manjaana 07.06.2009 09:29:14 | |
---|
Lähtö käsillä, arska paistaa joten lompsahdin shortsihousuun. Sallaatit, makkarat ja juomat meges, kertiksiä mulla ei ollutkaan tällä kertaa.. Juhla alkakoot ja lempeys täyttää Pöystilän *virn* -diu diu- |
Basso-Aslak 07.06.2009 11:03:52 | |
---|
Nyt täytyy valitettavasti tehdä liike, joka vakavuudessaan on verrattavissa Suomen perustuslain kumoamiseen. Työreissua pukkaa, siitäkin huolimatta että oli puhuttu maanantaiksi vapaat ja kaikki miittiä varten. Tänään sitten päiväseltään jäisi em. syystä tuo perilläoloaika niin nirkoiseksi, että asiain näin ollessa täytyy pidättäytyä Humppa-aktista. ****u kun ****ttaa. Mutta soikoon Humppa Kuohijärven rannalla erootis-luontoisesti, kovaa ja korkialta! Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä... |
EP 07.06.2009 14:54:43 | |
---|
Kuinkahan pitkään ne siellä Lammilla ovat? Kun en oikein tiedä vielä joudunko pojaan kuskaan Parolaan tänään. |
Prophet 07.06.2009 20:07:57 | |
---|
Eikö väliaikaraportteja ole tulossa? |
jon lord 07.06.2009 21:44:59 | |
---|
Prophet: Eikö väliaikaraportteja ole tulossa? Ei sieltä humpan soittelun ( ja jalun juonnin) keskeltä kerkiä mitään raportteja antamaan. Humppalippu korkealla veljet. COVS jäsen N.o 3 |
Baryton-B 07.06.2009 22:01:59 | |
---|
Jooooo, eipä jaella tietoa - edes muruja - sivullisille. Ei jaettu viime vuonna valokuviakaan, ei edes niitä siisteimpiä. Eräänlaiset kotisivut olisivat mukavat, mutta kasvattaako 'mainostaminen' porukan liian suureksi? "EWI4000s ei tarvitse ansatsia" |
EP 07.06.2009 22:04:11 | |
---|
Harmittaa, olis tehny kyllä mieli lähteä, mutta edellä mainitusta syystä se ei nyt tällä kertaa onnistunut :/ |
jjsound 07.06.2009 22:53:29 | |
---|
Prophet: Eikö väliaikaraportteja ole tulossa? Harmittaa, kun saisikin videokuvaa ja dataa livenä tuolta 24/ 7 Silloin sitä hunppa soisi!!! Ja meikäläinenkin pelkuri saisi osansa tuosta hunpan turskutuksesta.... "No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..." |
korgie 08.06.2009 01:54:53 (muokattu 08.06.2009 02:00:09) | |
---|
jon lord: Ei sieltä humpan soittelun ( ja jalun juonnin) keskeltä kerkiä mitään raportteja antamaan. Humppalippu korkealla veljet. Ei kerkiä tosiaankaan. Itse luovutin jo, kun alkaa olla viime yön univelat ulosotossa. Kyllä siellä ladossa kuuluu vielä soitto raikaavan, niinkuin on soinut likimain tauotta iltapäiväkolmesta lähtien. Mitään erikoisempaa "kotisivua" tapahtumalle ei ole lähdetty tekemään, koska tarvittava informaatio on saatu ensisijaisen kohderyhmän saataville tämän foorumin kauttakin. Mitä on tapahtumaa yritetty "markkinoida" sellaisille muusikkotutuille, jotka eivät tätä foorumia aktiivisesti seuraa, ovat olleet "olevinaan kiinnostuneita", mutta eivät kuitenkaan koskaan ole tapahtumaan paikalle ilmaantuneet. Toki jos jollain on aikaa/intoa/motivaatiota alkaa jotakin kotisivuntapaista värkkäämään, se ilo hänelle suotakoon. Itse en katso sen tuovan niin suurta hyötyarvoa, että viitsisin siihen sen enempää resursseja uhrata. Parhaiten jyvälle tapahtumien kulusta pääsee kun itse vaivautuu paikanpäälle; jos meni "ohi" nyt niin ensi vuonna sitten. Videotallenteita tuskin on luvassa, mutta valokuvia täällä on jotkut ottaneet. Ainakaan minun puolestani ei ole mitään sitä vastaan, etteikö kuvia saisi näyttää myös sellaisille jotka eivät ole tapahtumassa mukana olleet. Itselläni oli myös kamera mukana, mutta enpä sillä taas mitään kuvia ehtinyt ottaa, kun olin melkein koko ajan soittamassa... ;) Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
pekkajau 08.06.2009 02:26:45 (muokattu 08.06.2009 02:28:09) | |
---|
Ois kiva olla mukana. No tuli yllättäen semmoinen este... että kukaan ei uskoisi jos koittaisin sitä tässä nyt jotenkin uskottavasti referoida. Lyhyesti sanottuna... jäin matkalle! Skoda hyytyi! |
baron 08.06.2009 10:33:32 | |
---|
korgie: Ei kerkiä tosiaankaan. Itse luovutin jo, kun alkaa olla viime yön univelat ulosotossa. Kyllä siellä ladossa kuuluu vielä soitto raikaavan, niinkuin on soinut likimain tauotta iltapäiväkolmesta lähtien. Takaisin mökillä. Itse luovutin kolmelta mutta kyllä vielä sen jälkeen tasainen humpanjytke tuuditti mukavasti uneen. Taas kerran kivaa, humppa tuli käsiteltyä erittäin monipuolisesti, kaikki sen lieveilmiöt perusasioitakaan unohtumatta. Paikalla runsaasti perus vanhoja partoja mutta myös runsaasti uusia tuttavuuksia jotka osoittivat olevansa pelimiehiä sekä oman että muittenkin soittimien kanssa. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
KoskPaavo 08.06.2009 11:04:48 | |
---|
Olihan siellä huiman hyviä soittajia, ei voinut kuin huuli pyöreänä kattella ja kuunnella. Opintomatkanakin tuon lievästi otin, kiitos vaan kaikille , olette ns. hyviä ihmisiä. " Studiosus perpetuus" |
Pete V. 08.06.2009 12:03:14 (muokattu 08.06.2009 12:14:46) | |
---|
Hei! Huomentaaa! Hieno päivä näyttää olevan ... Kiitokset kaikille mukana käyneille, ja vielä paikalla oleville!!! ... maanantaiaamuna, vapina ja krapula, kävin nojailemassa vessa seinään jne. jne. Juu, siis, Jami tuossa juuri lähti klo 11:51:47.234, prätkällään kohti Härmää, varmaan ... terveiset vaan sinne, oliko se Suomen Texas, vai mikä? Kirjoottelen kohta lisää,, kun käväisen tuolla alhaalla vähän ravitsemassa itseäni ... |
EP 08.06.2009 12:19:59 | |
---|
pekkajau: ..Lyhyesti sanottuna... jäin matkalle! Skoda hyytyi! Eihän Skodalla voi lähtee nuin pitkälle! ..no ei vais :) |
omarklah 08.06.2009 14:17:01 | |
---|
korgie: ...Videotallenteita tuskin on luvassa, mutta valokuvia täällä on jotkut ottaneet. Ainakaan minun puolestani ei ole mitään sitä vastaan, etteikö kuvia saisi näyttää myös sellaisille jotka eivät ole tapahtumassa mukana olleet. Itselläni oli myös kamera mukana, mutta enpä sillä taas mitään kuvia ehtinyt ottaa, kun olin melkein koko ajan soittamassa... ;) Kotona ollaan, jotakuinkin hyvissä sielun ja ruumiin voimissa. Muuten hyvä happening, mutta oli pirun kylmä... Kuvia ja videoita saavat osallistuneet jakoon, kun kerkiän laittaa. Ekstiätuanoikato... |
korgie 08.06.2009 15:08:06 | |
---|
...ja kotona. ;) Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
Pula-Aho 08.06.2009 15:58:22 (muokattu 08.06.2009 16:01:58) | |
---|
korgie: ...ja kotona. ;) Kuten myös. Lievä väysymys vaikka tuli nukuttua ruhtinaallisesti (n. 05:30 - 12:00). Jaksoin puolituntia pitempää kuin viime vuonna. Kaikki näyttivät säilyneet hengissä. Viimeiset kaksi tarkistettiin vähän ennen lähtöä. Half jopa kykeni puhumaan. Sanoi selvällä suomen kielellä kaksi sanaa: "Joo ei". Silminnäkijähavainnot kertoivat että herra oli tanssinut yksikseen ladossa kalsarit jalassa vielä klo 8:30. Sankari, kerta kaikkiaan. Rintapek puolestaa kuorsasi Fiatissaan (jossa nukkui koko yön tai oikestaan aamun + päivän) sen verran äänekkäästi, että hengissä sekin oli. Ravattisonni on hän. Hauskaa oli ja saunassakin tuli käytyä. Mukavaa tavata vanhoja tuttuja, joitakin vuosienkin takaa sekä tutustua uusiin naamoihin. Aika veijjareita ootte. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Thefish 08.06.2009 16:21:20 | |
---|
Juuh, Kotona ollaan. Vähän on sellainen olo että olis ryypännyt koko eilispäivän ja yön.Enkä varmaan ole kovin väärässä. Hauskaa oli ja mukava myös tavata ihmisiä nimimerkkien takaa.Muistaakseni. Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä. |
korgie 08.06.2009 16:21:39 | |
---|
Pula-Aho: Kuten myös. Lievä väysymys vaikka tuli nukuttua ruhtinaallisesti (n. 05:30 - 12:00). Samaa vikaa. Itse nukuin noin kahdesta yhteentoista. Oli pakko nyt vielä tässä kotiin palattuani ottaa pienet päikkärit. Nyt voisikin sitten lähteä purkamaan kuormaa autosta. Se on muuten uskomaton määrä tavaraa mitä tohon Monttuun mahtuu. Nyt siellä on basso- ja kitarakamojen lisäksi levylaukut lauantain DJ-keikan jäljiltä. Tosin ei sen puoleen, toissavuonna Lammin reissulla tuli tehtyä vielä enempi tilataidetta; silloinhan mulla oli matkassa mukana bassokamat, kitarakamat ja rummut. ;) Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
Pete V. 08.06.2009 16:32:40 (muokattu 08.06.2009 16:43:15) | |
---|
Joo-oo, nyt jo ihan Hesassa, Rautatieasemalla, ja, aaaa-hhh ... pääsin koneelleee-hhh ... en nyt just ihan vielä päälle, mutta hetihetikohtakohtakohta, kun tämä maksamani ensimmäinen lämmittelytunti päättyyyyy, toivottavasti aika nopeesti ... palailen sitten taas kun ehdin, ja jatkanjatkanjatkan, tosipitkillä jutuilla, ja raporteilla, ml. salaiset, ssshhh!, vaikkei kukaan haluaisikaan lukea, vielä on minulla ainakin 18h kirjoitteluaikaa jäljella, siis reaalikelloaikaa, tehokasta peliaikaa ehkä reilu pari tuntia, kunhan jotenkin vaan selviän kaikilta näiltä muilta koneilta, hyppäämällä jotenkin pois päältä toisen jälkijäristyksissään huomaamatta, kyllä sitten pyytää lisää, joskus, minulta, jos sattuu tietämään yhteystietoni, tai, joltain toiselta, ihan OK, sorom-noo, jos omat paikat on jo niin hellänä kaikesta muusta hoidosta, tai sitten pää pipi niinkuin muutenkin aina, tai joskus ... Hei, Elielin Terassilla tavataan hetken päästä, ja sen jälkeen ties missä... |