Aihe: Mikä kappale kyseessä "ELÄMÄ ON.." -mainoksessa?
1
HC-Audio
31.05.2005 14:33:04

Tämä varsin tuttu kappale siis hakusessa, joka soi näissä DNA:n Elämä on -mainoksissa, missä poika ostaa jäätelöä kioskilta ja toisessa istuu isänsä sylissä ym.

Olisin kiitollinen, jos joku tämän tunnistaisi, haluaisin nimittäin otttaa kappaleen omaan ohjelmistooni..
Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin". Kalamies #18 >-)))>
filtteri
13.06.2005 19:40:40 (muokattu 13.06.2005 19:41:40)

Olisikohan Mendelssohnin Viulukonserton ensimmäisen osan alku (ilmeisesti ainakin jossakin "elämä on"-mainoksessa tuo oli).
sellisti
13.06.2005 20:26:52
Olisikohan Mendelssohnin Viulukonserton ensimmäisen osan alku (ilmeisesti ainakin jossakin "elämä on"-mainoksessa tuo oli).

Se se on. Mahtava biisi. Vaikea kyllä mutta kannattaahan sitä ainakin yrittää soittaa.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Watsoni
20.06.2005 16:17:58
Se se on. Mahtava biisi. Vaikea kyllä mutta kannattaahan sitä ainakin yrittää soittaa.

Ei se mikään ylitsepääsemättömän vaikea ole. Kuitenkin, ihana konsertto.
Kohta lentää viulu seinään.
sellisti
20.06.2005 21:15:30
Ei se mikään ylitsepääsemättömän vaikea ole.

Ei toki. Muttei helpoimmastakaan päästä.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
LesPaul70
21.06.2005 08:17:46
Mahtava biisi. Vaikea kyllä mutta kannattaahan sitä ainakin yrittää soittaa.

Kuriositeettina mainittakoon, että olen tänä keväänä kuullut juuri mainitun konserton ekan osan 12-vuotiaan (suomalaisen) pojan esittämänä. Ikä kyllä kuului paikoitellen soitosta, mutta pikemminkin pitkissä nuoteissa kuin nopeissa juoksutuksissa, jotka puolestaan menivät kuin vettä vaan. Lahjakas nuorukainen.
Hello. My name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die.
Watsoni
21.06.2005 13:41:56
Ei toki. Muttei helpoimmastakaan päästä.

Totta.
Watsoni
21.06.2005 13:42:08
Kuriositeettina mainittakoon, että olen tänä keväänä kuullut juuri mainitun konserton ekan osan 12-vuotiaan (suomalaisen) pojan esittämänä. Ikä kyllä kuului paikoitellen soitosta, mutta pikemminkin pitkissä nuoteissa kuin nopeissa juoksutuksissa, jotka puolestaan menivät kuin vettä vaan. Lahjakas nuorukainen.

Kuka soli?
LesPaul70
22.06.2005 08:08:32 (muokattu 22.06.2005 08:09:02)
Kuka soli?

Kaverin nimi oli Aleksi Kotila.
Kuulin juuri äsken, että hänestä on tulossa Ylen dokumentti (TV2:lta) joskus ensi vuoden keväällä. Hän nimittäin soittaa myös kitaraa(?), ja hänen bändinsä voitti tämän vuoden Ääni ja vimma juniorin.
Hello. My name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die.
Watsoni
22.06.2005 14:49:35
Kaverin nimi oli Aleksi Kotila.
Kuulin juuri äsken, että hänestä on tulossa Ylen dokumentti (TV2:lta) joskus ensi vuoden keväällä. Hän nimittäin soittaa myös kitaraa(?), ja hänen bändinsä voitti tämän vuoden Ääni ja vimma juniorin.

ohoh, no varmaan lahjakas nuori herra. Mielenkiinnolla katson kyllä ohjelman.
Niilo on tyhmä, jos ei se pistä miulle kommenttia. Se on muutenkin.
Luulosairas
30.06.2005 12:07:50
Niin, hienosti Aleksi pisteli menemään Mendelssohnit. Poikkeuksellinen kaveri, hän soittaa pianotriossa kanssani. Hänenstä tehdään tosiaan dokumentti,mutta korjatakseni hieman Ääni&Wimma-menestystänsä, The Security ylsi tokalle sijalle juniori-sarjassa. (hieman offtopic, sorry)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)