sirdickyj 06.09.2007 13:04:41 | |
---|
Vähänkö oon ylikeskinkertainen! Tod. Näitsä, Lehtimäen opistossa oli tapettu CP-vammanen? Hienoa toimintaa. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
nakke 06.09.2007 13:38:50 | |
---|
No eikös kukaan ole vielä ehdottanut Carmine Appicea? No minä ehdotan. |
jazzmies 06.09.2007 14:06:01 | |
---|
Tod. Näitsä, Lehtimäen opistossa oli tapettu CP-vammanen? Hienoa toimintaa. Jeps. Kauhea juttu. Siinä on hoitajat luulleet tekevänsä palveluksen jollekin "päästämällä asiakkaan päiviltä". Sama rehtori oli muuten silloinkin. Nyt takaisin aiheeseen. Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa. |
sirdickyj 06.09.2007 15:55:13 | |
---|
Jeps. Kauhea juttu. Siinä on hoitajat luulleet tekevänsä palveluksen jollekin "päästämällä asiakkaan päiviltä". Sama rehtori oli muuten silloinkin. Niin oli, hän on alalla aikamoinen vaikuttaja. Se yks junttihan heitti sen hankeen. Nyt ku tekis mun nähden niin, niin tulis pataan. Nyt takaisin aiheeseen. Ehdottomasti. Käyks Tommy Lee vai ei? "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
Bacchus 06.09.2007 16:19:51 | |
---|
Ehdottomasti. Käyks Tommy Lee vai ei? Omasta mielestäni Tommy Lee ei vain istu Zeppeliiniin. Diggailen kyllä miehen tyylistä, mutta Zeppeliini vaatii erilaista soundia ja meininkiä. Itse olen samaa mieltä parin aiemman ehdottajan kanssa, että Abe Laboriel Jr. sopisi bändiin kuin nyrkki silmään. Floor Action! |
joravuo 06.09.2007 21:15:37 | |
---|
"We've done four already but now we're steady
and then they went: One, two, three, four" |
Jupi57 06.09.2007 22:51:33 | |
---|
Quot capita tot sensus |
markkuliini 06.09.2007 23:13:47 | |
---|
Niin...eihän se edes kuulu rokin soittoon (se laid-back). No kyllä vaikka Roc'n'roll-biisissä saa nojata eteenpäin, mutta esim Kashmir kuulostaa siksi niin raskaalta että se on fiilikseltään laid-back. Sama juttu monissa Audioslaven ja Rage against the machinen ja vaikka Black Sabbathin biiseissä. Eli musta kuuluu. Piste. :) |
BigPapa 06.09.2007 23:18:14 (muokattu 06.09.2007 23:19:38) | |
---|
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
http://www.youtube.com/watch?v=skZoK37V8Mk |
Jupi57 06.09.2007 23:19:53 | |
---|
No kyllä vaikka Roc'n'roll-biisissä saa nojata eteenpäin, mutta esim Kashmir kuulostaa siksi niin raskaalta että se on fiilikseltään laid-back. Sama juttu monissa Audioslaven ja Rage against the machinen ja vaikka Black Sabbathin biiseissä. Eli musta kuuluu. Piste. :) Jazzistahan se on tuo käsite ja alunperin ei takuu varmasti ole kuulunut rockin termistöön. Sinullahan on tuore tutkinto, kai se näin opetettiin ; ). Itsekin olen Bonhamia "analysoidessani" tullut tuohon termiin ja varsinkin kun itse yrittää soitella Zeppelin kappaleita Bonhamin tyylillä. Se Bonzo malttoi, vai mitä? Quot capita tot sensus |
BigPapa 06.09.2007 23:27:03 | |
---|
Jazzistahan se on tuo käsite ja alunperin ei takuu varmasti ole kuulunut rockin termistöön. Sinullahan on tuore tutkinto, kai se näin opetettiin ; ). Itsekin olen Bonhamia "analysoidessani" tullut tuohon termiin ja varsinkin kun itse yrittää soitella Zeppelin kappaleita Bonhamin tyylillä. Se Bonzo malttoi, vai mitä? Edelleen Carmine Appice http://www.youtube.com/watch?v=btsRqLlS6DI The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
http://www.youtube.com/watch?v=skZoK37V8Mk |
markkuliini 06.09.2007 23:36:58 (muokattu 06.09.2007 23:37:19) | |
---|
Jazzistahan se on tuo käsite ja alunperin ei takuu varmasti ole kuulunut rockin termistöön. Sinullahan on tuore tutkinto, kai se näin opetettiin ; ).
??? Ei tuo termi ole mistään tietystä musatyylistä kotoisin. Se on yksinkertaisesti vaan sana jolla kuvataan takakenoista soittoa. Ja jos joku rokkirumpali tuolla tavalla soittaa, niin saa kai sen ääneen sanoa. Joskin tuskinpa Bonzo on itse enempiä kelaillut omaa soittotyyliään, soittaako eteen vai taakse. Mutta sehän ei ole salaisuus että tuon ajan rock-rumpalien esikuvat olivat jazz-rumpaleita, mutta tuskin se vaikute on tuohon Johnin timefiilikseen hirveästi vaikuttanut. Itselleni ei edes tule mieleen Elvin Jonesin lisäksi muita laid-back-jazz-rumpaleita, mutta toisaalta enpä minä sen musiikin päälle hirveästi tajuakaan. Ja olen minä ennen tutkintojakin kuunnellut Zeppeliniä ja huomannut soitosta nyansseja. Korvat voivat olla höröllään koulujen ulkopuolellakin.:P Se Bonzo malttoi, vai mitä? Nimenomaan. |
Nolte 07.09.2007 10:21:22 | |
---|
Korvat voivat olla höröllään koulujen ulkopuolellakin.:P Ja on ollutkin. Niin, kyllä minäkin miellän Bonzon enemmän takakeno-äijäksi, kuin miksikään etukenossa kaahaavaksi kouhottajaksi. Lievä OT: Tässä on loistava esimerkki takakenoisesta laid back -meiningistä. http://www.youtube.com/watch?v=zxkZLb89Z0Q .fhgkjlsdfgnakjlrghkjdf!!! |
AP 07.09.2007 11:59:21 (muokattu 07.09.2007 12:00:37) | |
---|
ja jos topicissa ollaan, niin en ehkä Zepuja lämmittäisi uudestaan, vaikka en ole touhuun muutenkaan 100% sisään päässyt. Vähän samalla linjalla. Mutta että Bonhamin pallille joku? Kumminkin siinä pitäis olla kaveri, joka lyö kovaa mutta letkeästi. Juurikin se laid-back on se mistä Bonhamin soiton kuulee, niitä harvoja joiden soitto voi olla myöhässä mutta iskut kohdallaan =D Twist twist Erkinharjua ehdottaisin.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
hollmi-5 07.09.2007 13:08:09 | |
---|
Twist twist Erkinharjua ehdottaisin. Teijo on kyllä etukenomiehiä viimeisen päälle, joten ei sovi. Tyyli on muutenkin aivan toinen. Hyvä rumpali, mutta väärä bändi. Soundit, piuhat ja kajarit. |
sirdickyj 07.09.2007 13:27:02 | |
---|
Vähän samalla linjalla. Mutta että Bonhamin pallille joku? Kumminkin siinä pitäis olla kaveri, joka lyö kovaa mutta letkeästi. Juurikin se laid-back on se mistä Bonhamin soiton kuulee, niitä harvoja joiden soitto voi olla myöhässä mutta iskut kohdallaan =D Twist twist Erkinharjua ehdottaisin. ai Erkki on kans myöhässä? just. en ookkaan huomannu, täysin päinvastaista meininkiä kylläkin. niin kiilaava rumpali että alta pois. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
jussiohman 07.09.2007 14:22:51 | |
---|
Minä. Tulis kerrankin gruuvea tohon bändiin. Mitä? subutex willer |
Nolte 07.09.2007 14:42:16 | |
---|
Edelleen Carmine Appice http://www.youtube.com/watch?v=btsRqLlS6DI Eppäilemättä Carmine hoitaisi homman Zeppelinin rumpalina, mutta olipas funkki groove hävinnyt Fudgen Superstition -versiosta huit sun hittoon. Tökkivä oli sovitus... .fhgkjlsdfgnakjlrghkjdf!!! |
losalvaros 07.09.2007 17:04:32 | |
---|
Cozy Powell, jos eläisi. Oli kuulemma jo 80-luvulla yhtenä vaihtoehtona. Jos (paremminkin kun) ei Cozy, niin Carmine sitten. Jos ei kumpikaan, arpokoon Page ja Plant keskenään :D "Humppaa tai kuole". |
wavelength 07.09.2007 17:21:33 | |
---|
Minä. Tulis kerrankin gruuvea tohon bändiin. "Groove" se on takapuolessakin. :) |