Aihe: Mitä on punk?
1 2 3 4 545 46 47 48 4982 83 84 85 86
velipesonen
15.05.2011 21:09:30

jannu: Mistä sä ostat noita huumeita ja paljon maksaa?

Ei maksa mitään, kuuntele vaan Velvet Undergroundin Sister Rayta joka päivä ainakin seitsemäntoista kertaa. Siinä on semmoinen yksinkertainen sanoma jota on vähän hankala tässä selittää. Mutta psykoaktiivinen se on mitä suurimmassa määrin.
Olen audioskeptikko - en voi uskoa korviani
Andy Six
16.05.2011 15:43:06
velipesonen: Ei maksa mitään, kuuntele vaan Velvet Undergroundin Sister Rayta joka päivä ainakin seitsemäntoista kertaa. Siinä on semmoinen yksinkertainen sanoma jota on vähän hankala tässä selittää. Mutta psykoaktiivinen se on mitä suurimmassa määrin.

Toimii,minä tiedän...Itse lisään annokseen vielä 8 kertaa European Sonia ja 12 kertaa I Heard Her Call My Namen sooloa ilman taukoa...Hyvin psykoaktiivista kamaa....
velipesonen
16.05.2011 17:03:31

Andy Six: Toimii,minä tiedän...Itse lisään annokseen vielä 8 kertaa European Sonia ja 12 kertaa I Heard Her Call My Namen sooloa ilman taukoa...Hyvin psykoaktiivista kamaa....

Tämän kuurin jälkeen kun pyöräyttää levylautasella Europen Final Countdownin niin tietää miltä tuntuu olla mies.
Olen audioskeptikko - en voi uskoa korviani
Koivulahti
20.05.2011 13:33:01

Tälleen kevyenä välikyselynä:
Moniko on menossa tonne Maukka Perusjätkän 50v bileisiin?
http://www.kulone.com/FI/Event/1891597-Maukka-Perusj%C3%A4tk%C3%A4-50v
Shabby
24.05.2011 17:43:03 (muokattu 24.05.2011 19:11:54)

Koivulahti: Tälleen kevyenä välikyselynä:
Moniko on menossa tonne Maukka Perusjätkän 50v bileisiin?
http://www.kulone.com/FI/Event/1891597-Maukka-Perusj%C3%A4tk%C3%A4-50v

Alkaa nää vanhat punkjätkät tosissaan täytellä viittäkybää. Viime vuonna Rubberduck Jones, tänä vuonna T.B.Widow ja sit viel toi. Tosin luulin Maukkaa (viel) vanhemmaks, vähintään Pellen ikäseks. Enkä missään nimessä ainakaan 60-luvulla syntyneeks.

Enpä tiedä vielä. Rahatilanteesta tietty riippuu viimekädessä. Olihan esmers Herneenpalot ihan loistobiisi kyl.
"Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko-
Atomic Cafe
27.05.2011 20:57:24 (muokattu 27.05.2011 20:58:06)
Ehkä tämä ei ole kovinkaan punk mutta haiskahtaa ihan mielenkiintoiselta keitokselta.

Tartu Mikkiin
YLE TV2 Perjantai 27.5. klo 21:00

Punk is not dead! Elävänä todisteena studiossa Pelle Miljoona ja Tumppi Varonen. Vastusta kisaan antaa popmusiikin tohtori Aija Puurtinen sekä musiikin monitoiminainen Maria Hänninen.
RawknRawl
28.05.2011 11:42:54
Atomic Cafe: Ehkä tämä ei ole kovinkaan punk mutta haiskahtaa ihan mielenkiintoiselta keitokselta.

Pöllö pisti kyllä niin pahan sisään, että sai kaikki lähiökuppiloiden karaokekurkot kuulostaan protason suorittajilta.
Kuka tahansa voi hypätä järveen.
Dinorocker
28.05.2011 16:27:44
Turbo!!!
RawknRawl
29.05.2011 14:29:14
Atomic Cafe: Jos tarkoitat moottoritietä niin se oli ihan hämmästyttävän kova veto. Pelle ilmeisesti sisuuntui ja panosti lauluun tavanomaista enemmän kun ei tunnistanut biisiä riittävän nopeasti.

Tarkoitin lähinnä kaikkea muuta, mitä höpelsi. Kun ei tunne sanoja, eikä melodiaa, eikä osaisi laulaa vaikka tuntisikin, niin eihän siitä vetämisestä tule kuin kiusallista. Punk? Ei sitten yhtään. Hyvää teeveetä? Ei edes sitä.
Kuka tahansa voi hypätä järveen.
Atomic Cafe
29.05.2011 17:37:11 (muokattu 29.05.2011 17:41:42)
Ainakin se oli vähän noloa että jätkät tunnistivat kaikkein huonoimmin ne omat biisinsä ja hävisivät kisan juuri tästä syystä.
StJerky
30.05.2011 10:42:01
No minusta se oli kyllä paras jakso sarjasta mitä olen nähnyt. Yleensähän siinä on vain humppaveikkoja ja korisevakopioita.
Shabby
30.05.2011 15:00:37

Eräs ystäväiseni taas selitti tuohtuneena lauantaina, että Pelle on menny myymään itsensä, että pitäskö siltä kysyä että onko rahat lopussa, kun pitää tuollaiseen ohjelmaan mennä. Mutta saakos ne siitä rahaa?
"Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko-
Andy Six
02.06.2011 12:29:05
Shabby: Eräs ystäväiseni taas selitti tuohtuneena lauantaina, että Pelle on menny myymään itsensä, että pitäskö siltä kysyä että onko rahat lopussa, kun pitää tuollaiseen ohjelmaan mennä. Mutta saakos ne siitä rahaa?

Hahah...Pelle on tehnyt bussimainoksia jo vuosia,eikö se sitten ole "itsensä myymistä"...? Kuten muuan A.Hulkko sanoi joskus vuoden 1980 tienoilla "Epäkaupallisuus on klise...Levy muuttuu kaupalliseksi samalla hetkellä,kun joku juntti ostaa sen..."
Shabby
03.06.2011 17:38:33

Andy Six: Hahah...Pelle on tehnyt bussimainoksia jo vuosia,eikö se sitten ole "itsensä myymistä"...? Kuten muuan A.Hulkko sanoi joskus vuoden 1980 tienoilla "Epäkaupallisuus on klise...Levy muuttuu kaupalliseksi samalla hetkellä,kun joku juntti ostaa sen..."

Ehkei se tullut ajatelleeksi sitä. Tai sitten sillä vain oli jotain kyseistä ohjelmaa vastaan, mutta bussimatkailu on siitä ihan mukavaa.
velipesonen
03.06.2011 18:54:43

Johnny Rottenin mielestä hän saa mainostaa tuotetta josta oikeasti itse pitää. Mutta eikös se sitten ole tavallaan fasismia että kehottaa kaikkia olemaan samanlainen kuin itse on ja saa siitä vielä rahaa?
Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen. - Paul Dominguez
StJerky
03.06.2011 20:24:45
Shabby: bussimatkailu on siitä ihan mukavaa.

Ja maailma pelastuu!
Atomic Cafe
04.06.2011 16:41:30 (muokattu 04.06.2011 16:53:31)
velipesonen: Johnny Rottenin mielestä hän saa mainostaa tuotetta josta oikeasti itse pitää. Mutta eikös se sitten ole tavallaan fasismia että kehottaa kaikkia olemaan samanlainen kuin itse on ja saa siitä vielä rahaa?

Nämäkin ovat niitä sellaisia natseja: http://www.youtube.com/watch?v=BqFrO59y8P0

Suvaitsevainen humanisti mainostaa ihan mitä tahansa kunhan siitä saa rahaa.
velipesonen
04.06.2011 17:59:02

Atomic Cafe: Nämäkin ovat niitä sellaisia natseja: http://www.youtube.com/watch?v=BqFrO59y8P0

Suvaitsevainen humanisti mainostaa ihan mitä tahansa kunhan siitä saa rahaa.

Jukka Kuoppamäki, joka lähti SS-miesten oppiin Dortmundiin, mainosti Ford Capri -autoa. Kuoppamäki on itse asiassa lihaksi tullut hippien ja natsien salaliitto punkin tuhoamiseksi, eli tavallaan punk.
Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen. - Paul Dominguez
Shabby
15.06.2011 19:12:25

StJerky: Ja maailma pelastuu!

Hipit ne tollasesta on huolissaan! Sotaa! An-ar-ki-aaaaAAAA!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)