LerxzInSomeWhr 08.07.2011 10:42:19 | |
---|
travis22: okei, kiitti tiedosta. Miten tuo rahojen palautus jos nyt sattuu ettei Lang tulekaan. Onko tää miten varmalla pohjalla kun olet ilmeisesti itse järjestänyt asiaa Suomeen asti :) kiitos siitä. mahtava juttu. t. Joona "Deposit": Jos suoritat ennakkovarauksen (deposit) eli varaat pienellä summalla paikkasi kurssille mutta haluat maksaa koko summan vasta myöhemmin. Tätä summaa ei palauteta vaikka peruisit. Eli: "Q: What about my deposit should I need to cancel? A: The deposit only is nonrefundable. Because we do reserve your place in the camp with your deposit -- that means we don't sell it to anyone else." Itse olen ymmärtänyt asian niin että perui kurssin kuka tahansa sitä "Deposit" osuutta ei palauteta. Tiettävästi yhtään leiriä ei ole peruttu. Kaikkeahan voi tietysti tapahtua mutta tähän on jo varattu tilat, sponssit, maahantuojat ja mainokset pyörii Langin sivuilla Facebookista lähtien jne. Hra Lang itse on kovasti tulossa eli kurssi on 21.-23.10. Lahdessa. Ja ohessa linkki vielä helppi sivulle: http://www.muso-mart.com/About-Us_ep_7.html Vastasiko tämä kysymykseesi? - Lerxi - |
travis22 09.07.2011 00:00:53 | |
---|
Joo kiitos vastauksesta. Mietin että mikseihän Suomen kautta pysty ostamaan tikettejä tapahtumaan ja kun tänään soitin Lahden Seurahuoneelle ja eilen Mediatalo Esaan, eivät tuntuneet liiaksi tietävän sielläkään koko tapahtumasta. Sanoivat seuratalolta vain että odota lähemmäksi lokakuuta niin tietoa tulee paremmin heillekin päin. Liput on silti jo myynnissä Lahden boot camppiin. kummaa kun on kuitenkin seurahuoneen tiloista kyse. musomartin sivuillakaan ei liiaksi tietoa mielestäni ole. T. Joona |
LerxzInSomeWhr 09.07.2011 01:14:24 | |
---|
travis22: Joo kiitos vastauksesta. Mietin että mikseihän Suomen kautta pysty ostamaan tikettejä tapahtumaan ja kun tänään soitin Lahden Seurahuoneelle ja eilen Mediatalo Esaan, eivät tuntuneet liiaksi tietävän sielläkään koko tapahtumasta. Sanoivat seuratalolta vain että odota lähemmäksi lokakuuta niin tietoa tulee paremmin heillekin päin. Liput on silti jo myynnissä Lahden boot camppiin. kummaa kun on kuitenkin seurahuoneen tiloista kyse. musomartin sivuillakaan ei liiaksi tietoa mielestäni ole. T. Joona Lang myy itse lippunsa Muso-martin kautta. Hän pystyy näin paremmin kontrolloimaan tuon maksuliikenteen koskien mm. hotellipakettia. Elämme verkkomaksamisen aikaa... Lahden Seurahuoneen kanssa olen sopinut asian ja tiedän tämän koska olen Mediatalo Esassa töissä. Saimme Seurahuoneen tilanteen hoidettua vasta runsas viikko sitten joten tiedot eivät ole siellä "menneet läpi koko organisaation". ;-) Mutta hyvä kun kysyit, laitan meillä vielä erikseen tiedotteet niin että jos joku kysyy saadaan kysyjille vastaus. Ohessa vielä linkki meidän verkkolehdestä: http://www.ess.fi/?article=331302 Vastasiko tämä pohdintaasi? - Lerxi - |
travis22 17.07.2011 01:55:52 | |
---|
Lang myy itse lippunsa Muso-martin kautta. Hän pystyy näin paremmin kontrolloimaan tuon maksuliikenteen koskien mm. hotellipakettia. Elämme verkkomaksamisen aikaa... Lahden Seurahuoneen kanssa olen sopinut asian ja tiedän tämän koska olen Mediatalo Esassa töissä. Saimme Seurahuoneen tilanteen hoidettua vasta runsas viikko sitten joten tiedot eivät ole siellä "menneet läpi koko organisaation". ;-) Mutta hyvä kun kysyit, laitan meillä vielä erikseen tiedotteet niin että jos joku kysyy saadaan kysyjille vastaus. Ohessa vielä linkki meidän verkkolehdestä: http://www.ess.fi/?article=331302 Vastasiko tämä pohdintaasi? Okei, kiitti sulle. vastasi oikein hyvin. Onko tulossa jotain koulutusmateriaalia myöhemmin tai muuta tietoa keneltäkään. Varasin jo paikan tuonne sessioihin. Kiitti vielä informaatiosta. Toivon mukaan kurssi toteutuu. t. Joona |
LerxzInSomeWhr 25.08.2011 22:01:18 | |
---|
|
tubedelalyly 08.09.2011 12:43:40 | |
---|
JES, mukana ollaan, Lahdessa nähdään!! Iso plussa organisaattoreille!! Tuberio el Magcio |
welho 08.09.2011 17:11:48 | |
---|
Harmittaa kyllä vietävästi kun ei pääse osallistumaan.. Ei näitä jokapäivä oo tarjolla! |
LerxzInSomeWhr 08.09.2011 17:43:43 | |
---|
tubedelalyly: JES, mukana ollaan, Lahdessa nähdään!! Iso plussa organisaattoreille!! Hieno homma! Siellä nähdään! :-D |
LerxzInSomeWhr 15.09.2011 23:57:24 | |
---|
|
Bobana 16.09.2011 22:22:54 | |
---|
Olen aivan kahden vaiheella... Arveluttaa eteenkin tuo teorian osittainen tietämättömyys että mitä se vaikuttaa leireilyyn. (itse opiskellut mikälie) Toinen on termi sanasto lontooksi. No, aika kohtuullinen enkku on kyllä hallussa sillä käyn ulkomaan kauppaa työnikin puolesta mutta kun sitä saakelin google-tulkkia ei ole sillon justiin käytössä... Nim. epävarma Pitäiskö? Ai nyvvai??! |
hollmi-5 16.09.2011 23:10:32 (muokattu 17.09.2011 12:34:43) | |
---|
Bobana: Olen aivan kahden vaiheella... Arveluttaa eteenkin tuo teorian osittainen tietämättömyys että mitä se vaikuttaa leireilyyn. (itse opiskellut mikälie) Toinen on termi sanasto lontooksi. No, aika kohtuullinen enkku on kyllä hallussa sillä käyn ulkomaan kauppaa työnikin puolesta mutta kun sitä saakelin google-tulkkia ei ole sillon justiin käytössä... Nim. epävarma Pitäiskö? No hitto! Sinua se kiinnostaa. Asut lähellä, ymmärrät tarpeellisen määrän sanastoa, genre on justiinsa ja tuommoinen intensiivikurssi kun on, niin mene ihmeessä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Bobana 16.09.2011 23:47:52 | |
---|
hollmi-5: No hitto! Sinua se kiinnostaa. Asut lähellä, ymmärrät tarpeellise määrän sanastoa, genre on justinsa ja tuommoimnen intensiivikurssi kun on, niin mene ihmeessä. No helvata. Mietin silti huomiseen. : ) Ai nyvvai??! |
moderndrummer88 17.09.2011 10:56:02 | |
---|
Bobana: Olen aivan kahden vaiheella... Arveluttaa eteenkin tuo teorian osittainen tietämättömyys että mitä se vaikuttaa leireilyyn. (itse opiskellut mikälie) Toinen on termi sanasto lontooksi. No, aika kohtuullinen enkku on kyllä hallussa sillä käyn ulkomaan kauppaa työnikin puolesta mutta kun sitä saakelin google-tulkkia ei ole sillon justiin käytössä... Nim. epävarma Pitäiskö? *ITTU MITÄÄN OPISTOTEORIAJAZZHOMOILUA! |
Bobana 17.09.2011 17:17:37 | |
---|
moderndrummer88: *ITTU MITÄÄN OPISTOTEORIAJAZZHOMOILUA! Monkey see monkey doo. Juuri näin. Hyvä hyvä. Ai nyvvai??! |
Bobana 18.09.2011 00:33:28 | |
---|
Ai nyvvai??! |
LerxzInSomeWhr 21.10.2011 23:39:56 | |
---|
|
passe 28.11.2011 23:38:31 | |
---|
No jätkät hei, palautetta! Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
markkuliini 29.11.2011 19:58:06 | |
---|
passe: No jätkät hei, palautetta! Noinko hyvä se oli että kaikki on ihan sanattomia...? Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
wavelength 30.11.2011 09:17:57 | |
---|
markkuliini: Noinko hyvä se oli että kaikki on ihan sanattomia...? They were all terminated. |
markkuliini 30.11.2011 10:59:34 | |
---|
wavelength: They were all terminated. :D Nauroin ääneen! Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |