wrshredder 02.09.2005 15:28:02 | |
---|
On tylsäää.. joten. Nyt kun Pori Sinfonietan kausi käynnistyy niin päätin udella teiltä ,että mistä paikoista konserttisalissa pidätte. Päätättekö istumapaikan sen mukaan että on tulossa esim, pianokonsertto ja haluatte nähdä pianistin kädet joten menet parvelle. Ja valistakaa myös vähän myös akustiikasta ,mihin se musiikki soi parhaiten. Itse menen ainakin katsomaan kaikki pianokonsertot ja yhden kitarakonsertin ja ehkä Figaron häät joten paikkavinkit on tervetulleita.. Kotona sitten kuuntelen musiikkia mieluiten kuulokkeilla ,muuten ei pysty keskittymään sataprosenttisesti.. Romantikkoitkijät#23 |
Sandey 02.09.2005 18:56:01 | |
---|
Joo, tosta vois olla hyötyä mullekin. Tulee varmaan käytyä aika usein siellä kattomassa kaikkee. Pitää hyödyntää konserttikirjaa nyt ku kerran on mahdollisuus. Juu, Figaron häihin ehdottomasti. Pääsen lauluoppilaana jopa ilmatteks. :) Ja eikös siellä oo ens viikon torstaina jo jotain..?? En kyllä kuolemaksenikaan muista että mitä. |
hörhö 04.09.2005 13:23:58 | |
---|
Itse pidän olla salin keskiosasta himpun verran eteen. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
wrshredder 05.09.2005 11:58:02 | |
---|
Pitää hyödyntää konserttikirjaa nyt ku kerran on mahdollisuus. Sama juttu. Missasin sen sellokonsertin kun olin kipeä.. :( Seuraavaksi siellä on jotain laulua ,en osaa tarkkaan sanoa ,itse otin kirjaston yläkerrasta semmosen Sinfonietan esitelehden ,siinä on niistä konserteista ja esiintyjistä jne. kantsii hakea. Odotan innolla tulevaa Kimmo Rahusen kitarakonserttia. Ei kovin usein tuu mitään kitarakonsertteja tarjolle.. Romantikkoitkijät#23 |
zale88 05.09.2005 12:32:21 | |
---|
Mun suosikkipaikka promenadisalissa siel ylemmäl tasolla iha ensimmäisessä rivissä keskellä.. Siit näkee ja kuulee tosi hyvin.. |
sellisti 05.09.2005 14:41:52 | |
---|
Odotan innolla tulevaa Kimmo Rahusen kitarakonserttia. Kas, Kimmo on vanha opiskelukaveri. Hyvä kitaristi on hän, toivottavasti pitää hienon konsertin. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
wrshredder 06.09.2005 11:56:26 | |
---|
Kas, Kimmo on vanha opiskelukaveri. Hyvä kitaristi on hän, toivottavasti pitää hienon konsertin. ..Aranjuez -konserton kaiken kukkuraksi! Mutta se on vasta marraskuussa, joten pitää nyt vaan rauhottua. Romantikkoitkijät#23
A mänskadaduu wada mänskadaduu. |