Aihe: Charlies
1
pikkumikko
22.07.2004 14:51:40
Charlies hajoaa ja Plogman lähtee soolohommiin, kertoo Iltalehti. Voi kyynel, toipunenko tästä koskaan..
Sandy
22.07.2004 16:26:59
Charlies hajoaa ja Plogman lähtee soolohommiin, kertoo Iltalehti. Voi kyynel, toipunenko tästä koskaan..

Kerranki pääsen sanomaan tän:

Wanha! ;)
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
WanhaWetäjä
22.07.2004 17:50:34

Kerranki pääsen sanomaan tän:

Wanha! ;)

Joo,kuulin tän jo viime viikolla mökillä "Iskelmäratioosta"enkä ole vieläkään toipunut...ja aina vaan kauheempaa on odotettavissa jos se Plockman alkaa tekeen kimpassa juttuja sen Tommys-äijän kaa..toisaalta ei kai ne biisit voi tosta enää huonommaks mennä"kaikkialla tuoksuu tee,aamu meille hyräilee..."vois kait jatkaa että "kaikkialla haisee pee,suoli vähän reistailee.."varsinaisia riimejä,sano!!
Sandy
22.07.2004 18:13:09
ja aina vaan kauheempaa on odotettavissa jos se Plockman alkaa tekeen kimpassa juttuja sen Tommys-äijän kaa..!!

Niinpä, ja Charlies jatkaa uuden solistin kanssa. Eli saadaan samaa kakkaa kahdessa uudessa paketissa.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
pekkajau
23.07.2004 09:52:31
Niinpä, ja Charlies jatkaa uuden solistin kanssa. Eli saadaan samaa kakkaa kahdessa uudessa paketissa.

Ja illon öllöttäviä keinokuminaama ilmeitä!
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)