![]() 19.05.2006 09:45:39 | |
---|---|
Jo on maailma mallillaan. Vemppahuijarit diggaa hard rockia ja töissä vanhemmat naisetkin huutaa että "Lordi jyrää!!"... :) | |
![]() 19.05.2006 09:45:46 | |
Mitenkäs nämä maat oikein pääsevät tuohon semifinaaliin? Monta maata puuttui. Esim. Saksaa ja Englantia en havainnut. -G- Kaikkien ei tarvitse alentua karsintoihin. Osa maista, kuten Saksa, ovat mukana automaagisesti rahan voimalla. Toiset sitten taasen edellisen vuoden sijoituksen perusteella suoraan finaalissa. Humppaa tai soita humppaa | |
![]() 19.05.2006 10:55:10 | |
"Kaksi huonokuuloista ja -näköistä mummoa katteli euroviisuja ja toinen tokaisi että on se hyvä, kun tuo Loirikin jaksaa vielä yrittää, mutta hirveen näköseks se on ittensä ryypänny." HOHO! 8) | |
![]() 19.05.2006 13:30:17 | |
Katselin samaan aikaan kun olin keikalla. Oli sellanen iso jättiscreeni siinä sivussa sopivasti. Oli hyvä katsoa kun itse soittaa samaan aikaan ja näkee vaan kun ihmiset pomppii ja hyppii televiisiossa. Pari kertaa sanat unohtu kun tuli oikein mielenkiintoista katseltavaa. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. | |
![]() 19.05.2006 13:47:45 | |
Katselin samaan aikaan kun olin keikalla. Oli sellanen iso jättiscreeni siinä sivussa sopivasti. Oli hyvä katsoa kun itse soittaa samaan aikaan ja näkee vaan kun ihmiset pomppii ja hyppii televiisiossa. Pari kertaa sanat unohtu kun tuli oikein mielenkiintoista katseltavaa. Ettet vaan pukenu sanoiksi, mitä ajattelit? 8) | |
![]() 19.05.2006 16:27:11 | |
Mä tykkäsin niistä hollantilais-rumpaleista, niillä oli hyvä groove! Oli niillä muutakin :) | |
![]() 19.05.2006 16:34:12 | |
Tulipa menestystä eli ei...v..tu, ihan sama: jos ne teokset pitäisi vain kuunnella näkemättä sitä ulkomusiikillista paskaa...moniko oikeasti kiinnostuisi? ... ja kyllä jämpti on näin!?.. | |
![]() 19.05.2006 16:35:54 | |
Tulipa menestystä eli ei...v..tu, ihan sama: jos ne teokset pitäisi vain kuunnella näkemättä sitä ulkomusiikillista paskaa...moniko oikeasti kiinnostuisi? Mä en katsonut sitä eilen,vaan kuuntelin pelkästään. Mulle tulee jostain syystä mieleen Poison. Eikö se ole ihan hittibiisi? HRH:sta kuullaan vielä. | |
![]() 19.05.2006 16:37:10 | |
Tulipa menestystä eli ei...v..tu, ihan sama: jos ne teokset pitäisi vain kuunnella näkemättä sitä ulkomusiikillista paskaa...moniko oikeasti kiinnostuisi? Ei monikaan. Suurin osa on täysin mitääntekemätöntä paskaa joka koristellaan visuaalisuudella. | |
![]() 19.05.2006 16:38:05 | |
Tulipa menestystä eli ei...v..tu, ihan sama: jos ne teokset pitäisi vain kuunnella näkemättä sitä ulkomusiikillista paskaa...moniko oikeasti kiinnostuisi? Mie ainaski etupiässä vuan kattelin! Paitti ne "congat ja dembjet" kuuluu vieläkin.. :) | |
![]() 19.05.2006 16:46:29 | |
Mä en katsonut sitä eilen,vaan kuuntelin pelkästään. Mulle tulee jostain syystä mieleen Poison. Eikö se ole ihan hittibiisi? HRH:sta kuullaan vielä. Tota Poison -yhteyttä on muutkin sanoneet... ...ja tätä mieltä on MK. | |
![]() 19.05.2006 17:10:29 | |
Tota Poison -yhteyttä on muutkin sanoneet... Joo stemmamelodiat kerrossa ja myös soinnut on aika pahoin Poisoniin kallellaan. | |
![]() 19.05.2006 17:13:08 | |
Ei monikaan. Suurin osa on täysin mitääntekemätöntä paskaa joka koristellaan visuaalisuudella. Komp Varmasti, vissiin. | |
![]() 19.05.2006 17:32:59 | |
Mä en katsonut sitä eilen,vaan kuuntelin pelkästään. Mä taas olin baarissa missä pelkästään katseltiin, ei ollut telkkarissa ääntä. Paitsi toki Lordin ajaksi laitettiin ääntä. ihan kiva oikeestaan pelkästään katsoakin useita noista. Möllisty! | |
![]() 19.05.2006 22:15:00 | |
Kaikkien ei tarvitse alentua karsintoihin. Osa maista, kuten Saksa, ovat mukana automaagisesti rahan voimalla. Toiset sitten taasen edellisen vuoden sijoituksen perusteella suoraan finaalissa. Kai se on kohtuullista, että pääsee esiintymään, kun maksaa viulutkin maksaa. | |
![]() 19.05.2006 23:23:05 (muokattu 19.05.2006 23:29:18) | |
HOHO! Töllössä sanottiin, että se lorti voidaan sulkea kisasta! Suomi saa kaikkien maailman uskontojen syytökset niskaansa.. | |
![]() 19.05.2006 23:57:51 | |
Yleisesti Viisuihin liittyen, oon pitkään ihmetelly miksei ihmiset arvosta Huilumiestä viisuedustajana, musta kun se kuuluu ehdottomasti Suomen parhaimpiin edustajakappaleisiin ikinä. Monesti kun kysellään huonointa Euroviisua kuulee Huilumiehen mainittavan, vaikka se on kappaleena ihan viisueliittiä. Esitys toki oli korni, mutta niin oli kaikki sen aikalaisetkin näin jälkikäteen katsoen. "Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy | |
![]() 20.05.2006 11:19:02 | |
Kanadassa lehtijuttu: UK rapper, Finnish metalheads vie at Eurovision Song Contest ATHENS, Greece (AP) - For millions of fans, the Eurovision Song Contest epitomizes Euro-pop - catchy melodies, danceable beats and lyrics bordering on the nonsensical. This is the competition that gave the world the songs Ding-a-Dong, La La La and Boom Bang-a-Bang. This year, musical outsiders including a blue-collar British rapper and a mock-Satanic gang of Finnish metalheads are aiming to win the contest that has pitted European nations against one another since 1956. Victory in Saturday's final by either Britain's Daz Sampson or Finland's Lordi would be a huge upset for the competition, whose previous winners include '60s chanteuse Lulu, Sweden's ABBA - victors in 1974 with Waterloo - and Celine Dion, who won for Switzerland in 1988. Sampson, whose Teenage Life extols the virtues of a child-centred education - "If you give the kids time, they won't do the crime" - was optimistic Friday. "I touch people's hearts," the 32-year-old rapper and DJ told The Associated Press. "I rap for the family. I've had letters from parents saying isn't it great that someone raps about something positive, like doing well in school, rather than guns and crime." Sampson and Lordi were both selected by popular vote to represent their homelands, to the surprise - and in Lordi's case, horror - of some compatriots. They are up against a slate of more usual Eurovision fare, including Irish crooner Brian Kennedy, Bosnian band Hari Mata Hari, and a plethora of pop divas that includes Turkey's Sibel Tuzun, Sweden's Carola and the local favourite, Greece's Anna Vissi. The annual contest, which sees nations vying for victory with live performances ranked by the viewing public, this year featured 37 nations, from Iceland to Israel. Eurovision sparks fierce passions across the continent but remains little-known in North America, although that may soon change. U.S. network NBC announced earlier this year that it would air an American show based on the format, with acts from different U.S. states competing for viewers' approval. Britain is among 14 countries automatically entered in Saturday's final at Athens' Olympic Indoor Arena. Lordi had to compete in Thursday's semifinal, which saw 23 bands fighting for 10 slots in the final round. It was a surprising contest that saw one of the competition favourites, Belgium's Kate Ryan, eliminated and several longshots promoted, including Lordi and Lithuania's Lt United, whose song consists largely of the lyrics "We are the winners of Eurovision." At a post-semifinal press conference, Lordi's masked, armour-wearing front man Mr. Lordi said the band was "so satisfied" to have made the final with its song Hard Rock Hallelujah. As for Saturday's final, he said: "We'll scream louder. And turn the amps up." Sampson said Lordi was a fearsome challenger, but doubted that the gang who hail "the Arockalypse" could win the traditionally middle-of-the-road contest. "How are you going to get grannies voting for that?" he said. In addition to Finland and Lithuania, Bosnia-Herzegovina, Ireland, Sweden, Russia, Ukraine, Turkey, Armenia and Macedonia advanced from Thursday's semifinal. They join Greece, Switzerland, Moldova, Israel, Latvia, Norway, Spain, Malta, Germany, Denmark, Romania, Britain, France and Croatia in Saturday's final showdown, which will be watched by an estimated 100 million TV viewers. Finland has never won Eurovision. Britain has won five times, but has not lifted the trophy since 1997. In 2003 the country received no votes - the dreaded "nul points," a mark of Eurovision shame. British bookmaker Ladbrokes on Friday made Lordi a 9-1 outsider and offered 10-1 odds on Sampson to win. The favourites are Sweden's Carola and Greece's Vissi. Sampson said he was confident. "It's going to be incredibly difficult. You have three minutes and you have to stand out. "But British music is topping charts all over Europe. So why can't we do it at Eurovision?" Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! | |
![]() 20.05.2006 12:15:23 | |
Meikäläistä risoi se, että Lordin tapauksessa laulu oli miksattu, musiikki tyyliin kuulumattomalla tavalla, liian ylös. Eihän se mikään varsinainen laulaja oo, niin kuulostais kokonaisuus paremmalta, jos olis vähän enempi tyylin mukaisesti miksattu. Saas nähdä. Keikalla tänään, ettei nää, mutta eikös se yhden korvilla ratkee, niin taitaa olla veto just ohi, jos pääsis vaikka telkkarin ääreen. Pellit soi vielä vikasta iskusta, kun meikä syöksyy setin yli telkun ääreen. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! | |
![]() 20.05.2006 22:03:56 | |
Nyt se sitten alkaa, suuri finaali! Ei ole tullut katsottua ainakaan kymmeneen vuoteen, nyt ajattelin hiukan tsekata.. Peukkuja vaan pystyyn Lordille. MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)