Aihe: Harrastelijat vs ammattilaiset
1 2 3 4 5 6
R.W. Piuha
19.09.2003 09:05:33
Joo, nykyään. Mutta tuo Ronald mihin viittasin oli joskus kauan, kauan sitten jolloin basistinkin saattoi korvata parilla transistorilla..

Tähän on IHAN pakko heittää yks tarina basisteista liittyen just tähän aiheeseen ammattilaiset/harrastelijat.

Olin joskus tuuraamassa tanssikeikalla,humppabändissä,haitari.kitara,rummut ja solisti joka omisti basson:-))

Hauska veikko,ei siinä mitään,komiat kamat ja basso,ja aina joka biisin alussa hän kysyi innokkaasti ja hymyillen:"mikä sävellaji?",eikä taatusti tullut yhtään oikeaa ääntä,edes vahingossa,kielet olivat varmaankin laitettu vaan SOPIVAN LÖYSÄLLE,sellanen tasainen humina sieltä kuului...

Että onhan näitä,kaikenlaisia harrastelijoita;-))
Teemu Tee
19.09.2003 09:08:58
Tähän on IHAN pakko heittää yks tarina basisteista liittyen just tähän aiheeseen ammattilaiset/harrastelijat.

Olin joskus tuuraamassa tanssikeikalla,humppabändissä,haitari.kitara,rummut ja solisti joka omisti basson:-))

Hauska veikko,ei siinä mitään,komiat kamat ja basso,ja aina joka biisin alussa hän kysyi innokkaasti ja hymyillen:"mikä sävellaji?",eikä taatusti tullut yhtään oikeaa ääntä,edes vahingossa,kielet olivat varmaankin laitettu vaan SOPIVAN LÖYSÄLLE,sellanen tasainen humina sieltä kuului...

Että onhan näitä,kaikenlaisia harrastelijoita;-))

Olen itse kokenut saman, mutta toisin päin. Tuuraaja meidän bändissä... Auts!
Tyhjän saa pyytämättäkin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)