitä voi ostaa ja mahdollisesti tiputtaa johonkin kämppään josta käyt ne itselles poimimassa.
 
Minähän tarvitsen melkein kaikkea joten apua otetaan vastaan, en tosin vielä tiedä miten tuo homma käytännössä toimii. Erityisesti kaipaan soittimia, niitä minulla ei ole vielä ensimmäistäkään kun ne on niin helkkarin kalliita.
 
Ehdin jo hankkimaan oppaat sähkökitaran, basson, rumpujen ja säkkipillin soitoon kunnes huomasin että kirjat voi ottaa hyötykäyttöön vasta kun on hankkinut perustiedot yliopistosta. Opiskelu on niin hidasta touhua että vaihdossa voin antaa noita oppaita, saahan niitä hankittua sitten kun niitä ihan oikeasti tarvitsee.
 
Täytyy tutustua sääntöihin vähän tarkemmin vaikka kyllä minä omasta mielestäni olen siellä eilistä lukuunottamatta hyvin edennyt. Eka sinkku on julkaistu, keikkoja on takana kaksi ja kolmas odottaa Tukholmassa, siihen on myyty lippuja hieman yllättäen melkein sata ja myyntiaikaa on vielä runsaasti jäljellä.
 
Mielenkiintoinen peli ja yllättävän lähellä oikeaa maailmaa = kaikki on hyvin hidasta ja hankalaa eikä mitään saa ilmaiseksi.
 
Joees
03.07.2011 22:17:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Atomic Cafe: Minähän tarvitsen melkein kaikkea joten apua otetaan vastaan, en tosin vielä tiedä miten tuo homma käytännössä toimii. Erityisesti kaipaan soittimia, niitä minulla ei ole vielä ensimmäistäkään kun ne on niin helkkarin kalliita.
 
Onko sulla asuntoa missään? Todennäköisesti ei. Mulla on kämpät Helsingissä, Singaporessa ja Los Angelesissa. Jos joihinkin noista eksyt niin ilmottele tarpeeks ajoissa niin ostan mestan täyteen soittimia, kirjoja ja mitä nyt tarviitkaan ja käyt sieltä hakemassa sitten.
 
Ehdin jo hankkimaan oppaat sähkökitaran, basson, rumpujen ja säkkipillin soitoon kunnes huomasin että kirjat voi ottaa hyötykäyttöön vasta kun on hankkinut perustiedot yliopistosta. Opiskelu on niin hidasta touhua että vaihdossa voin antaa noita oppaita, saahan niitä hankittua sitten kun niitä ihan oikeasti tarvitsee.
 
Ai nykyään pitää homma noin tehdä? Ennen riitti kun osti kirjan, luki sen ja sit jatkoi taidoin kehittämistä. Jösses. Ei oo itse tarvinut uusia taitoja reenata ikuisuuksiin.
 
En tarvi vaihdossa mitään vaan mielelläni ostan ja annan niin paljon kuin kykenen. Jos tarviit duunin niin ota muhun yhteyttä, tai vaikka sulla olis jo duuni niin ota silti muhun yhteyttä niin järkätään vähintään yhtä hyvä ellei jopa parempi. Curtis Mckinley nimellä löytyy.
 
Täytyy tutustua sääntöihin vähän tarkemmin vaikka kyllä minä omasta mielestäni olen siellä eilistä lukuunottamatta hyvin edennyt. Eka sinkku on julkaistu, keikkoja on takana kaksi ja kolmas odottaa Tukholmassa, siihen on myyty lippuja hieman yllättäen melkein sata ja myyntiaikaa on vielä runsaasti jäljellä.
 
Siitä se lähtee. :-) Jos haluat siirtyä hyvälle levylafkalle niin ota edelleen meikäläiseen yhteyttä niin järkätään sulle fiksu diili.
 
Mielenkiintoinen peli ja yllättävän lähellä oikeaa maailmaa = kaikki on hyvin hidasta ja hankalaa eikä mitään saa ilmaiseksi.
 
Ihan jees ja jatkuvasti tulee muutoksia joten jatkuvasti joutuu seurailemaan mitä tapahtuu.
 
Mutta tosiaan, ota yhteyttä popossa niin katellaan joku fiksu järjestely.
 
Ja jos et ole jo huoneessa niin eksypä sinnekin.
 
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
novo
04.07.2011 00:49:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoho, 22 tuntia sitten aloitin pelaamisen, aika pihalla sitä on ja ilmeisen hitaasti tulee koko touhu etenemään.
 
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
Joees
04.07.2011 12:46:53 (muokattu 04.07.2011 12:47:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: Hoho, 22 tuntia sitten aloitin pelaamisen, aika pihalla sitä on ja ilmeisen hitaasti tulee koko touhu etenemään.
 
Oisit alottanut vuosia sitten, homma eteni paljon nopeemmin. ;-D
 
Popohuoneeseen vaan, sieltä löytyy vinkkiä ja muutama muu pöljä neuvomaan.
 
E: Näytitkin siellä jo olevan.
 
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «