Artisti247 11.01.2006 22:08:09 | |
---|
Kukaan menossa? Jos on ni siel nähää, ainiin ja 99! Onkohan Simonilla vielä yhtä kihara tukka? Eiku vetääkö se vielä yhtä.. |
Niskamies 11.01.2006 22:26:08 (muokattu 11.01.2006 22:30:39) | |
---|
Häh? Tuleeko Toto helsinkiin? En olekkaan tästä kuullut aikaisemmin. Lippuja ei varmaankaan enää saa? Muuten tulisin varmasti. EDIT. voi jumalauta! Lippujakin on vielä. Tonne, ehdottomasti! More is more. |
markkuliini 11.01.2006 22:31:15 | |
---|
Häh? Tuleeko Toto helsinkiin? En olekkaan tästä kuullut aikaisemmin. Lippuja ei varmaankaan enää saa? Muuten tulisin varmasti. Häh?! Onko tää sarkasmia? Nehän on viime aikoina käyny Suomessa joka rundilla eli melkein joka vuosihan ne täällä ramppaa. Kyllä sinne on kuulemma aiemmin mahtunu ihan hyvin... www.vasamayhtye.com |
Niskamies 11.01.2006 22:48:39 | |
---|
Häh?! Onko tää sarkasmia? Nehän on viime aikoina käyny Suomessa joka rundilla eli melkein joka vuosihan ne täällä ramppaa. Kyllä sinne on kuulemma aiemmin mahtunu ihan hyvin... En mä ole aikasemmin huomannut että ne olisi tänne tullut. En itseasiassa tiennyt että ne soittelevatkin vielä. Juu, mutta keikalle pitäisi mennä. More is more. |
Sa(n)kari 11.01.2006 22:57:28 | |
---|
Minä minä minä. Kiitokset tyttöystävälle joka liput sponssansi synttärilahjaksi. Simpson, eh? |
ultra 11.01.2006 23:01:39 | |
---|
Tottakai tuonne mennään. Yhtään Toton Suomen vierailua en ole missannut. |
ultra 11.01.2006 23:06:37 | |
---|
En itseasiassa tiennyt että ne soittelevatkin vielä. Ne soittaa todennäköisesti vielä silloinkin kun sinä pusket horsmaa. Onhan maailmassa rumpaleita kuolevien tilalle. |
SDMF 11.01.2006 23:31:45 | |
---|
Mulla on jo liput , jännittää nyt jo ;) R.I.P Dimebag darrell |
Eukka 12.01.2006 00:25:12 | |
---|
minäkin oon tulossa. mahtavuutta^^ Akatax for you! |
J. Cool 12.01.2006 00:46:58 | |
---|
ai että kun olis kova juttu nähdä noi. pitäis kyllä käydä kattoon. ei vaan millään jaksais reissata kolmen viikon sisään oulu-hki-rollo-hki-oulu-rollo-oulu... stomppiki pitäis joskus käydä kattoon. en oo nähny ku videoilta. Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi. |
Progressor 12.01.2006 11:18:12 | |
---|
Lippu on ollut pöytälaatikossa jo pari kuukautta. Kyllä minä aina Toton käyn katsomassa, kun on tilaisuus. Tämä on toinen kerta; ensimmäinen oli kolme vuotta sitten. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
Ossi 12.01.2006 12:18:48 | |
---|
Lippu on ollut pöytälaatikossa jo pari kuukautta. Kyllä minä aina Toton käyn katsomassa, kun on tilaisuus. Sama! "It Don't Mean A Thing
(If It Ain't Got That Swing)" Duke Ellington |
JeeVes 12.01.2006 12:43:09 | |
---|
Stomppi kyllä pitäis nähdä juu, mutta niin kyllä Totokin. Paskanakki mutta ei kyllä nyt anna rahnasto periks. Kalamies #15 >-)))>
ESTR #3
Siskoni on noita. |
PeeKoo 12.01.2006 18:12:29 | |
---|
Mielenkiinnosta menisinkin, jos Lukather hoitaisi myös laulupuolen. Harva tyyppi osaa nimittäin poistattaa varmistimen niin tehokkaasti kuin Bobby Kimball mummokampauksineen, ylitulkitsemiseleineen ja päin persiitä menevine lauluineen. Hankin kerran Live in Amsterdam-dvd:n ja en ikinä pystynyt katsomaan sitä loppuun asti. Simo sen sijaan on varmasti taattua brittilaatua... No, onpahan tullut nähtyä kaksi ensimmäistä Suomen keikkaa missä rumpupallilla istuskeli muuan Jeffrey Thomas Porcaro=) 'En mie tiiä, mie vaan vejän'- Anssi Nykänen |
MK73 12.01.2006 18:26:53 | |
---|
No, onpahan tullut nähtyä kaksi ensimmäistä Suomen keikkaa missä rumpupallilla istuskeli muuan Jeffrey Thomas Porcaro=) Voih.. tuosta olen kade. |
Nolte 12.01.2006 18:28:17 (muokattu 12.01.2006 18:44:55) | |
---|
Hankin kerran Live in Amsterdam-dvd:n ja en ikinä pystynyt katsomaan sitä loppuun asti. Vähän samoja kokemuksia minulla. Tiukkaa teki katsoa loppuun asti. Fanikamaa. Turha kirjoitus, mutta menköön nyt - vaikka varoituksena ei-faneille, jotka harkitsevat ko. dvd:n hankkimista. edit. viilattu Hyvät rummut, huono soittaja! |
J. Cool 12.01.2006 18:58:12 | |
---|
Vähän samoja kokemuksia minulla. Tiukkaa teki katsoa loppuun asti. Fanikamaa. Turha kirjoitus, mutta menköön nyt - vaikka varoituksena ei-faneille, jotka harkitsevat ko. dvd:n hankkimista. edit. viilattu sehän on aivan erinomainen dvd! hienoja biisejä huikean tasokkaasti soitettuna ja laulettuna! Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi. |
Nolte 12.01.2006 19:29:02 | |
---|
sehän on aivan erinomainen dvd! hienoja biisejä huikean tasokkaasti soitettuna ja laulettuna! Juu, ei ollut sinänsä tarkoitus ruveta mollaamaan sitä, en vain tykännyt. Vai soittaako Phillips Ludarin virvelillä? Silloinhan siitä olisi pakko tykätä. ;) Hyvät rummut, huono soittaja! |
wavelength 12.01.2006 19:53:53 | |
---|
Vai soittaako Phillips Ludarin virvelillä? Silloinhan siitä olisi pakko tykätä. ;) Lienee kuitenkin joku Tama, surkeaa jöötiä siis. En tiedä mistä puhun. |
hollmi-5 12.01.2006 20:20:36 | |
---|
Bobby Kimball mummokampauksineen, ylitulkitsemiseleineen ja päin persiitä menevine lauluineen Joo Kimball joutuu laulamaan niin korkealta, että kun se ei kunnolla siihen pysty, niin kuulostaa kissantappamiselta livenä. Luke on sata kertaa parempi livelaulaja. Phillipsillä on kyllä loistava soundi livenäkin, joten sitä on mukava kuunnella. Virveli on Tama, mutta aika paljon Ludwigin Supraa siihenkin virveliin on kopioitu. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |