BigPapa: Tässä oli kaikki kohdallaan, erittäin hyvä 335 saundi yhdistettynä maltiliseen soundiin joka oli ryyditetty hyvällä vibratolla ja hienoilla fraseerauksilla, skaban paras veto mun mielestä. Jucciz : Tiedän miehen taitavaksi monipuoliseksi kitaristiksi, tämä kuitenkin kuulosti minun korviini siltä että kaksi komppikitarsistia jammailee keskenään. Jaz: saundi ok, olisi ollut minun mieleen vielä parempi tuota efektiä , mikä lienee, ihan hyvä veto kuitenkin kokonaisuutena. Kuha: Hieno saundi, tyylikäs veto. Purplemasiin: Tääkin oli ihan ok veto , ei kuitenkaan ehkä istunut saundin puolesta taustaan parhaalla mahdollisella tavalla. Socialite: Hyvä veto tämäkin, muutama erittäin hyvä idea messissä. Velsa: Hieno on miehellä vibra ja tatsi ei voi muuta sanoa. malttia löytyy just sopivasti. Illu: hiukan vireongelmia? muuten kelpo veto. Joaa: Pehmeä makea saundi ja taidokasta soittoa, soolo tulee hiukan yli taustasta. Juki68: Hieno aloitus, hyvä saundi, maltillinen ja tyylikäs soolo. Johnnycaster: Samoin tässä, hieno saundi ja mukava fiilistelyä Ilopertti: Mun makuun hiukan liian rankka saundi, soitto sujuu varsin mallikkaasti. Mammukka: Muikea aloitus, saundi hyvä. Mammukka paranta vetojaan kuin sika juoksuaan. J2000: Rankkaa tsaundia, ehkä hiukan liian paljon kaikua, eikä soolo istu parhaalla mahdollisella tavalla taustaan. Siitä huolimatta hyvä veto. Ikarus: saundi ok, vähän liikaa kaikua mun mieleen, soolokin ok mutta ei ehkä paras mahd. tähän taustaan Stratomaster: Oikein hyvä saundi ja soitossa plyyssin syvin olemus aistittavissa. Olanov: Hieno veto olanovilta, saundia myöten. Blaekie: Tyylikäs aloitus hyvä saundi, malttia löytyy ja soolo toimii taustan kanssa. Karik: saundi ok, soolossa hyviä ideoita ja malttia sekä mukava fiilis kokonaisuudessa. Pojot jotka eivät taaskaan riittäneet alkunkaan kaikille joille niitä ois halunnu antaa. BigPapa: 3 Juki68: 1 Stratomaster: 1 Blaekie: 1 Mammukka: 1 Olanov 1 http://www.youtube.com/watch?v=xZ40kVRvcdk&mode=related&search= |
Oookoo,äänestys onpi päättynyt ja voittaja on BigPapa 25 pointsilla....ONNEA!!!!!!! Seuraavat: Stratomaster 20 Velsa 20 Socialite 17 Kuha 15 Juki68 14 Johnny caster 9 Joaa 7 Ilopertti 7 Jucciz 6 Blaekie 5 J2000 2 Purplemasiin 1 Ikarus 1 Olanov 1 Jaz 1 Mammukka 1 Ja ei muuta ku uutta pohjaa peliin!!!!!! Kauas on pitkä matka........ |