Aihe: Beethoven ja juuret
1
megatherium
05.09.2005 16:52:56 (muokattu 05.09.2005 18:10:41)
Korkeat sävelet Eroican Sherzon triossa tekivät tiukkaa luonnontorvisteillle, vaikka kapelmaister onnistui loihtimaan ilmoille sävyjä, nyansseja, joita ei hetimiten tule panneeksi Beethovenin rikosrekisteriin pankkitilistä puhumattakaan; yhdistäneeksi tämän ominaislaatuun, seesteistä hellyyttä ja lämpöä, siihen asti kunnes nukkumatti päätti heittää unihiekkaansa Beethovenin muutoin niin robustiin tapaan käyttää nuijanukutusta sonnikkuuden rattaisiin ja tuudittaa kuulijan soinnillisilla karkeuksillaan puolihorroksista lähtövamiiksi nukahtamispisteen kiitoradalta reittilennolle höyhensaarten valtakuntaan.

Oletteko kuulleet 6. kerroksen konsertteja=? Käsittääkseni orchestra uses period-instruments, I resume?
Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa
Herra-X
05.09.2005 19:58:42
Kuulin vain, ilmeisesti, samaa konserttia räkäisestä autoradiosta. Käyttävät "sen ajan instrumentteja", tarkemmin en tiedä.
kalamies#39 >-)))> THV-Klubi #26
Karlsson
06.09.2005 16:12:46
Kuulin vain, ilmeisesti, samaa konserttia räkäisestä autoradiosta. Käyttävät "sen ajan instrumentteja", tarkemmin en tiedä.

Käyttävät kyllä.
"Sam on maailman rumin koira - jo kolmatta kertaa" -Ilta-Sanomat 6.7.05
etnopoju
06.09.2005 17:30:05

megatherium voisi löytää itselleen sopivaa duunia jostain EU:n virastosta, kun tuo jargoni on mitä on.

tai ehkä vielä parempi: hakea opiskelemaan helsingin yliopiston musiikkitieteen laitokselle. eero tarasti olisi mielissään...
Jemo
09.09.2005 22:49:56

Minä kyllä yritin kovasti ymmärtää mitä tässä nyt ajettiin takaa, mutta ei. Missä tuota voi kuulla? Voiko sitä?

-Kamikaze Kettunen
Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli
sellisti
10.09.2005 09:37:00
Missä tuota voi kuulla? Voiko sitä?

Ai megatheriumia?
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)