megatherium 19.09.2005 21:14:09 | |
---|
Ottia tuota; iltaa hyvät naiset ja herrat, komikko on täällä jälleen tänään, joten älkää menettäkö hetkeäkään hänen virvoittavasta seurastaan. Mitäs diggaatte Sibeliuksen Dryadista? Eiks oo totta eli faktaa, että se on hieman luonnosmaiselle asteelle jäänyt sävelrunontapainen yritelmänpoikanen, joka ei liiemmin houkuttele tutustumaan musiikilliseen omakuvaansa aiheidensa epäorgaanisen käsittelynsä ja jossain määrin mielikuvitukseltaan köyhähkön ja amatöörimäisen soitinuksensakin puolesta. En lukenut levykommentteja tarkemmin, joten virhemarginaali on 50% kumpaankin suuntaan. Pahoittelen syvästi, mikäli olen erehtynyt. Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa |
sellisti 20.09.2005 13:42:55 | |
---|
Ottia tuota; iltaa hyvät naiset ja herrat, komikko on täällä jälleen tänään, joten älkää menettäkö hetkeäkään hänen virvoittavasta seurastaan. Toi oli hyvä! Jos Dryadi on siis sama kuin se Metsänhaltija tai mikä se nyt olikaan, niin jäi se minullakin arvoltaan lähinnä kuriositeetiksi. Ensi kuuntelulla siitä saattoi todeta, että onhan siinä kaikki Sibben elementit niin kuin pitääkin, muttei siinä mitään sellaista ollut, mikä olisi houkutellut kuuntelemaan yhä uudestaan oikein ajatuksen kanssa. Kelpaahan tuota nyt silti esittää, varmasti kansaan menee. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
megatherium 20.09.2005 19:27:21 | |
---|
Toi oli hyvä! Jos Dryadi on siis sama kuin se Metsänhaltija tai mikä se nyt olikaan, niin jäi se minullakin arvoltaan lähinnä kuriositeetiksi. Ensi kuuntelulla siitä saattoi todeta, että onhan siinä kaikki Sibben elementit niin kuin pitääkin, muttei siinä mitään sellaista ollut, mikä olisi houkutellut kuuntelemaan yhä uudestaan oikein ajatuksen kanssa. Kelpaahan tuota nyt silti esittää, varmasti kansaan menee. Ei ole sama, vaan "puiden haltiattaret" on ehkä jopa vaatimattomampi ja epäyhtenäisempi impressionistisesta sointimaailmasta huolimatta, joka herätti ensi-iltayleisössä eriskummallisuudellaan närää. Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa |
etnopoju 20.09.2005 19:42:50 | |
---|
pätkän kuulin enkä muodostanut mitään mielipidettä. sibben nelonen rulaa. |
Sävis 21.09.2005 09:10:55 | |
---|
sibben nelonen rulaa. Niin tekee. "Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
"Sävis on semmoinen kiva pätkä." -Juoppohurtta |
sellisti 21.09.2005 11:03:01 | |
---|
Ei ole sama, vaan "puiden haltiattaret" on ehkä jopa vaatimattomampi ja epäyhtenäisempi impressionistisesta sointimaailmasta huolimatta, joka herätti ensi-iltayleisössä eriskummallisuudellaan närää. Jaa... sitten en ole sitä kuullutkaan. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |