Aihe: Juhannuskeikka
1 2
Kukko
24.06.2004 01:32:47 (muokattu 24.06.2004 01:33:32)

Tähän väliin toivotellaan kaikille hudan vääntäjille hyvää juhannusta - me tehdään arvokasta työtä...
EDIT:(hirveessä' flänässöeioi)
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
M.i.k.key
24.06.2004 01:41:20
Tähän väliin toivotellaan kaikille hudan vääntäjille hyvää juhannusta - me tehdään arvokasta työtä...
EDIT:(hirveessä' flänässöeioi)

Mäkin toivotan vaikka vedän rokii. Oon silti kans flänät...
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Kukko
24.06.2004 01:52:56

Muistaakseni sun lanseeraama juttu oli aikanaan:"off-sober"
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
M.i.k.key
24.06.2004 02:03:45
Muistaakseni sun lanseeraama juttu oli aikanaan:"off-sober"

Just, taas sitä ollaan kukkona tunkiolla
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
WanhaWetäjä
07.07.2004 12:04:16

Valitettavasti keikalla...vieläpä kuppilassa...liksa kait vähän minimiä parempi(1 1/2 x )...mieluummin oisin mökillä,paska homma kun en tajunnut tossa keväällä hyvissä ajoin ilmotella kundeille että mä en sitten juhannuksena lähe keikalle...vanhaan "hyvään"aikaan se oli automaattisesti tuplaliksa vappu,juhannus,tapani ja uusvuosi,olit sitten kapakassa tai lavakeikalla...

Mutta hyvää siinä juhannuskeikassa on se että ei oo kankkusta lauantaina,sillon pääsee onneks mökille ja saunaan :-)

Tulipa tuokin tehtyä..."soittakaa Paranoid...soittakaa Aikuinen nainen...soittakaa Saarenmaan valssi..."kyllä oli turakaisia joka lähtöön,ikäraja 18 ja sen huomas,alkuilta normaaliosastoa eli tanssimusaa laidasta laitaan,loppuilta sitten sitä yleistä hulabaloota,eli ei mitään väliä mitä soitti...ok ruoka,mukava henkilökunta,jopa portsarit toivottivat tervetulleeksi,mutta siihen se hauskuus jäikin...soittolava sillain että känniset turakaiset hyppelivät välillä siellä kamojen seassa,ilmeisesti
vanhasta muistista,ennen siinä oli kulkuväylä ravintolasaliin!

Ja tietenkin tupakkapöydät siinä bändi"lavan"likellä,lähin turakainen oli siinä metrin päässä örisemässä...ja aivan hirvee savu,matala tila,liikaa jengiä ja riittämätön ilmastointi...niin ja roudaus oli aikas vittumainen myös;-)

Kyllä mä ens juhannuksen taidan olla vaan mökillä,ei järjen häivää tollasissa vedoissa,näillä liksoilla...
isojussi
07.07.2004 23:12:43
... Kyllä mä ens juhannuksen taidan olla vaan mökillä,ei järjen häivää tollasissa vedoissa,näillä liksoilla...

Lupaat vaan...;-)
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
WanhaWetäjä
10.07.2004 12:28:59

Lupaat vaan...;-)

Sanotaan nyt vaikka näin...jos vaimolla on kesäloma ens juhannuksesta niin en stana lähe keikalle...jos lähden enää ollenkaan.............mä olen nimittäin nyt ollut viikon Itä-Suomen "kiertueella"...on pojaat outoa meininkiä,vakavasti pistää miettiin kahta vaihtoehtoo;pillit pussiin tai sekukauppaan,kaikki koneelle,tuntuu olevan ihan sama mitä vetää,jengiä ei kiinnosta pätkääkään mitä siellä lavalla tapahtuu,jos siellä ei ole joku laulunlyömä kekkuli ulvomassa=TV:stä tuttu solisti ...siis kyseessä on tanssiravintola,ei lava ;-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)