Aihe: auttaako klassillinen eteenpäin?
1
WM
15.09.2005 18:45:22
Tarkoitan nyt siis kitaran soittoa. Eli Auttaako klassillisen soittaminen jos haluaa soitella vaikka rockia? Tietysti oppis nuotit mutta onko tekniikka parempi?
aina ei voi voittaa...
wrshredder
15.09.2005 20:06:21
No vaikea sanoa. mutta mulla on toi ote sähkökitaran kaulaan ronsiintunut ainakin kun klasarin kieliä pitää painella vähän rankemmin.. enpä tiedä. No kyllä ne nuotit tulee ainakin tutuiksi samoin kun muu teoriaosasto.
Eli en tiedä oikein sanoa auttaako ,mutta kokeilemalla sen tiedät!
Romantikkoitkijät#23 A mänskadaduu wada mänskadaduu.
Congi
15.09.2005 21:58:54
Tarkoitan nyt siis kitaran soittoa. Eli Auttaako klassillisen soittaminen jos haluaa soitella vaikka rockia? Tietysti oppis nuotit mutta onko tekniikka parempi?

Sekä vasen että oikean käden tekniikat ovat sen verran erilaisia. Esimerkiksi mulla ei pysy plektra kädessä kun on opetellut ainostaan perinteistä näppäilyä. En näe hirveesti etua käyttää klassista siltana. Jos haluu soittaa hyvin sähkökitaralla niin miksi ei harjoitella hyvin sähkökitaralla? Soita rokkia ja nauti siitä.
T.Congi
Albiinokaamio
22.09.2005 22:55:24
Tarkoitatko nyt sitä että soittaisit musiikkioppilaitoksessa. Sillä nuotithan oppii ihan kotonakin
Odin owns ye all!
sellisti
22.09.2005 22:59:14
Klassisen kitaran soittotekniikasta en tiedä juuri mitään, mutta kyllähän muutakin musiikkia kuin klassista on kirjoitettu nuoteiksi, joten niiden oppimisen takia ei klassista välttämättä tarvitse ruveta harjoittelemaan. Voi siitä tietysti muuta hyötyä olla.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)