![]() 07.09.2006 10:10:24 | |
---|---|
Jostain syystä kukaan kuka sen bändissä on soittanut ei ole antanut siitä minkäänlaista positiivista arvosanaa. (siis mun tutuista, sen verran siimaa on täälläkin) No nyt sitten on EG saanut ainakin multa positiivisen arvosanan =10+. Ollaan tehty duunia monia vuosia,eikä ole ollut minkäänlaista vaikeutta työasiotten suhteen,keikat on hoidettu todella herrasmies tyyliin ja EG ei ole puuttunut mihinkään turhaan joutavaan paskaan. Se että joku jakaa laulujaan ,on ihan ko. taiteilijan oma asia,mun mielestä pääasia on se, että ääni on vireessä ja bändin vaan täytyy klaarata hommansa.(ammattitaidoksi jotkut kutsuu). Siimaa annetaan puolin ja toisin tarvittaessa. Sitä paitsi kuinka moni pystyy vielä 68v. vetämään noin hyvin,kysyn vaan? Kyllä EG on paikkansa ansainnut ja sitä ei kukaan voi kiistää etteikö häntä tunneta joka puolella,joten antakaa miehen vetää ja keskittykää vaikka epävireisiin artisteihin! Tämä on vain ja ainoastaan minun henk. koht. mielipide,joka oli PAKKO kirjoittaa! t. jake niska, valkeakoski | |
![]() 07.09.2006 10:14:53 (muokattu 07.09.2006 10:15:21) | |
Olen aikoinani säestänyt Eikkaa jonkin kerran. Jakojen suhteen piti olla varuillaan, ettei lennä pändeineen ulos. Säästöpankkirundista täällä Savossa olen jo aiemmin kertonut, kun sekin v. 1989 tuli hänen kanssaan tehtyä. | |
![]() 07.09.2006 10:15:47 | |
No nyt sitten on EG saanut ainakin multa positiivisen arvosanan =10+. Ollaan tehty duunia monia vuosia,eikä ole ollut minkäänlaista vaikeutta työasiotten suhteen,keikat on hoidettu todella herrasmies tyyliin ja EG ei ole puuttunut mihinkään turhaan joutavaan paskaan. Se että joku jakaa laulujaan ,on ihan ko. taiteilijan oma asia,mun mielestä pääasia on se, että ääni on vireessä ja bändin vaan täytyy klaarata hommansa.(ammattitaidoksi jotkut kutsuu). Siimaa annetaan puolin ja toisin tarvittaessa. Sitä paitsi kuinka moni pystyy vielä 68v. vetämään noin hyvin,kysyn vaan? Kyllä EG on paikkansa ansainnut ja sitä ei kukaan voi kiistää etteikö häntä tunneta joka puolella,joten antakaa miehen vetää ja keskittykää vaikka epävireisiin artisteihin! Tämä on vain ja ainoastaan minun henk. koht. mielipide,joka oli PAKKO kirjoittaa! t. jake niska, valkeakoski Hieno kirjoitus. Plussan annan. Kaljat tarjoan. Olet todellakin ihan ensimmäinen joka sitä kehuu yhteistyökumppanina tai työnantajana minun kuullen. Ensimmäiset kauhukertomukset ovat jo varhaiselta 70-luvulta. Viimeisimmät 2006. 68 vuotiaana jos pystyy vetämään, niin onhan sekin kunnioitusta herättävä saavutus. Epävireisyydestä voidaan kyllä keskustella. Kyllähän se alhaalla on usein. | |
![]() 07.09.2006 10:18:12 (muokattu 07.09.2006 10:18:29) | |
No nyt sitten on EG saanut ainakin multa positiivisen arvosanan =10+. Ollaan tehty duunia monia vuosia,eikä ole ollut minkäänlaista vaikeutta työasiotten suhteen,keikat on hoidettu todella herrasmies tyyliin ja EG ei ole puuttunut mihinkään turhaan joutavaan paskaan. Se että joku jakaa laulujaan ,on ihan ko. taiteilijan oma asia,mun mielestä pääasia on se, että ääni on vireessä ja bändin vaan täytyy klaarata hommansa.(ammattitaidoksi jotkut kutsuu). Siimaa annetaan puolin ja toisin tarvittaessa. Sitä paitsi kuinka moni pystyy vielä 68v. vetämään noin hyvin,kysyn vaan? Kyllä EG on paikkansa ansainnut ja sitä ei kukaan voi kiistää etteikö häntä tunneta joka puolella,joten antakaa miehen vetää ja keskittykää vaikka epävireisiin artisteihin! Tämä on vain ja ainoastaan minun henk. koht. mielipide,joka oli PAKKO kirjoittaa! t. jake niska, valkeakoski Totta puhut. + | |
![]() 07.09.2006 14:16:12 | |
Se että joku jakaa laulujaan ,on ihan ko. taiteilijan oma asia,mun mielestä pääasia on se, että ääni on vireessä ja bändin vaan täytyy klaarata hommansa.(ammattitaidoksi jotkut kutsuu). On se hyvä, että joku sentään kirjoittaa täällä asiaakin! | |
![]() 07.09.2006 14:51:50 | |
Ei henkilökohtaista nimillä haukkumista näihin ketjuihin. Jäähyjä napsahtelee ja jos tämä muuttuu taas yleiseksi dadaksi uudestaan, niin lukitsen tämän. Poistin pahimmat joten jatkakaa vielä, mutta järki käteen. Muusikoiden.netin tarkoitus ei ole mustamaalata ihmisiä. -Moderaattori | |
![]() 07.09.2006 16:11:24 | |
Ei henkilökohtaista nimillä haukkumista näihin ketjuihin. Jäähyjä napsahtelee ja jos tämä muuttuu taas yleiseksi dadaksi uudestaan, niin lukitsen tämän. Poistin pahimmat joten jatkakaa vielä, mutta järki käteen. Muusikoiden.netin tarkoitus ei ole mustamaalata ihmisiä. -Moderaattori Oikeassa olet , kyllä. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi | |
![]() 07.09.2006 17:32:46 (muokattu 07.09.2006 17:33:44) | |
...joten antakaa miehen vetää ja keskittykää vaikka epävireisiin artisteihin! Tämä on vain ja ainoastaan minun henk. koht. mielipide,joka oli PAKKO kirjoittaa! t. jake niska, valkeakoski Terve Jari! Ja komppia sulle. Eikka on hieno artisti ja vaikka en oo koskaan häntä kompannut, niin sen kerran, kun olen häntä kuullut, niin hiton hienosti on vetänyt. No Petresku - Petresku - Hall - komppia ei tarvi enää korjata. Luulenpa, että ongelmat "Eikan venyttelystä" on johtuneet enemmänkin säestävän bändin omista taimiongelmista. Tämän olen todennut ennenkin. Ei se JASO:n ym. solistiks kelpais, jos olis semmosia taimiongelmia, kuin jotkut antaa ymmärtää. Päinvastoin. Sitten kun bändillä on tarpeeksi osaamista pitää laatikot tasaisina, on EG:n fraseeraus oikein mainota. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa | |
![]() 07.09.2006 17:43:39 | |
Terve Jari! Ja komppia sulle. Eikka on hieno artisti ja vaikka en oo koskaan häntä kompannut, niin sen kerran, kun olen häntä kuullut, niin hiton hienosti on vetänyt. No Petresku - Petresku - Hall - komppia ei tarvi enää korjata. Luulenpa, että ongelmat "Eikan venyttelystä" on johtuneet enemmänkin säestävän bändin omista taimiongelmista. Tämän olen todennut ennenkin. Ei se JASO:n ym. solistiks kelpais, jos olis semmosia taimiongelmia, kuin jotkut antaa ymmärtää. Päinvastoin. Sitten kun bändillä on tarpeeksi osaamista pitää laatikot tasaisina, on EG:n fraseeraus oikein mainota. Uskomatonta. | |
![]() 07.09.2006 18:03:16 | |
Terve Jari! Ja komppia sulle. Eikka on hieno artisti ja vaikka en oo koskaan häntä kompannut, niin sen kerran, kun olen häntä kuullut, niin hiton hienosti on vetänyt. No Petresku - Petresku - Hall - komppia ei tarvi enää korjata. Luulenpa, että ongelmat "Eikan venyttelystä" on johtuneet enemmänkin säestävän bändin omista taimiongelmista. Tämän olen todennut ennenkin. Ei se JASO:n ym. solistiks kelpais, jos olis semmosia taimiongelmia, kuin jotkut antaa ymmärtää. Päinvastoin. Sitten kun bändillä on tarpeeksi osaamista pitää laatikot tasaisina, on EG:n fraseeraus oikein mainota. Oot pihalla kun lumiukko! :) | |
![]() 07.09.2006 18:10:46 | |
Uskomatonta. Kuinka niin? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa | |
![]() 07.09.2006 19:25:05 | |
Oot pihalla kun lumiukko! :) Komp. Nyt täytyy olla tuota mieltä. | |
![]() 07.09.2006 19:31:09 | |
Kuinka niin? Tietysti on täydellinen mielipidevapaus, mutta silti uskomatonta. | |
![]() 07.09.2006 19:50:01 | |
JASO! C'mon ,isojussi. JASO? | |
![]() 07.09.2006 20:36:26 | |
JASO! C'mon ,isojussi. JASO? Niin - JASO. Kuinka niin? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa | |
![]() 07.09.2006 20:37:27 | |
Tietysti on täydellinen mielipidevapaus, mutta silti uskomatonta. Maailmassa on monta merkillistä asiaa....mutta nyt olemme oletettavasti absoluuttisen totuuden lähteillä,koska eräs Jari(terveisiä,mäkin tunne sut,hei hei!)ja eräs toinen ovat sanoneet asiasta erittäinkin painavan sanansa!Miksi emme siis heitä uskoisi? Voimme siis vain nyökytellä hyväksyvästi ja nöyrinä....*keikuttaa päätänsä* Jottei mene off topiciksi ja totuus unohtuisi niin yx Eikkasäestys on plakkarissa;liekö miehen asenteessa ollut silloin jotain vikaa,tai huono päivä,hän tuli keikkapaikalle n 5 min ennen keikkaa,suoraan lauteille,mapit eteen ja yy kaa?Ei edes tervehtinyt bändiä,erikoista käytöstä minusta! Taiteilijan vapaus tuli tässä hyvin esiin,kuten myös sitten heti kohta hänen laulussaan;-) Jos se on jonkun mielestä jotenkin ihailtavaa,niin siitä vaan sitten,makuasia :-) Ostan Casion kun täytän 50v... | |
![]() 07.09.2006 20:38:32 | |
Tietysti on täydellinen mielipidevapaus, mutta silti uskomatonta. Eikö täällä saa nyt perkele enää ketään kehuakaan. Ainakin oikein hienosti veti Tampereladossa Sarpilan bändin kanssa. Ja miellyttävä laulusaundi. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa | |
![]() 07.09.2006 20:41:19 | |
Tuleepa Eikasta puhuttaessa mieleen muutama ymmärtääkseni paljon pahemmin luonnevikainen muusikko - keskimäärin paljon huonomminpärjänneitä, kuin Hra Grön. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa | |
![]() 07.09.2006 21:03:04 | |
Niin - JASO. Kuinka niin? Niin no suhdeluku pysyy samana. Eikka & JASO/Frank Sinatra & Count Basie Orchestra. Sellanen solisti ku bändikin. Mun mielestä,minä en Grööniin muuten ota kantaa,JASO:a minä halusinkin kommentoida. | |
![]() 07.09.2006 21:11:28 | |
Einolla on oma paikkansa Suomen musiikin ja viihteen värikkäässä kentässä. Ei se minua ainakaan haittaa! Säestetty on aikoinaan ja siitäkin touhusta selvittiin hengissä! Mukavempiakin kokemuksia on ollut mutta... mitä väliä! Osaa suomalaiseen kevyen musiikin ja iskelmän historiaa nekin "säestykset" olivat! Täytyy lainata yhtä humuhanuristia joka tuumasi "säestyksen" jälkeen kun oli pikkusen päät painuksissa: " Pojat perkele! Tätä ei muista kukaan enää sadan vuoden päästä!" | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)