Aihe: Roots-skaba 90 äänestys 1 2 | |
---|---|
![]() 23.08.2009 20:28:09 | |
2p. BigPapa 2p. Kuha 1p. Stratomaster 1p. Velsa 1p. Juki68 1p. WanhaWetäjä | |
![]() 23.08.2009 20:39:59 | |
Äänestysselitys keskustelupalstalla Big Papa Vaikka genreen kenties kuuluu, en tykännyt vibraatiosta SikaSilu Kiva teeman kehittely, joteskin looginen, melkein arvasi mitä tulee seuraavaksi MadMatt Kiva soundi. "Tilutusta" ilman päämäärää Tigi Joteskin kiva, en oikein osaa sanoa miksi Leo Fender Oisko akustinen kitara? Kromaattiset hajasävelet ei oikein viehättäneet mua Latuska90 Rauhallisen mukava, muuten kiva mutta en tykännyt vibrasta Juki68 Paljon sanoja, ei asiaa Illu Sama kuin monessa muussa, muuten kiva, mutta mulla on aversio vibraan Haukkis Kauniita säveliä mutta ei loogista kehittelyä TahTah Jess!!! Kyllä saman voisi toteuttaa instrunakin Blues Guitar Kahdella choruksella saatu kunnon kertomus aikaiseksi! Krk Kaunista mitäänsanomatonta Arc En keksi oikein mitään sanottavaa: Ei mitään vikaa mutta ei mitään josta syttyisin Gary Field Kiva soundi, kiva kehittely Apenaattori Inhoan vinkukitaraa (Mitä mä sitten teen tällä säikeellä?) Stratomaster Paljon sanoja ilman asiaa Liljam Tykkäsin!! Tällaista blueskitarointi on parhaimmillaan! Velsa Kait vinguttaminen kuuluu genreen mutta onko mun pakko siitä tykätä? Korggari Soundi viehätti. Hyvä soolo joka mun mielestä on looginen kertomus joka on pääasiassa ennakolta arvattavissa, mausteena yllärit. WanhaWetäjä Nyt on olosuhteiden pakosta humppamuusikko oikeassa elementissään. Ai kun kaunista! MaQ Kauniita oikeita säveliä ilman logiikkaa Kuha En tykännyt soundista. Ei oikein lähdetty mistään eikä päädytty mihinkään. Pisteet Liljam 2 Korggari 2 TahTah 2 Blues Guitar 1 WanhaWetäjä 1 You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) | |
![]() 23.08.2009 21:56:02 | |
BigPapa - tulipahan tekstiä, aika makeeta fraseerausta Papalta, hitaat tempot ei ole helppoja ei...mahtiveto! SikaSilu - no ei paha tämäkään, hyvin pysyy kasassa, slidekin toimii suht ok MadMatt - fraseeraus toimii tässäkin ihan kympillä, omanlaistansa, tunnistettavaa soittoa Matilta, nyansseja ja sävyjä löytyy, erittäin hyvä saundi, mielenkiintonen veto alusta lopppuun tigi - hyvin tässäkin mennään taustan ehdoilla, joku harhaääni tossa alkupuolella ja jotain pientä kämmiä, mutta kokonaisuus ihan toimivaa blyyssiä, saundipuolikin toimii mainiosti LeoFender - nyt en oo ihan varma, soitetaanko tässä eri biisiä, sävellaji on ainakin kovasti hakusessa välillä latuska90 - täähän on vähän kun kevytversio BP:n vedosta, saundia myöten..vibraatto ja bendit toimii pääosin mainiosti, lopetus on vähän irti timesta, mutta varsin ok perusblues tämäkin juki68 - hyviä juttuja kautta linjan, melko raivoisan kuulosesti vedetty, ehkä pientä puutumusta lopppua kohden mutta sujuvaa soittoa hyvällä otteella ja saundillä tämä oli kyllä Illu - mun makuun jotain pientä ristiriitaa taustan ja saudin kesken, soitto aika peruspentatonista, jaa noi tilut...ei ehkä ihan passanneet tähän taustaan haukkis - tausta menee vähän ruvelle, mun luureissa ainakin, ei kovasti haittaa, ihan passelia soittoa, perinteiseen tapaan pentatonista mennään, melko raivoisaa osastoa tässäkin välillä, inansa nuhanen saundi istuu hyvin taustaan tah tah - laulusta suuret plussat, skattailussa laulu on vähän liian pinnassa, mutta persoonallinen veto kaiken kaikkiaan blues guitar - jotain pientä hakemista paikoin, sellanen keskitien perusvetohan tääkin on, mun makuun saman aiheen toistoa vähän liikaa krk - mukavan viipyilevää fraseerausta, aika metka saundi, toi kaikuhommakin toimii ihan jees, hyvä lopetus arc - kun en oo alan asiantuntija niin tääkin menee sinne keskikastiin, sen kummenmmin erittelemättä, eli toimivaa perushommaa mun korvaan gary field - pientä kulmikkuutta fraseerauksessa, ja tässäkin ois voinut melodisia aineksia olla enemmän, saundi aika omaperäinen apenaattori - no tässäkin on tarvittavat peruselementit sellaseen normi blues-sooloon, saundi, soitto, tematiikka, skitta on aavistuksen hiljasella, toi loppuosan nousu oli kiva, lopun "töks" ei oikeen... stratomaster - takuuvarmaa, erittäin sujuvaa stratomasteria, pentatonista tässäkin mennään pääosin, hiton hyvä saundi ja tatsi+fraseeraus, tossa lopussa oli jotain...mutta hyvä kokonaisuus liljam - hyvin perinnehenkistä perusvetoa tämäkin, kuivakka saundi toimii ihan ok, toisella kiepillä jotain harhaääniä, mutta ei haitaksi asti velsa - kompura(?) vissiin pukkaa alapäätä välillä vähän yli, ainaskin luureihin, tatsista tykkäsin kyllä, saundi vähän "pörrä" mun makuun, mutta soittohan toimii kyllä Korggari - aika jänskä, autenttisen kuulonen saundi ja veto, skitta ihan pikkasen lujalla kylläkin, simppeli mutta ihan toimiva kokonaisuus baron - kannattas lähtee soittaan siten että lyö noi soinnut ihan vaan ykköselle, saattas time pysyä paremmin kasassa MaQ - hyviä juttuja tässäkin, ja sopivasti mentiin "ulos" välillä, pari tosi maukasta lickia, hyvä saundi, ja toi lopun bendi oli kans kohillaan Kuha - Kuha, introjen erikoismies;-) Joo, komiasti lähti käyntiin, "kuhamaisia" juttuja ja makeita lickeja hyvällä saundilla ja tatsilla kautta linjan, erinomainen lopetus pisteet loppu taas kesken, wanhat pallinaamat vei lähes koko potin... BigPapa 2p MadMatt 1p tah tah 1p stratomaster 2p MaQ 1p kuha 1p | |
![]() 23.08.2009 21:56:02 (muokattu 23.08.2009 23:00:45) | |
(....tuplat) | |
![]() 23.08.2009 22:29:15 (muokattu 23.08.2009 22:30:40) | |
Pikalaskennan tulos BigPapa 23p MadMatt 17p TahTah 14p Korggari 7p Kuha 21p Juki68 9p Haukkis 5p Krk 12p WanhaWetäjä 18p Illu 3p Stratomaster 17p Latuska 5p Velsa 7p Tigi 4p SikaSilu 5p Apenaattori 4p MaQ 2p Liljam 2p BluesGuitar 1p | |
![]() 23.08.2009 22:59:20 | |
Eli tää on kai järjestyksessä näin tää lista. BigPapa 23p Kuha 21p WanhaWetäjä 18p MadMatt 17p Stratomaster 17p TahTah 14p Krk 12p Juki68 9p Velsa 7p Korggari 7p Haukkis 5p Latuska 5p SikaSilu 5p Tigi 4p Apenaattori 4p Illu 3p MaQ 2p Liljam 2p BluesGuitar 1p They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)