Aihe: TOTO helsingissä 1.3.2006
1 2 3 4 5
Totofan
18.11.2006 22:06:05

Heh, tuli mieleen tapaus muutaman vuoden takaisen Toto-keikan ajoilta...
Asuin silloin vielä Tampereella. Eräs kaveri oli siinä saanut kuulla jostain puskaradiosta että keikkaa edeltävänä iltana Toton tyypit olisivat paikalla Cantina Westissä ja että Luke ehkä soittaisikin jotain paikallisen kompin kanssa.
Keräsimme sitten lössin kasaan, hyppäsimme autoon ja suunta Helsinkiin. Totta tuo juttu olikin, saapuessamme paikalle narikan puolella aidatulla alueella tosiaan nautiskelivat levy-yhtiön tarjoamista antimista herrat S. Lukather, S.Phillips ja M. Porcaro. Tai lähinnä Luke hoiti sen juomapuolen nk. isolla kädellä. Paikan poken mukaan mies oli jo ollut eräässä vaiheessa ihan kantokunnossa.
No, siinä sitten aikamme kyttäiltyämme pääsimmekin jutustelemaan Simonin kanssa. Todellakin kohtelias ja hienostunut brittiläinen herrasmies 'kello viiden tee'-aksentteineen ilman mitään tekopirteyttä. Jakoi nimmareita levyjen kansiin ja jutusteli siinä samalla.
Hitto kun olisi ollut kamera mukana...

Voi jumalauta et oon kade..-. mun koko elämäni suurin haave on päästä tapaamaan ja jutustelemaan herra Phillipsin kanssa, suurin innoittaja minulle koskaan. :o
It´s Gonna take a lot to drag me away from you, theres nothing that a hunred men, or more could ever do. Toto: Africa
Bacchus
19.11.2006 12:52:20 (muokattu 19.11.2006 12:53:31)
Voi jumalauta et oon kade..-. mun koko elämäni suurin haave on päästä tapaamaan ja jutustelemaan herra Phillipsin kanssa, suurin innoittaja minulle koskaan. :o

Eiköhän se ole jo huomattu, nyt pää kiinni.

EDIT:

Poistinpas kirosanan. Huuaa ghuaarr uh.
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
wavelength
19.11.2006 13:44:26

Eiköhän se ole jo huomattu, nyt pää kiinni.

Jopa sitä ollaan kärttyisiä.
Bacchus
19.11.2006 13:49:08
Jopa sitä ollaan kärttyisiä.

Krapulassa ja töissä, vähemmästäkin leipoo kiinni. Oma syy, ei voi mittään.;)
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
HCW
19.11.2006 14:00:33
Erästä lautalaista lainatakseni:
"Toto on parhaimillaankin Totoa"
"Real musician's know there's is no pot of gold at the end of the rainbow. The satisfaction is in your work" - Bobby Previte
Epämuusikko
19.11.2006 15:02:50 (muokattu 19.11.2006 15:12:58)
Erästä lautalaista lainatakseni:
"Toto on parhaimillaankin Totoa"

kuulostaa tutulta.

EDIT: Sivuttaisplussaa tulee täältäkin, ei tarvi jokaista Simon Phillipsiä sivuavaa threadia nostaa, vaikka se olisi sun äiti.

Lainatakseni erästä toista näitä palstoja koluavaa: "Vittu all the way!"
TOTO on parhaimmillaankin TOTOa. Bustard #1
Totofan
19.11.2006 19:14:30

kuulostaa tutulta.

EDIT: Sivuttaisplussaa tulee täältäkin, ei tarvi jokaista Simon Phillipsiä sivuavaa threadia nostaa, vaikka se olisi sun äiti.

Lainatakseni erästä toista näitä palstoja koluavaa: "Vittu all the way!"

voi hitsi... En tajuu, onpas tää kuppakuntanen foorumi..
It´s Gonna take a lot to drag me away from you, theres nothing that a hunred men, or more could ever do. Toto: Africa
moderndrummer88
19.11.2006 19:23:53
voi hitsi... En tajuu, onpas tää kuppakuntanen foorumi..

Ketä hyödyttää nämä sinun ikivanhojen topikkien nostot ja vielä kun et tuo mitään uutta sisältöä keskusteluun?!
Anyone using any such item will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours
Totofan
19.11.2006 19:25:25

Ketä hyödyttää nämä sinun ikivanhojen topikkien nostot ja vielä kun et tuo mitään uutta sisältöä keskusteluun?!

No anteeks vaan nyt hirveästi jos vaivasin.. :(
J. Cool
19.11.2006 21:49:12

No anteeks vaan nyt hirveästi jos vaivasin.. :(

se on kuule nyt niin että on paras vetää ranteet auki! parempi tehdä ratkaisu ennen ku kytät saa sut kii.
Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)