nopsa 16.06.2006 12:56:05 | |
---|
moi!onko kellään hallussa Carolan loistavan kappaleen Penkki,puu ja puistotie te kstiä ja sointuja,jos on niin pankaa viestiä,kiitoksia jo etukäteen ja hyvää kesää! t:nopsa |
baron 16.06.2006 14:40:17 (muokattu 16.06.2006 15:02:13) | |
---|
moi!onko kellään hallussa Carolan loistavan kappaleen Penkki,puu ja puistotie te kstiä ja sointuja,jos on niin pankaa viestiä,kiitoksia jo etukäteen ja hyvää kesää! t:nopsa Ei mulla täällä mökillä ole lähdeteoksia mutta kuitenkin piisi on Séverinen euroviisuvoittaja "Un banc, un arbre, une rue" originaalisti. PS. Muistelen, että olisin laput nähnyt, vaikka en ole piisiä koskaan soittanut, mutta ei näkynyt toivelauluissa olevan eli saattaa olla virheellinen muisto. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
kuunsirppi 16.06.2006 15:26:39 | |
---|
Moi! Laita pikana mailiosoite. Näkyy olevan toi biisi tossa Pop-Toivelaulukirjassa. Skannaan sen, niin voisin lähettää maililla. Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
baron 16.06.2006 17:09:40 | |
---|
Moi! Laita pikana mailiosoite. Näkyy olevan toi biisi tossa Pop-Toivelaulukirjassa. Skannaan sen, niin voisin lähettää maililla. Äh, siinä mä sen tietenkin oon nähnyt, mutta ei sitäkään täällä korvessa oo! Kiva että toi dementia on vielä imminens tai incipiens, There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
kuunsirppi 16.06.2006 17:13:14 | |
---|
Äh, siinä mä sen tietenkin oon nähnyt, mutta ei sitäkään täällä korvessa oo! Kiva että toi dementia on vielä imminens tai incipiens, Mä lähetin lapun jo menemään, joten ole rauhassa ja nauti saunasta sinisilmien kanssa :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
EP 16.06.2006 19:43:35 | |
---|
Mä lähetin lapun jo menemään, joten ole rauhassa ja nauti saunasta sinisilmien kanssa :o) Tiältä saa sitten hyviä biisi-ehdotuksia, heti piti alkaa "luutulla" soittamaan, en muista kun sen B- osan kylläkään. :) Eikös tään oo Carola laulanu hienosti? |
kuunsirppi 16.06.2006 19:45:02 | |
---|
haluakko nää sen biisin toivelaulukirja-version? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
EP 16.06.2006 19:46:08 | |
---|
haluakko nää sen biisin toivelaulukirja-version? No, jos sulla se siinä on niin.. paa tuleen. :) |
kuunsirppi 16.06.2006 19:54:51 | |
---|
No, jos sulla se siinä on niin.. paa tuleen. :) lähti sinnepäin singahtamaan :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
EP 16.06.2006 21:14:16 | |
---|
lähti sinnepäin singahtamaan :o) Perille tuli. Thanks'! :) |
kuunsirppi 16.06.2006 21:44:36 | |
---|
Perille tuli. Thanks'! :) Eipä kestä kiittää. Ollos hyvä vaan! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
wavelength 16.06.2006 22:10:05 | |
---|
Biisi, jossa ei tapahdu mitään. Bändin kanssa kun aikoinaan soiteltiin "ihan kokeilumielessä", niin ei ollut mitään hajua milloin voisi siirtyä haikasta ajopeltiin. Ehkäpä sitten kokemus tuo varmuutta... :-) |
EP 16.06.2006 22:16:18 | |
---|
Biisi, jossa ei tapahdu mitään. Bändin kanssa kun aikoinaan soiteltiin "ihan kokeilumielessä", niin ei ollut mitään hajua milloin voisi siirtyä haikasta ajopeltiin. Ehkäpä sitten kokemus tuo varmuutta... :-) On sitte humppa tai valssi, niin rumpalin pittää vaihtaa B- osassa rytmiä, tai vähintään peltiä! Ei ymmärrä? |
KoskPaavo 17.06.2006 00:09:17 | |
---|
Biisi, jossa ei tapahdu mitään. Bändin kanssa kun aikoinaan soiteltiin "ihan kokeilumielessä", niin ei ollut mitään hajua milloin voisi siirtyä haikasta ajopeltiin. Ehkäpä sitten kokemus tuo varmuutta... :-) Sekö se rumpalin käsitys biisistä on tuo pellin vaihto.Sellaisiakin biisejä on että ei tarvi minkäänlaista pellin kolinaa. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
veeka 17.06.2006 00:29:43 | |
---|
Eikös tämä ole vanhanliiton euroviisuja? Ranskan? Loistotsipale. "ei vaivaa kiire, ei dressi" |
KoskPaavo 17.06.2006 09:19:37 | |
---|
Eikös tämä ole vanhanliiton euroviisuja? Ranskan? Loistotsipale. Ilman kuukleilua muistelen että Monacon biisi Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
baron 17.06.2006 09:48:49 | |
---|
Ilman kuukleilua muistelen että Monacon biisi Joo, Monaco, olisko ollut -71 tai sinnepäin. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
veeka 17.06.2006 13:18:50 | |
---|
Joo, Monaco, olisko ollut -71 tai sinnepäin. No, läheltä liippas. Pääasia että Carola äänessä. "ei vaivaa kiire, ei dressi" |
paice60 17.06.2006 14:46:39 | |
---|
On sitte humppa tai valssi, niin rumpalin pittää vaihtaa B- osassa rytmiä, tai vähintään peltiä! Ei ymmärrä? Ei ole tainnut Elli olla paljoakaan rumparien kanssa tekemisissä. Lähde nyt siinä sitten kesken Suvivalssin vaihtamaan rytmiä, sviddu, nehän hyppää silmille. Olis kiva kuulla teidän bändin rumparia, mitenkä hän soittaa. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
half 17.06.2006 16:35:59 | |
---|
Ei ole tainnut Elli olla paljoakaan rumparien kanssa tekemisissä. Lähde nyt siinä sitten kesken Suvivalssin vaihtamaan rytmiä, sviddu, nehän hyppää silmille. Olis kiva kuulla teidän bändin rumparia, mitenkä hän soittaa. Mitä rytmiä? Kuulin kerran erään rumpalin yrittävän ilmeisesti soittaa biisien melodiat rummuilla. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |