Perza 07.11.2005 20:24:47 | |
---|
Tällanen biisi, ku Ikuinen Rakkaus. Käsittääkseni Juicen biisi, mut sanat on hukassa. Olisko kellään tietoa mistä netistä löytys tai saa tietty tännekki kirjottaa. Turhaa |
pekkajau 07.11.2005 20:31:16 | |
---|
Tällanen biisi, ku Ikuinen Rakkaus. Käsittääkseni Juicen biisi, mut sanat on hukassa. Olisko kellään tietoa mistä netistä löytys tai saa tietty tännekki kirjottaa. Onkos tämä biisi "Yölento"- levyllä? Kirjoitin mitä kirjoitin! |
pekkajau 07.11.2005 20:35:11 | |
---|
On se ainakin tämmösessä kirjassa, joka löytyy aika monesta kirjastosta! Maamme lauluja 4 (ISBN: 951-9377-19-0) Love Kustannus 1991 Anni Domini | Burn out | Eilen hän kertoi | En koskaan | Graniitti hikoilee | Heavydiggarin vuorisaarna | Hentomielinen Hilarius | Herttakuningas ja patarouva | Hypätään koskeen | Ikuinen rakkaus | I love you | Ilta Pressiklubilla | Iso Gee | Jeesuksen mummu | Jos sinulle sopii | Jossain kaukana | Juuret | Kauniita miehiä, helliä öitä | Kaunis aivopesijätär | Keke Rosberg formula rock | Kertakäyttömies | Kolme hanhea matkalla pohjoiseen | Kumma juttu - ukon laulu | Kumma juttu - loppulaulu | Kuumat kivet | Kööpenhaminan Musti | Lamminpää | Laulu | Lauri Viidan muistomerkki | Los siete hermanos | Maailma ja me | Matteus, Markus, Luukas ja mä | Mene mäkeen | Mikä hätänä | Minulla on oikeus | Minä (Sunnuntailapsi) | Molla | Naaras | Naisen pimeä puoli | Nukuin kaksi päivää | Näytelmä loppuu | Paskaa | Poppeli on puu | Puhelinpylvään henkinen elämä | Radioaktiivisten marssi | Rakkauden ammattilainen | Rakkaus ja minä | Ryvetetty kyyhkynen | Sinä (yönä lähtivät jäät) | Suutele Juudas | Tahitille uiden | Tihkusateen masentama puisto | Tuomari-Tatu ja Viemäri-Ville | Vaasankin veri vapisee | Vie minut paratiisiin | Viileä Veronan viini | Vänrikki Skool | Yksinäiset sydämet | Yölamppu palaa | Yölento. Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Perza 07.11.2005 21:00:29 | |
---|
Joo, kyllähän se vissiin kirjastosta löytyis vaanku ei oo mahdollista käyttää kyseistä instituuttia! Turhaa |
acc 07.11.2005 21:13:29 (muokattu 07.11.2005 21:18:37) | |
---|
Tällanen biisi, ku Ikuinen Rakkaus. Käsittääkseni Juicen biisi, mut sanat on hukassa. Olisko kellään tietoa mistä netistä löytys tai saa tietty tännekki kirjottaa. Tässä, ole hyvä: Ikuinen rakkaus Näimme tähdenlennon ja rakastuimme. kohti haavemaata myötävirtaan uimme. Näimme tähdenlennon ja maljan joimme. Uhkarohkeasti elämää peukaloimme. Me talon rakensimme ullakolle rakkautemme kätkien. Mä olin jossakin ja sinä liikuit kanssa muiden jätkien. Näimme tähdenlennon meidän katollamme. Siinä romutimme yhteisen unelmamme. Näimme tähdenlennon ja kiusaannuimme. Epätoivoisesti toisiimme takerruimme. Me sulkeuduimme maailmalta. Sälekaidin kasvoi ikkunaan. Ja silti monet meitä ikuisesti piti silmätikkunaan. Mutta rakkaus se on ikuinen. Mihin ikuisuus päättyy, mä tiedä en. Rakkaus se on ikuinen. Näimme tähdenlennon ja pelästyimme. Me vapisimme ja verta ryimme. Näimme sateenkaaren yllä pilven jonkin. ei oo aarretta siellä vaikka kirstu onkin Rakkaus se on ikuinen Mihin ikuisuus päättyy, mä tiedä en Rakkaus se on ikuinen Mihin ikuisuus päättyy mä tiedä en. Rakkaus se on ikuinen Ja ikuisuus päättyy, mä tiedän sen. Erään vapaalehdykkäsoittimen rääkkääjä... |