Aihe: TD-3 vai TD-6 käytettynä?
1 2
Jeltz
18.10.2010 12:42:47
Nolte: Vanha ketju, mutta en viitsinyt tämän takia uuttakaan avata.

Paljonko on järkevää maksaa pari vuotta vanhoista hyväkuntoisista Roland TD6-KX:istä?

Vajaassa tonnissa ilman basarinpedaalia, luureja, penkkiä tms ylimääräisyyksiä taitaa olla käypä hinta. TD-6KW sitten jonkun satasen edullisempana.

Noiden kanssa voinee käyttää EzDrummeria tms. soundiarsenaalin lisäämiseen?

Jeh, moduulista saa ulos midiä, jonka voi sitten syöttää haluamaansa vempaimeen.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
Nolte
18.10.2010 14:03:44
Jeltz: Vajaassa tonnissa ilman basarinpedaalia, luureja, penkkiä tms ylimääräisyyksiä taitaa olla käypä hinta. TD-6KW sitten jonkun satasen edullisempana.

Jeh, moduulista saa ulos midiä, jonka voi sitten syöttää haluamaansa vempaimeen.

Tänks............
Tätä en allekirjoita!
samumaster
24.03.2011 19:24:00
Nostetaan jälleen vanha ketju.

Paljonko kannattaisi pyytää/maksaa käytetyistä Roland TD-3 KW rummuista?
Olen, siis röydän.
Jeltz
24.03.2011 19:34:54
samumaster: Nostetaan jälleen vanha ketju.

Paljonko kannattaisi pyytää/maksaa käytetyistä Roland TD-3 KW rummuista?

Kenties 500 eurosta ylöspäin riippuen varusteista. Ilman penkkiä/pedaaleita/luureja yms. lisävarusteita tuskin juuri enempää kuin 500-600€.

700 euroon näkyy jo TD-6 -aivolla varustettuja settejäkin, ja alle tonnilla näkyy pyörivän TD-9 -satseja.
samumaster
24.03.2011 20:08:55
Jeltz: Kenties 500 eurosta ylöspäin riippuen varusteista. Ilman penkkiä/pedaaleita/luureja yms. lisävarusteita tuskin juuri enempää kuin 500-600€.

700 euroon näkyy jo TD-6 -aivolla varustettuja settejäkin, ja alle tonnilla näkyy pyörivän TD-9 -satseja.

Kiitos, ja vielä toinen kysymys.
Jos aikoo soittaa pelkällä rumpusoftalla sähkiksiä, tarvitseeko siihen moduulia?
Olen, siis röydän.
Jeltz
24.03.2011 20:13:35
samumaster: Kiitos, ja vielä toinen kysymys.
Jos aikoo soittaa pelkällä rumpusoftalla sähkiksiä, tarvitseeko siihen moduulia?

Tarvitset jonkin laitteen joka muuntaa triggerisignaalit midiksi. Käytännössä joko moduuli tai erillinen trigger-to-midi -konvertteri (esim. http://www.thomann.de/fi/alesis_trigger_io.htm ).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)